9 of 10 DPO, dus ik verlies ook de moed. Ik had 8/7 een positieve ovulatietest. Jij ook negatieve test dus, jammer zeg
Oh meiden ik heb iets raars.. ik had twee doosjes easy@home zwangerschapstesten gekocht.. Nu doe ik net m’n 2e urine en weinig gedronken nogmaals 2 testjes (uit het andere doosje) en kijk …
In het echt ook echt roze.. eerst maar eens zien wat er gaat gebeuren hoor, maar heb dit nog nooit gehad met deze testen
Wat spannend Dalia!! Hopen dat het goed is! Voelen jullie je ook zwanger ofzo? Bij mijn eerste had ik achteraf een hoop symptomen en wist ik gewoon al zeker dat ik zwanger was. Maar toen testte ik 1 dag voor NOD, omdat ik het nooit had verwacht. De afspraak in ziekenhuis om met medicatie te starten, stond al.
Spannend! Op hoeveel dpo zit je? Ik had vorige week echt indrogers van easy@home, maar die waren echt pas later zichtbaar! Ik hoop op een goede oploop!!
Ik heb de easy@home gebruikt.. maar ik vond ze teveel indrogers hebben. Sensitest beviel mij ook goed. Action gebruik ik ook wel.
Ja ik heb ook wel vaker indrogers gehad met deze testen.. maar die waren vaak meer grijzig. Zit nu op 8/9 dpo.