Hierbij een voorbadige vraag (in mijn geval dat och). Wanneer beginnen jullie juist met de ovulatietesten? Mijn vorige cyclus heb ik gewoon geluk gehad dat ik de eerste test deed op de dag voor eisprong....
Ik houd mijn cervixslijm in de gaten. Zodra deze wateriger/ vruchtbaarder begint te worden begin ik met testen. Scheelt.
mijn cyclussen zijn meestal tussen de 28 - 40 dagen. Ik krijg gelukkig rond dag 11 eerst een echo in het ziekenhuis, als de eitjes dan nog lang niet rijp zijn weet ik dat ik pas vanaf dag 20 hoef te testen. Maar het blijft altijd een hele gok of flink geldverspilling.
Ik herken het inderdaad ook daaraan. En altijd een hele typische buikpijn die laatste dagen voor de eisprong. Sinds we proberen zwanger te raken valt het me pas op dat het daarmee te maken heeft
Ik zit echt een beetje in een dipje merk ik. Hakt er toch wel een beetje in wat we afgelopen jaar allemaal meegemaakt hebben. Het is bijna een jaar geleden dat we besloten om voor een kindje te gaan, twee keer zwanger geweest en alsnog met lege handen Hoop zo dat ik deze maand een eisprong heb en het geluk binnenkort eens aan onze zijde zal zijn
Ach KarlijnA91 toch❤️Je hebt ook veel meegemaakt in het afgelopen jaar, logisch dat het af en toe moeilijk is. Het gaat ook voor jou gebeuren, echt! Ik ben even kwijt, had je vorige maand wel een eisprong?
Jemig Karlijn, pittige maanden al achter de rug. wat duurt dat wachten tot een eisprong lang hè dames
Ik kom net kijken maar kan me helemaal voorstellen dat je het lang vind duren na een tijdje. Ik heb heel erg dat ik het nog moet "verwerken" (positief natuurlijk hè). Soms denk ik bij een afspraak over een paar maanden: misschien ben ik dan wel zwanger. Dat is heel vreemd. Herkennen jullie dat ook?
Ik zit nog maar net in ronde 2, maar vind de dagen tussen menstruatie en eisprong zo lang duren. dit is waarsch de laatste ronde voor mij helaas, miss hierna nog 1. Dan is mijn man er klaar mee en laat zich steriliseren.
Oh wat vervelend.. ik kan me voorstellen dat je er even een dipje van krijgt! Hopelijk gauw blijvend zwanger!