Hallo meiden! Allereerst gefeliciteerd alle die t geluk hebben zwanger te zijn!!! En natuurlijk heel veel succes voor alle meiden die heel hard bezig zijn zwanger te worden! Ik zou heel graag even jullie mening willen. Ik was eigenlijk deze maand niet zo bezig met zwanger worden, maar ik keek net in mn appje en zag dat ik al op cyclysdag 32 zit. Normaal heb ik een cyclus van 28 met uitschieters van 26 tot 31 dagen. Okay hier komen mijn vragen; begrijp ik goed dat als je cyclus langer is, het ook heel waarschijnlijk is dat je ovulatie later is geweest? Zo ja, dan bestaat er misschien wel een kans dat het is gelukt…. Normaal heb ik voor menstruatie pijn aan borsten en zijn ze gezwollen, nu eigenlijk helemaal niet. Ik heb vlagen van misselijkheid maar eigenlijk alleen als ik honger heb, krampjes af en aan en een borrelende buik. Maar er komt maar niks… ook had ik op nod (uitgaande van 28 dagen cyclus) een negatieve test en ook de ochtend er na, dus was er eigenlijk vanuit gegaan dat het niks was… Denken jullie dat er toch een zwangerschap in zou kunnen zitten ondanks de negatieve testen ? Liefs!
8DPO en vanmorgen een negatieve test. I know het is nog vroeg. Wel een gek gevoel in mijn buik wat ik niet van eerdere keren herken, of wil ik dat voelen?
Ik mag op rood, vandaag doorgebroken. Succes nog voor de dames op het wachtbankje en degenen die door gaan naar de volgende ronde.
Weinig aan te doen ben ik bang, test was wit. Gisteren miss toch een vals mini tuurstreepje. Heb al nieuwe ovu testen besteld en heb ook geen zwangerschapstesten meer in huis. Nu eerst maar even afwachten.
Die fabrikanten moesten eens weten wat ze de mensen aan doen.... Maar tegelijkertijd doen we het ons zelf aan.. Maar toch!
Nou hier ben ik het echt helemaal mee eens. Ik ben 5x zwanger geweest, maat echt nog nooit valse lijntjes gehad. En nu al 2 rondes valse testen, al vond ik de predictor de vorige ronde wel erg duidelijk. Het gaat me er wel van weerhouden om nog voor nod te gaan testen