Vanmorgen ongesteld geworden. Op naar ronde 22. Laatste keer zelf proberen daarna begint het IVF traject.
Ik moet me inhouden om geen vroege testen te kopen. Maar ik ga het echt niet doen en gewoon wachten tot NOD dinsdag. Ik kan dit haha.
Ik lees alles mee, maar heb zelf niet zoveel te melden Het enige wat deze maand anders is, is dat mijn borsten van super gevoelig na de eisprong, nu eigenlijk amper gevoelig zijn. Normaal zijn ze in de week voor m'n NOD echt heel erg pijnlijk, nu dus niet. Maar verder denk ik gewoon dat ik ongesteld ga worden dit weekend..
Toch spannend @Cloudspotter!! @MooseIsLoose ik vind het knap! Ik wil wel eerder gaan testen @Lauren1993 spannend dat ivf zo dichtbij komt ik hoop dat jullie snel geluk mogen hebben!
We gaan voor roze! 16 juli (3) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 11 (ivf 1.6) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 42 Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 juli (1) Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 (icsi-d 1.1) 18 juli (0) 19 juli (3) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 21 Skylar87- 36 Jaar - 2e kindje - ronde 21 20 juli (1) Liva89 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 KinderwensiA - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (1) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (2) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 juli (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 juli (1) WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 5 25 juli (0) 26 juli (0) 27 juli (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde na miskraam 28 juli (0) Zomer9363 - jaar - kindje - ronde 29 juli (2) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 45 / ronde 2 IUI 30 juli (0) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 1 31juli (0) Totaal (18) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (11) Zwanger (2) Ongesteld (4)[/QUOTE]
Geshockeerd.. had dat echt niet verwacht. Nouja gisteren zei ik tegen manlief "ik twijfel of ik er goed aan heb gedaan om de spiraal t verwijderen" en als ik dat zeg dan is het al te laat haha Maar ik ben voorzichtig blij, het is nog vroeg dus zeker is het niet. We wachten het nog even af.. Ik voel nog niks, had eergisteren wel een droom dat ik 2 positieve testen had, een zoals deze en 1 dikke streep, misschien overmorgen haha
En jullie 5e! Wel heel bijzonder ♡ Twijfels zijn dan misschien menselijk, maar nu kun je er als het goed is niet meer onderuit haha.
Zeker heel bijzonder, maar vertrouw erin dat ondanks de drukte alles wel goedkomt! Tuurlijk is het een beetje eng, maar het is ook best een levens ingrijpende verandering, of het nou de 1ste is of de 5de, misschien rolt de 5de er wat makkelijker bij, dat hoop ik dan maar! Jullie ook gefeliciteerd, wie er zwanger zijn, alhoewel ik optimistisch was en mezelf op roze heb gezet, ben ik er nog niet zeker van. Heb de laatste test aan mijn man gegeven en die geeft hem overmorgen pas (kan mezelf niet bedwingen) haha
Gefeliciteerd @Karelloos, superleuk! Hier nog steeds aan het wachten, zijn er meer die erg ongeduldig worden? Alleen een beetje opgeblazen buik, verder geen symptomen. Alleen veel ongeduld haha, maar voorgenomen om dit keer pas rond NOD te testen.
Yes ik ben ook ongeduldig. Wil het liefst testen, maar dat kan natuurlijk nog niet. Ik heb toevallig ook een opgeblazen buik en ik heb dit eigenlijk nooit, maar dit zou te vroeg zijn bij mij om een teken te zijn denk ik . Wanneer zou jij ongeveer gaan testen of heb je geen datum in je hoofd? Ik wil voor nod testen gewoon voor m'n eigen zekerheid
Gefeliciteerd @Karelloos! Ik ben gewoon vast aanbiedingen voor maandverband aan het langsgaan en heb maar even in de agenda gekeken hoe volgende maandpoging erbij hangt. Ik heb er echt geen vertrouwen in dat het gelukt is. Ik zei gisteren nog tegen een vriendin: bij biologieles deden ze of je iedere dag van de maand zwanger kon worden en doe vooral voorzichtig. Maar niemand heeft het toen gehad over hoe moeilijk het ook zijn op het moment dat je wél zwanger wil worden en het niet lukt.
Nou dat had ik dus ook, deze keer is echt een zegening dat het de eerste keer is gelukt. Maar 10jaar geleden, dacht ik oke mn schoonmoeder is door 2 anticonceptie middelen heen zwanger geworden, mijn moeder ook gelijk (na de bevalling binnen 2 maanden weer zwanger van de 2de).. dusja ik dacht ik ben nog jong en dat moet meteen lukken .. duurde echt ruim een half jaar! Nouja zelfs dan mag je niet klagen, want dat is normaal maar pfff wat een verdriet had ik elke maand. Mijn man werd gek van me haha en ik ben niet de geduldigste met dit soort dingen, lijk wel een verwend nest dat als ik iets wil, dan moet het NU.. Wel goed voor jezelf om te weten wat je mindere kanten zijn, er is werk aan de winkel!
Hier zojuist wat bruinverlies aan het wc papiertje, dus ik zal ergens vandaag wel ongesteld gaan worden.
Ja, het maakt dan niet uit... als de wens er is is die er. En volgens mij herkennen wij ons allemaal in "liever nu dan volgende maand". Ik vind het ook (soms) zwaar. Misschien ook omdat de verloskundige had gezegd bij de nacontrole: van de 2e ben je zo zwanger joh. Komt goed. Mooi niet. Als het nu lukt is het in 8 maanden tijd met 6 cyclussen gelukt. Die opmerking vind ik echt heel lomp. Ik ga daar dan ook niet meer heen mocht ik weer zwanger zijn haha.
Je gaat ook op alles letten ineens, wilde echt dat ik de tijd even vooruit kan spoelen. Nod is 28 juli, dus nog een weekje te gaan. Maar ik verwacht wel komende week al dingen te merken, zoals moe, misselijk, opgeblazen buik, omdat dit bij vorige zwangerschappen ook zo was. Tot wanneer ga jij wachten met testen?