Daar heb je helemaal gelijk in! Voor nu hoop ik eerst dat morgen de test donkerder en anders even donker is ipv lichter, dan ben ik geruster
@Humbly89 Ik herken de angst. Een mk doet echt wat met je. Hopelijk heb je morgen een mooie oplopende test en mag het allemaal goed gaan! Echt spannend deze periode. Jullie hebben hier lang op gewacht lees ik!
Jeeeeeej haha. Kwam toevallig even kijken en wat een goed nieuws! Duim duim voor een mooie oploop. Maar die streep is duidelijk hoor
We gaan voor roze! 16 juli (3) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 11 (ivf 1.6) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 42 Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 juli (1) Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 (icsi-d 1.1) 18 juli (0) 19 juli (3) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 21 Skylar87- 36 Jaar - 2e kindje - ronde 21 20 juli (1) Liva89 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juli (1) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (2) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 juli (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 juli (1) WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 5 25 juli (0) 26 juli (1) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 1 27 juli (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde na miskraam 28 juli (0) 29 juli (0) 30 juli (0) 30 juli (0) Totaal (15) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (1)
Eindelijk een positieve test op dag 38.. We zijn op vakantie en thermometer vergeten, dus kan het niet controleren maar de test knalt mega. Meer dan de maanden ervoor.. We gaan er weer voor!
We gaan voor roze! 16 juli (3) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 11 (ivf 1.6) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 42 Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 juli (1) Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 (icsi-d 1.1) 18 juli (0) 19 juli (3) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 21 Skylar87- 36 Jaar - 2e kindje - ronde 21 20 juli (1) Liva89 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juli (1) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (2) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 6 23 juli (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 juli (1) WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 5 25 juli (0) 26 juli (1) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 1 27 juli (1) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde na miskraam 28 juli (0) 29 juli (0) 30 juli (0) 30 juli (0) Totaal (15) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (12) Zwanger (1) Ongesteld (1)
Ik heb mijn temperatuur niet bijgehouden en gister voor nieuwsgierigheid gemeten. Ik dacht als m'n ei laat is zie ik het nog. Vanmorgen was m'n temp iets omhoog en wel zoals die voor m'n derde kindje was na de eisprong, dus als dat nog mijn zelfde temperatuur is dan zit ik wel na mijn eisprong nu. Ik had niet verwacht dat ik het zo spannend zou vinden. Ik ben voor mijn derde zwangerschap (goede) ook niet op een forum online geweest tot m'n eerste positieve test! Enkel temperatuur bijgehouden toen en zw testen ingeslagen. En deze maand weinig kansen, maar je hebt er maar 1 nodig natuurlijk. Heb zo'n gevoel van je hoeft deze maand echt nog geen testen aan te schaffen, maar ergens wil je wel testen over 2 weken. Gek om er weer "in te zitten".
Hier vandaag 5dpo. Vanaf 5dpo begin ik altijd zenuwachtig te worden. Heel erg gefocust op symptomen. Probeer maar veel afleiding te zoeken. Ik ga mijn best doen, niet voor donderdag te testen (korte lf) Hoe gaat het met de rest?
Heel herkenbaar, zo lastig om in die laatste wachtweek je niet te focussen op evt. tekenen. Bij mij komt dat meestal vanaf 7 dpo, want vanaf dan heb ik bij mn voorgaande zwangerschappen de eerste tekenen vernomen. Hier nu 10 dpo, nergens last van en negatief getest, dus voor mij is het dan ook game over voor deze ronde. Nu wachten op m'n menstruatie over 3-5 dagen, lf wil nog wel eens verschillen het laatste jaar. Nu de hoop op de iui vestigen!
Succes nog even op de wachtbankjes, ben benieuwd naar de rest, hopelijk volgen er nog meer meiden op roze! Ik duim voor jullie
4dpo. Ik denk er elke dag aan ondanks dat ik mezelf probeer af te leiden. Dit keer wil ik echt wachten met testen tot 13dpo (NOD). Enige nadeel is dat ik dan m'n ouders het meteen moet vertellen want we gaan een paar dagen daarna naar de Efteling en ik ga normaal in alle achtbanen haha. Van de week kwam een van mijn beste vriendinnen ook met de mededeling zwanger te zijn (van de derde) en ik wist dat ze er mee bezig waren, maar ergens had ik gehoopt dat ik eerder zwanger was. Voor het eerst deed het een beetje pijn. Ik kon blij voor haar zijn en mijn pijn voelen maar toch even slikken. Dus ja ik ga de komende 9 dagen mezelf optimaal afleiden haha.
Vandaag 7 DPO.. Vanmorgen toch getest, maar niks te zien.. Logisch ook zo vroeg, maar toch zakt de moed dan al in mijn schoenen, gek he.. Gisteren na de seks wat roze bij het afvegen, maar verder niks. Zou het een innestelingsbloeding kunnen betekenen vraag ik me dan af.. Temp wel nog hoog (37.1). Wat een hel altijd deze weken
Herkenbaar hoor! Ondanks dat je weet dat het vroeg is met testen, denk je meteen weer niet gelukt deze maand. Ik ga voor je duimen dat het een innestelingbloeding is geweest!
Vandaag ben ik volgens Premom 6DPO, volgens Clue 5DPO, en zelf denk ik 7DPO Merk dat ik er deze ronde heel weinig mee bezig ben, ook doordat ik deze keer geen ovutesten heb gebruikt. Ik zie het deze keer allemaal wel Vannacht wel gedroomd dat het mijn NOD was en ik vol goede hoop was dat het gelukt was, en toen werd ik toch ongesteld Ik ben er in mijn onderbewustzijn misschien toch wel erg mee bezig..