Rian, gefeliciteerd!!! Ik mag in de lijst aanschuiven in het blauw. Vanmorgen getest en niks te zien. Menstruatie is nog niet doorgebroken. Mijn vriend is nog steeds stellig overtuigd dat ik wel zwanger ben (voor wat het waard is ). Ik zelf ga er van uit dat mijn ong wel door zal breken vandaag. Wat zijn jullie ervaringen met het gevoel wel 'bevrucht'/paar dagen zwanger te zijn geweest voor NOD? Bij ons is het dan wel poging 1, maar wat ik afgelopen anderhalve week ervaren heb, heb ik in elk geval in 15 jaar menstrueren nog niet meegemaakt. Het zou in dat geval wel aantonen dat we beide vruchtbaar zijn?!
@ Lara1: Ik slik de pil sinds januari 2011 al niet meer. Had toen wel nog een implanon staafje in mijn arm die 'zoek' was, maar geen hormonen meer zou afgeven omdat het per apr. 2010 niet meer werkzaam zou zijn. Ik heb altijd slecht tegen de pil gekund. Toen ik ermee stopte werd ik maanden achter elkaar om de twee weken ongesteld. Uiteindelijk na veel gedoe in aug. 2011 mijn staafje toch eruit kunnen laten halen en sindsdien een voorbeeldige cyclus van 28 dagen. Dus toch alweer een half jaar.
Dus inderdaad al een tijd hormoonvrij. Ik weet het dan echt niet meis, ik hoop wel dat je snel positief test .
Rian, GEFELICITEERD!!! Pupke, wat spannend zeg.... Ik wist steeds instinctief dat het "raak" was maar je wil toch graag die bevestiging van een test. Als jij dit nog niet eerder hebt meegemaakt (terwijl je toch al een hele tijd hormoonloos bent) klinkt het hoopvol. Maar je hebt natuurlijk geen zekerheid zolang je geen "bewijs" in handen hebt. Succes in ieder geval, wanneer ga je weer testen als het niet doorbreekt? Alle meiden op rood, dikke kus en hopelijk meer succes in de volgende ronde!
@Ils80: als ik op mijn instinct af moet gaan... zou ik ook zeggen dat het raak is/was. De zeurderige buikpijn vanaf zondag, opgezette, grotere, gespannen, pijnlijke borsten. Paar keer flink duizelig geweest 's morgens. Steken aan de rechterkant van mijn buik. Rommelende darmen. Goed zichtbare blauwe aders op mijn borsten... Maar goed, hoever ben je zelf in staat om je dingen aan te praten? Het grappige is dat we eigenlijk begonnen zijn met poging 1 met het idee dat het wel eens even zou kunnen gaan duren. En stel dat we dan later beginnen en het duurt dan nog lang... En toch merk ik dat ik het moeilijk kan relativeren nu ik eenmaal het gevoel heb dat... Ik heb geen testen meer in huis. Misschien dat ik er morgen nog een haal voor volgende week ofzo.. maar ga er van uit dat ik vandaag of morgen wel ong word. Voor jou: sterkte!
ja natuurlijk ook snel een zwangerschap. dank je wel, ik vind het toch zo spannend weer. gelukkig wordt ik lekker bezig gehouden door die kleine bandiet hier in huis
@ xSchaapjeX, Laura1986: jammer, veel succes in de volgende ronde @ Ior: oh wat irritant is dat zeg. nou laat dan gauw die ongi maar komen idd, want dit schiet helemaal niet op. balen meid @ Marly87: ook al die onzekerheid, hopelijk krijg je snel duidelijkheid @ Pip24: wat jammer dat je negatief getest hebt, maar idd misschien ben je dan nog te vroeg. ik hoop het voor je @ TVL: balen, veel succes in de volgende ronde @ wensje2: jammer van je menstruatie. wel fijn dat je cylcus wat korter wordt zeg. heel veel succes in de MMM en hopelijk mag het snel raak zijn @ pupke82: spannend. bruinverlies is vervelend, maar het hoeft idd niet te betekenen dat je ongi eraan komt. ook een paar druppeltjes rood kunnen dan voorkomen. ik hoop dat je een mooie positest in handen krijgt @ jeskejes: kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent. knuffel voor jou @ Rian85: ah wat goed, gefeliciteerd!
Allen die op rood gaan, succes voor de volgende ronde! De roze meiskes van harte gefeliciteerd!!!! Hier nog steeds helemaal niks... Geen ongi, geen gevoel dat ongi komt, geen "zwangerschaps-symptomen" helemaal niks.... Morgen maar ff testen voor de zekerheid....
@rian. en laat: gefeliciteerd meiden. Geniet ervan! Van onze Nod. (morgen) zijn er 3 van de 5 zwanger! @ alle rode meiden: succes in de volgende ronde! Voel me n beetje schuldig dat t hier zo snel gegaan is... Terwijl ik weet dat je dat niet in de hand hebt maar toch, t voelt een beetje dubbel.
@Lana1980: Geniet gewoon van je zwangerschap. Problemen van anderen zijn er niet om je zelf slecht te voelen, enkel opdat je dubbel zou genieten van het geluk dat jou (in dit geval zo snel) gegeven is. En gefeliciteerd met het nieuwe leven.
Meiden op roze gefeliciteeerd.. Meiden op rood, hup naar de volgende ronde.. Meiden die overtijd zijn, beetje geduld en hoop dat jullie zwanger zijn. Ik vind het leuk dat sommige meiden 1e ronde al zwanger zijn. Ik had het bij mij misschien ook veracht maar is niet gelukt. Beetje verdriet, beetje balen. Ik ben maandag 1 jaar getrouwd en wilde als kado geven. Had echt tranen in me ogen. Ik weet dat sommige meiden hier heel lang proberen zwanger te raken dus net als iedereen ga ik afwachten.
Hee meiden, Hoe is het hier? Ik dacht doordat ik 2dgn geleden bruin verlies Had, ik wel ongi zou worden, maar tot op heden Nogsteeds niet! Alleen nogsteeds wat bruinverlies! Inmiddels dus eigenlijk al 7dgn overtijd! Maandag even de HA bellen als het echt niet doorzet! Alle zwangere meiden gefeliciteerd !!!
Ergens had ik nog de hoop het lijstje nog rozer te maken... maar dat gaat 'm toch niet worden vrees ik. Wel heeeeeel erg apart. Ik weet niet wat met mijn lichaam loos is. Krijg gedurende de dag af en toe flinke menstruatiepijn, maar nog steeds bruin verlies. Vandaag bij afvegen wel een keer wat bloed erbij, maar nu weer niks! Dit komt normaal dus nooit voor! Heb me vandaag ook echt slecht gevoeld. Maar ongi zet dus nog steeds niet normaal door
Ik schaam me eigenlijk dood om hier zo nieuw meteen binnen te vallen met allerlei verhalen... Maar waarschijnlijk omdat ik altijd zo open ben en alles met iedereen deel, valt het me nu extra zwaar om niet met vriendinnen te kunnen praten en zoek ik nu steun bij jullie. Afgelopen week is een emotionele achtbaan geweest. Die vanavond met een ontzettend verdrietige huilbui geeindigd is. Niet dat ik zo hopeloos verdrietig ben omdat poging 1 niet gelukt is...dat kan ik echt wel eenvoudig relativeren! Maar het zijn meer alle 'sensaties' die ik afgelopen week in m'n lijf heb waargenomen. Ik heb me eigenlijk afgelopen week ontzettend rot gevoeld, heel veel buikpijn gehad, binnen gezeten, me tot niks in staat gevoeld. En de hele week heb ik het toegeschreven aan vermoedelijk zwanger te zijn. Ik heb ieder kwaaltje opgezocht, in de hoop antwoord te vinden op zoveel vragen van al die vaagheden. Soms denk ik wel eens dat ik extreem gevoelig ben voor schommelingen in hormonen, omdat ik ook altijd slecht tegen de pil en alle andere hormonale anticonceptie gekund heb. Opeens mis ik mijn moeder die 2 jaar geleden overleden is, ik voel me leeg en klein. En heb er vanavond ook met mijn partner over gesproken die zijn uiterste best doet om me te begrijpen... maar ik kan eigenlijk niet echt woorden geven aan m'n verdriet. Ik moet er ook niet aan denken om het komende maand opnieuw te proberen. Ik kan het niet volgen wat er nou afgelopen week gebeurd is, dat ik me nu zo rot voel! Is er iemand die zich in deze vage gevoelens herkent? Of me beter begrijpt dan ik mezelf?
NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (5) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje Ils80, 1e ronde, 3e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (7) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje Buikje88, 3e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, e ronde, 2e kindje Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (5) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod andrea83, 1e ronde, 2e kindje 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (6) Laura1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy1979, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman81, 15e ronde, 1e kindje Grotezus09, eronde, 2e kindje bouncytigger, 2e ronde, 1e kindje 29. (8) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje Daylinn, 19e ronde, 2e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Diabolique21, 6e ronde, 1e kindje 30. (6) xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje jeskejes, 16e ronde, 1e kindje roosje24, 1e ronde, 1e kindje 31. (5) lara1, 1e ronde, 3e kindje Lana1980, 1e ronde, 1e kindje Rian85, 1e ronde, 1e kindje Pupke82, 1e ronde, 1e kindje Pip24, 6e ronde, 2e kindje Datumloos (3) Wensje2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje blinky, 2e kindje Totaal: 117 22♥ zwanger ♥, 65 ongesteld, 1 vlindertje, 5 MMM, 11 negatieve test, 0 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 11 niets doorgegeven