het is natuurlijk moeilijk om te weten hoe je je precies hebt gevoeld. maar als ik je verhaal zo lees en me er een beeld bij vorm denk ik eigenlijk aan pms. ik heb dat zelf de eerste paar cycli na de bevalling heel erg gehad. ik kon niks meer en wilde niks meer. mijn lijf deed raar, alles deed me zeer en ik was overgevoelig. pms wordt vaak lacherig gezegd, maar het kan echt heel heftig zijn. je kunt er goed door van slag zijn. misschien als je daar eens op gaat zoeken dat je je gevoelens een beetje kunt plaatsen. ik vind het heel rot voor je dat je je niet happy voelt, maar geef de moed niet op hoor
Thnx! Ik vind het kei-spannend.... ben zo benieuwd naar een eerste echo om te zien of alles goed zit!
en nog steeds niets hier komend weekend gaan we een lang weekend weg, naar zeeland, ik had gehoopt om dan óf 6weekjes zwanger te zijn, óf dan me ei te hebben. Waarschijnlijk is het geen een van beide.
Hier ook nog steeds helemaal niks.... Geen ongesteldheid, geen gevoel dat het komt, helemaal niks.... Zo raar. Vanochtend voor de zekerheid getest, maar hardstikke negatief.... Ik weet het ff niet meer. Hopen dat ik snel ongesteld wordt! Dan kan ik verder...
Gefeliciteerd weer wat roze op de lijst! Balen dames die ongesteld zijn geworden, hopelijk wordt april jullie maand! Hier wacht ik nog steeds, gisteren weer negatief getest, dus wrs is mijn ei later geweest dan ik dacht. Morgen maar weer testen. Ik heb wel wat klachten, maar de ene keer denk ik dat ik wel zwanger kan zijn, maar daarna voel ik weer helemaal niets. Mijn geur is wel sterker en ik ben heel moe en prikkelbaar. Ook voel ik mijn borsten een beetje, maar veel minder dan bij mijn vorige zwangerschap. Als ik zwanger ben is dat echt bizar aangezien we maar één keer geknuffeld hebben omdat mijn schoonouders bij ons logeerden. Morgen dus weer testen... Succes wachtende dames! Ik hoop dat we snel op roze mogen met zn allen.
Ik herken het wel hoor, bij mijn eerste zwangerschap wist ik zeker dat het raak was, maar ik werd wel ongesteld, twee maanden later was ik weer zwanger, ik voelde hetzelfde alleen nu bleef het wel plakken. Daardoor wist ik heel zeker dat ik die ronde daarvoor ook zwanger ben geweest. Ik zag het als positief, we kunnen zwanger worden en ik was overtuigd dat ik moeder ging worden. Wat Blinky schrijft zou best eens kunnen kloppen, maar vergeet niet dat je je er eigenlijk al op instelt dat het raak is en ineens is dat niet zo, moet je weer opnieuw beginnen, onzekerheid of het gaat lukken en zo lang wachten terwijl het er bijna was... Heel frustrerend en helemaal voor dames die dit al maanden achter elkaar doormaken.... En dan het verdriet om je moeder wat vreselijk heftig is, zeker nu je zelf een kindje wil, is het helemaal niet gek dat je je zo voelt hoor. Mijn moeder is vier en een half jaar geleden overleden, dat is niet niks en nu ik zelf moeder ben mis ik haar heel erg als oma en mama die me zou kunnen helpen met tips en verhalen. Gelukkig heeft mijn zoontje ook troost gebracht en nog steeds. Meid ik hoop dat je snel zwanger bent en moeder mag worden en doorgeven wat jouw moeder je heeft geleerd. Knuffel
Wat heftig Ils80, sterkte! Willen jullie nu wel bewust een kindje erbij of weet je dan niet? Lijkt me moeilijk om te beslissen.
Lieve ladies, Ik ben net terug van de huisartsenpost. Vanmorgen werd ik wakker met heel veel pijn in mijn baarmoeder. Ik moest plassen, maar kreeg zo'n krampen dat dat niet ging, wel verloor ik een plas donkerrood bloed met slijm. Daarna ben ik van m'n stokje gegaan van de pijn. Ik had ontzettende krampen in mijn baarmoeder en wist niet waar ik het moest zoeken van de pijn. Na een tijdje stopte de krampen en bleef alleen een vervelende menstruatiepijn over. De huisarts heeft me onderzocht en zei dat er toch vermoedelijk een vruchtje is geweest dat afgestoten werd. Door de enorme samentrekkingen van mijn baarmoeder kan er wat bloed terug de buik in zijn gelopen, wat een enorme pijn verzoorzaakt. Nu een iets zwaardere pijnstiller en effe rust. Eigenlijk ben ik wel opgelucht, een mogelijke bevruchting bij poging 1 is toch wel een mooi begin!! Het heeft me wel bewust gemaakt van alles spanningen die velen van jullie iedere maand weer meemaken! Ik geef dan ook alle dames die niet zwanger zijn een virtuele knuffel en uiteraard gefeliciteerd aan allen waarbij het wel gelukt is!
Jeetje Pupke , wat heftig. Hopelijk heel snel weer een bevruchting en een goede innesteling met een pracht baby als gevolg. Dikke knuffel meid
Wat vervelend nieuws Pupke. Veel sterkte!!! Alle meiden die zwanger zijn, Van harte!!!Super leuk om te horen! Hier nog een beetje onzekerheid, nog niet ongesteld maar vanmorgen na ontlasting wel bloed uit de vagina (heb ik wel vaker als ik teveel druk zet) Maar dat het juist op mijn NOD komt maakt me onzeker. Wel gerommel in mijn buik, gelukkig nog wel zere borsten. Even afwachten nog.Hopelijk is het een adertje geweest. Als ik na het weekend nog niet ongi ben maar even een testje doen. Succes Meiden. Liefs
Wow, heftig hoor. Rustig aan idd en even de tijd nemen. Mooi dat je zelf nu nog een positief bericht kan schrijven. Relativeren is goed, maar let op dat je dit niet te veel doet, want dan komt het later alsnog. Sterkte met alles en hou idd goede moed!! digitale knuf voor jou!!
NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (5) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje Ils80, 1e ronde, 3e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (7) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje Buikje88, 3e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, e ronde, 2e kindje Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (5) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod andrea83, 1e ronde, 2e kindje 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (6) Laura1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy1979, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman81, 15e ronde, 1e kindje Grotezus09, eronde, 2e kindje bouncytigger, 2e ronde, 1e kindje 29. (8) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje Daylinn, 19e ronde, 2e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Diabolique21, 6e ronde, 1e kindje 30. (6) xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje jeskejes, 16e ronde, 1e kindje roosje24, 1e ronde, 1e kindje 31. (5) lara1, 1e ronde, 3e kindje Lana1980, 1e ronde, 1e kindje Rian85, 1e ronde, 1e kindje Pupke82, 1e ronde, 1e kindje Pip24, 6e ronde, 2e kindje Datumloos (3) Wensje2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje blinky, 2e kindje Totaal: 117 22♥ zwanger ♥, 66 ongesteld, 2 vlindertje, 5 MMM, 11negatieve test, 0 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 10 niets doorgegeven @Pupke82, jou heb ik op vlindertje gezet, is dat goed? Als je het graag anders wilt, hoor ik het wel van je. In ieder geval sterkte!
Hallo dames, Ik mag op rood op na de volgende ronde! Dames op rood dikke knuffel en suc6 bij de volgende ronde Alle zwanger dames gefeliciteerd !
Ik mag gelukkig nu echt op rood, even geen onzekerheid meer! Succes wachters, gefeliciteerd roze meiden! En de rest, zie jullie in april!
Hallo dames!, Ik heb meegelezen met jullie, maar me niet op de lijst laten zetten. Ik heb zojuist n test gedaan en hartstikke positief! Mijn Nod was vandaag 1e kindje 2e ronde. We kunnen het niet geloven Heeeeeel veel succes voor de anderen! groetjes