NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siesi, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Cygnet

Dat gaat niet, mijn vriend werkt op zee en komt als het goed is vandaag thuis..
    dus vanavond hopelijk ;)
    Wel vervelend soms, want omdat hij om de zoveel weken weg is, is hij er soms helemaal niet rond de vruchtbare periode...nu komt hij gelukkig(hopelijk) net op tijd aan...:)

2. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012

16. (6)
    Siesi, 3e ronde, 1e kindje
    Toetje, 2e ronde, 2e kindje
    Biancs, 2e ronde, 1e kindje
    RHR1985, 6e ronde, 1e kindje
    Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje
    Samantha89, 12e ronde, 1e kindje

17. (2)
    Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje
    Mukje, 12e ronde, 2e kindje

18. (9)
    SunFlower85 , 2e ronde , 1e kindje
    moppie1, 1e ronde, 2e kindje
    niek, 2e ronde, 3e kindje
    moontje77, 5e ronde, 5e kindje
    MayD, 2e ronde, 2e kindje
    Souries, 3e ronde , 1e kindje
    Happylady, 9e ronde, 1e kindje
    Pixie, 2e ronde, 2e kindje
    dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap)

19. (3)
    Fiore, 3e ronde, 3e kindje
    SDenise, 3e ronde, 1e kindje
    Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje

20. (3)
    Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje
    Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje
    MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje

21. (6)
    xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje
    Apekop, 3e ronde, 2e kindje
    piepoe, 9e ronde, 1e kindje
    Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje
    Mups, 3e ronde, 1e kindje
    TVL, 10e ronde, 1e kindje

22. (8)
    LBlue, ronde 9, 1e kindje
    Ior, 3e ronde, 1e kindje
    Voortje86, 1e ronde, 1e kindje
    Zoetje88, ronde 3, 1e kindje
    MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje
    Missiej,ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad)
    Meis1987, 4e ronde, 1e kindje
    Hoop42,5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling)

23. (3)
    Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje
    BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje
    Missmama2be,3e ronde, 1e kindje

24. (6)
    baby1985, 2e ronde, 2e kindje
    Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje
    Channie32, 15e ronde, 3e kindje
    Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje
    Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje
    Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje

25. (3)
    Kinderwens2012, ronde 13 (2e ronde na MK), 1e kindje
    Miepje01, 7e ronde, 1e kindje
    Wendy27, ronde 13, 1e kindje

26. (2)
    Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje
    BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje

27. (2)
    IngeM, 7e ronde, 1e kindje
    Yess, 2e ronde, 1e kindje

28. (4)
    Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje
    Ivy, 7e ronde, 1e kindje
    Twinkle, 3e ronde, 2e kindje
    Jufaman, 15e ronde, 1e kindje

29. (1)
    Kunst, 10e ronde, 1e kindje

30. (1)
    Dreames, 3e ronde, 2e kindje
    xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje

31.

Datumloos (1)
    Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje

Totaal: 61
    zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven

3. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Volgens mij heb ik deze keer mijn ei lichamelijk voor het eerst gevoeld!! Ik voel me warmer dan normaal en heb lichte krampen gehad en ik weet zeker dat het niet mijn darmen waren ;) (hoop ik haha) en daar komt nog bij dat mijn ovutesten aan het knallen waren. Vandaag nog niet getest, dus ben benieuwd of ik het bij het rechte eind heb. Nog maar even doorklussen dus ;)

4. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Ik hoiop ook zo dat ik mijn ei kan voelen deze maand.. Ik weet dat ik het vroeger (toen ik nog niet met kids bezig was) dat wel voelde.. Maar dat zou dan pas in de loop van volgende week moeten zijn (als mijn cyclus meteen goed is). Maar ik vertrek morgen voor 5 weken naar Sri Lanka, dus als het goed is heb ik daar 2 keer mijn eisprong.. in het begin en op het einde van de reis. Gelukkig hebben we alle tijd om te klussen op vakantie!!

Ik hoop veel roze te zien op het moment dat ik terug kom!! Succes lady's!

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @voortje86: nou heel veel plezier daar dan! en ook met klussen, maar dat zal vast lukken.... En mss kom je wel zwanger terug..!

6. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Jaaa... laten we het hopen ;) Een vriend verklaarde me al voor gek dat ik mijn spiraal liet verwijderen voor deze reis.. 'Dadelijk ben je daar ontzettend misselijk'.. Nou, ik mag hopen dat ik daar heel misselijk ben omdat ik zwanger ben, dan heb ik het er graag voor over ;)

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Voortje Ik hoop dat je zwanger terug komt, maar vooral: Geniet van je vakantie!!!!

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    hallo dames!

Vanaf gisteren konden we eindelijk weer beginnen met klussen. Ei is er denk ik nog niet. Maar omdat ik niet temp of ovulatie testen doe, kunnen we maar beter het zekere voor het onzekere nemen!

Veel succes allemaal dames!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Voortje: Wauw, 5 weken naar Sri Lanka! Ga je echt op vakantie?

Hier gisteravond nog een keer geklust voor de zekerheid, heb woensdag op donderdagnacht heftige eipijn gehad, dus denk dat hij toen ergens is gesprongen, maar had gisteren nog wel wat zeurend gevoel in mn onderbuik en ook nog wat rekbaar slijm, dus kon geen kwaad om nog een keer te klussen. Vandaag geen rekbaar slijm meer, dus denk dat het erop zit voor deze ronde. Nu afwachten maar!
    Mijn NOD schuift dus eigenlijk een paar dagen naar voren (de 15e denk ik), maar ik laat hem maar op de 17e staan, als ik dan test ben ik in ieder geval niet te vroeg.

10. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dank jullie voor de plezier wensen, dat zal vast lukken!
    Valt me wel op dat zoveel meiden het hebben over 'beginnen met klussen'. Ik moet eerlijk aangeven dat wij niet 'klussen' wij vrijen/knuffelen met enige regelmaat (zo om de dag) met of zonder ei... Oke als ik menstrueer dan niet, maar verder is dat zo'n beetje het schema. Niet omdat het moet, maar omdat we het fijn vinden. Hebben we geen zin, dan niet... (al is dat meestal geen probleem).
    Misschien is het maar een benoeming, maar het komt op mij over alsof sommige van jullie 'moeten'. Ik hoop dat het niet zo voelt, want het lijkt me vreselijk om te moeten vrijen!

Ik ga genieten van mijn weekend! Tot maandag!

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    @ Voortje: Hele fijne vakantie, zou wel bijzonder zijn als jullie kindje op sri lanka verwerkt wordt!

@ Lblue Klussen is voor mij alleen maar een benaming die eigenljk alleen op het forum gebruik. Ik vrij ook gewoon regelmatig en niet alleen om dat we zwanger willen worden. Toch denk ik dat als we in de vruchtbare periode zitten ik wel iets vaker het initiatief neem. En als ik een keertje niet zo heel veel zin heb toch eerder wel met hem mee ga om wel te vrijen. ( geen tegen zin hoor) Ook toen we nog geen kinderen wilden had ik dit. En achter af denk ik dan van waarom had ik eigenlijk niet zon zin en heb ik toch weer genoten!

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja zo is het hier ook....

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb het ook over klussen, maar hier is het ook geen moeten hoor. We doen het wel vaker rond de eisprong maar omdat we dat willen, niet omdat het moet.

14. moppie1

moppie1 Niet meer actief

ook hier klussen/vrijen we met veel plezier en liefde en niet omdat het moet.
    ik ben dan ook nog niet op zoek naar me "ei" het gaat zoals het gaat.
    Nu heb ik wel een kleine bloeding met oud bloed en mijn ervaring met de vorige keer bij me zoontje is dat ik dan niet zwanger ben. Dus de tijd zal het leren hier "klussen we gewoon lekker verder"

Vind het allemaal wel weer spannend en ga ervan uit dat deze maand niet raak is en stiekem baal ik hier wel van wetend dat dit de 1e ronde is dus niks raar aan

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Lblue, veel plezier dit weekend! :) En fijn dat jullie ei nog benut hebben! :) Hou jij je temp niet bij in FF?!

@ Whoppie, succes met klussen! :)

@ Sunflower, hier ook eggwhite, dus wachten op ei! :) Denk dat jou temp wel gaat stijgen komende dagen!

@ Sdenise, dus het is goed uitkienen voor jullie! :) Plezier vanavond!

@ Voortje, wat een heerlijk vooruitzicht, veel plezier!

@ Meis, goed om gewoon vast te beginnen hoor!

@ Kwebbelsnoes, jij mag op de wachtbank, ook altijd wel lekker vind ik!

@ ‘Klussen’, hier is het ook absoluut geen moeten. Wij noemen het in ander topic ook altijd knuffelen. Het is hier niet de hele maand om de dag (ook omdat ik veel wisselende diensten draai (soms ook snachts), dus het lukt gewoon niet altijd. Maar rondom eisprong doen we altijd net wat meer ons best om soms nog even tussen de bedrijvigheden door te knuffelen en genieten er dan ook gewoon van :) Wat meis ook al zei: soms heb ik niet zo'n zin, maar als we dan toch een poging wagen is het altijd heerlijk, dus ben ik achteraf toch blij :)

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Noorus,

Jammer genoeg hebben ze vertraging opgelopen en zijn de vluchten voor vandaag afgelast...nu is het onzeker wanneer hij thuis kan komen, dit morgen zijn maar ook pas zondag of maandag :(

het positieve is dan wel dat ik nog geen positieve ovutest heb :)
    Dus als mij ei nog even wacht ;)

Wij klussen ook gewoon voor de leuk, maar doordat hij voor zijn werk meer als de helft van de maand weg is en ik een lange cyclus heb, probeer ik wel een beetje mijn ei te vinden...

17. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    26 maart ronde 4, eerste kindje

18. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @Noorus ik hoop het echt... vandaag wel wat buikpijn gehad ook... ik ben benieuwd..
    al is het maar om te weten dat mijn lichaam gewoon weer op gang is...

@ iedereen succes :)

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ sdenise, wat balen dat hij vertraging heeft. Ik hoop dat je ei nog even wacht dan!

@ sunflower, dat zit wel goed hoor meis!

20. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Mag ik ook weer meelezen/schrijven? Deze maand komt er in ieder geval geen baby, want we slaan een maandje over, om alles wat tot rust te laten komen. Maar ik wil wel graag op de NOD lijst, als dat mag. 26 maart. Om te kijken of mijn cyclus nog klopt. Verder ben ik erg benieuwd naar hoe het met jullie gaat, dus daarom sluit ik me graag aan.

Liefs,

Deel Deze Pagina