NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siesi, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah oke, dat zou ik dus niet weten want heb geen ervaring met de ovutesten. Hmmm het tempen geeft mij juist meer rust en heb niet het idee dat ik er daardoor meer mee bezig ben... Ik zie misschien wat eerder een eisprong aankomen, waardoor we toch ook gericht kunnen knuffelen en ook de laatste weken voor NOD geeft het me al wat inzicht wat meer weer voorbereid op een ongi of niet natuurlijk :)

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Zo, ik heb eigenlijk geen NOD maar je moet ergens beginnen denk ik. Dit weekend denk ik een ei te hebben gehad en we hebben daarom maar even geklust gisteren en om die reden heb ik nu de 17e gekozen als NOD. Ook omdat het dan alweer 6 weken na mijn mk van 6 feb is en het dan wel weer tijd is om ongesteld te worden vind ik zelf.
    Ik heb trouwens nog een hele tijd met HCG in mijn lijf gelopen, afgelopen dinsdag was het nog 171.5, morgen weet ik wat het vrijdag was, maar het daalde al wel snel (een week ervoor was het nog ruim 500) dus ik verwacht een erg laag getal.

Anyway, ik had gewoon zin om weer te kunnen aftellen dus vandaar dat ik mee kom kletsen!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gezellig MamavanSimone :) Maar wat een HCG heb je nog in je lijf dan! Best veel volgens mij of niet?! Bij hoeveel weken had je een mk?!!

4. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Met 6w3d. Ik vond het ook nergens op slaan, ik ben blij dat mijn huisarts me naar een gyn wilde doorverwijzen 2 weken na de mk. Bij haar mag ik nu 2 keer in de week prikken, morgen heb ik nog een afspraak en daarna hoop ik het achter me te kunnen laten. Ze heeft al die tijd niks geks kunnen vinden ondanks de HCG en de buikpijn dus ik vond het heel eng allemaal, je leest zoveel over gemiste bbz-en enzo, maar ik begin nu wel vertrouwen te krijgen dat het allemaal voorbij is, en nu wil ik weer vooruit kijken :)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah dat is fijn Simone. Hebben ze ook een echo gemaakt om te kijken of alles schoon is?! Ik heb bij 5 weken een MK gehad en de week erna een echo gemaakt en alles was schoon en nieuwe eitjes lagen klaar om te springen, dus dat was wel een geruststelling.
    Hoop op een hele mooie ronde voor ons! :)

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hihi grappig.. precies hetzelfde (ik sta al hoor)
    NOD 23 maart
    2e ronde
    3e kindje

hihi :D

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zit nu ook even lekker een broodje ossenworst te eten.. wie weet wanneer dat niet meer kan!

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Dat is fijn zeg!

Ik ben zelf in 2010 (was toen totaal niet bezig met zwanger worden) zwanger geraakt, en kreeg toen bij 6 weken en 3 dagen een miskraam. Wist toen zelf pas 4 dagen dat ik zwanger was, en ben toen het bloeden begonnen is naar de huisarts geweest maar daar werd nogal gevoelloos ermee omgegaan.. heb het er stiekem nog steeds best moeilijk mee soms :)

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kan me voorstellen dat het niet meewerkt aan je verwerkingsproces als je niet serieus genomen wordt... :( heel slecht hoor van zon huisarts.

10. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Mag ik ook op de lijst?
    Mijn nod is 27 maart 3e ronde 1e kindje

11. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wat voor echo heb je gehad destijds? Ik heb wel 2 inwendige echo's gehad tot nu toe en alles was inderdaad mooi schoon en mijn baarmoeder was 4mm dik ofzo zei ze. Kunnen ze op zo'n standaard echo ook zien of er eitjes klaarliggen of hebben ze dan andere apparatuur nodig? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar....

12. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb ook een hork van een huisarts hoor, Simone is prematuur dus ik had meteen toen ik zwanger was al een verwijsbrief gevraagd, zet die eikel er letterlijk in 'ivm een mislukte zwangerschap', nou ik was not amused. Hij heeft 1 week na de miskraam een uitwendige echo gemaakt en zei toen dat er niks was en dat het heel normaal was dat ik nog positief testte en dat ik mezelf niet gek moest maken met 'al mijn tests'. Of ik nog ff 2 weken wilde wachten. In overleg met mijn vk (van de vorige zwangerschap) heb ik na 1 week om een verwijsbrief gevraagd en die kreeg ik gelukkig ook. Aan mijn huisarts heb ik dus nog niks gehad....

13. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @noorus .. ik hoop dat mijn temp hoog blijft :) geen idee eigenlijk....
    hopen dat jou ei ook geweest is ;)

@ mamavansimone wat vervelend allemaal zeg! hopen dat je ei idd gesprongen is :)

DUIMEN !!!!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou inderdaad, ik ben blij dat de meeste mensen in mijn omgeving heel begripvol reageren en vooral ook de vk.

Mama van Simone, ook ik mag volgende week maandag, 2 weken na de mk, een echo laten maken om te checken of alles schoon is. Ga ik wel vanuit want ik heb 4 dagen bloedverlies gehad en weer 4 dagen daarna was de zwangerschapstest helemaal wit.

Volgens mij kan een vk met hetzelfde echo apparaat ook eitjes zien die zouden moeten gaan springen etc. Ik heb een echo gehad om te kijken wat er aan de hand was met mijn lijf en toen heeft ze ook mijn eierstokken in beeld gebracht..

15. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @ Noorus: bedankt dat ik er weer tussen sta!

@ Cygnet 2: het was mij ook al opgevallen inderdaad! Onze kindjes zijn ook van hetzelfde jaar, alleen heb ik een zoon van '08 en een zoon van '10.

Wij zijn ook maar vast begonnen met klussen! Het kan nooit te vroeg en te veel volgens mij ;)

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ MamavanS. het was een inwendige echo die ik kreeg. Je zag de baarmoeder mooi liggen met het slijmvlies. Als ze meer naar links of rechts ging zag je de eierstokken. En daarin lagen al een aantal eitjes klaar (de grootste waren toen ruim 10mm vertelde ze...). Dus ja kan je zien met inwendige echo. En pff wat vreselijk zo'n huisarts. Ik heb sinds we hier wonen een nieuwe waar ik nog nooit geweest ben. Mijn echo is dus gewoon via de VK gegaan.

@ Danielle, hoe is het nu met jou!?

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Thnx voor alle lieve reacties meiden! Ik ga weer pogingen doen om alles bij te houden, maar ben daar niet bijster goed in :D

Jufaman dan zitten we idd in hetzelfde schuitje.. Bij mij alleen geen bloedtest, maar urine.. Hopelijk zijn alle uitslagen goed! Heb jij er veel moeite mee het feit dat jullie naar de huisarts en evt. gyn gaan? Manlief en ik zijn allebei lekker nuchter, dus hier valt dat gelukkig mee.. Had v tevoren gedacht het erger te vinden dat het nu nog niet gelukt is.. Ik duim voor ons allebei!

Voor de rest ook succes met ongi afwachten, eieren zoeken en bevruchten hihi ;)

Zoals altijd hopelijk een roze lijst!

18. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ha Dames,

Ik ben weer terug van mijn weekendje. Heb daar erg weinig geslapen en veel plezier beleefd. Mijn temp zal dus absoluut niet helemaal netjes zijn geweest. Voordat ik weg ging had ik opeens 36.0 en dacht ik, Hallo ei. En hoewel de temp steeg, was het zondag 36.3 en vanmorgen (na een goede nacht) 36.0, dus mijn vorige 'ei' was geen ei. Misschien is dat vandaag wel zo. Gisteren was ik natuurlijk uitgeput, dus heb niet meer geknuffeld met manlief. Dus pak ik um vandaag maar eens stevig vast (want na 3 dagen niks....)

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja ik vul het ook in bij FF, maar je weet natuurlijk altijd pas achteraf dat je ei ook echt is gesprongen.

@all, gelukkig dat mijn interpretatie van klussen verkeerd is. Het wordt anders zo lastig, zeker als het langer gaat duren. Maar gelukkig beleeft iedereen plezier aan het 'klussen'.

19. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ik heb een anderhalve maand na de curretage op controle geweest... Daar zag ze dat ook alles schoon was, en dat de eileiders in orde waren... Zelfs mijn litteken van mijn spoedkeizersnede was goed te zien...

Zitten bijna in de vruchtbare periode...
    Alleen sinds gisteren weer een kleine bloeding gehad... (heb ik sinds de curretage iedere maand weer)...

Als ik voor juli niet zwanger ben, moet ik terug op controle gaan...

20. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Nog een vraagje... dus gisteren beetje bloedverlies... daarstraks geel slijmverlies? Iemand dit al voor gehad? Dit is bij mij de eerste keer...

Deel Deze Pagina