Nou de gyn zag helemaal geen eitjes toen ze een echo van mijn eierstokken maakte. Mijn HCG was vrijdag ook nog 141.5. Dus of mijn ei is dit weekend al geweest of ik heb gewoon nog veelteveel HCG en hoef er voorlopig nog helemaal niet aan te denken. Over 2 weken krijg ik weer een bloedtest. Ik hoef dus niet zelf op de 17e te testen, de 16e weet ik al precies hoe en wat. Ze beaamde wel dat mijn cyclus best op gang kan komen als ik nog HCG in mijn lichaam heb, maar ze vond geloof ik dat ik wat te snel wilde. Ik vind dat zelf wel meevallen, het is nou potverdorie 4 weken geleden. Ben er klaar mee...
Het blijft toch ni gemakkelijk he om te verwerken... Dokter is geweest... Een infectie dat besmettelijk is (en wetende dat ik heel veel kusjes gekregen heb van hem...) maar ik zeg altijd tegen dat klein venteke dat ik liever zelf ziek ben als hem... Dat hij maar rap genezen is... Het ene moment is er niks aan de hand (behalve last van neusje en hoest) en andere moment ligt hij plat in de zetel met koorts... Zou enkele dagen durven volgens dokter...
@ Isabel, ik denk dat het feit dat ik heel vroeg een miskraam had het verwerken wel makkelijker heeft gemaakt ja Ik had nog amper het besef zwanger te zijn of het ging al mis Ik kan mijn situatie nog niet vergelijken met toen omdat ik nu pas in eerste ronde na mijn MK zit. @ Noushis, beterschap voor je kleine!
hier weinig nieuws.. al wel bijna een week last van witte afscheiding maar nog geen ei kunnen spotten... dus ik hoop echt dat ik dit keer weer een "normale cyclus heb van 28 dagen... we kunnen nog tot woensdag aaf klussen en dan is het ff gedaan.. hopelijk missen we geen ei... morgen kan ik bellen hoelaat ik donderdag geopereerd kan worden.. begin het nu toch wel spannend te vinden hoor hihi ook al is het voor de 5e x dat ik onder narcose ga... heb de laatste 2x niet goed gereageerd op narcose + morfine.. ( bloeddruk daalde en zuurstofgehalte daalde) maar dat ze het nu geleidelijk aan toedienen en extra in de gaten houden is toch wel fijn om te weten.. nu maar hopen dat ik dan niet lang hoef te blijven en 's avonds in mijn eigen bedje kan slapen
Ja dat doe ik ook! dan weet ik zeker dat t weer zo is. Had zoveel symptomen, maar nu (in feb) had ik veel honger en toen dacht ik ff jaaaa daar is t weer, maar dat viel dus tegen.... Ik heb in jan een mk bij 8 wkn gehad en er nog steeds veel last van. Minder dan t was, maar, zoals vandaag zag ik dat een klasgenoot zwanger is (heb een of twee keer in de maand les en de vorige keer was ik er niet vanwege de mk). Dan zit ik toch ff te balen en heb ik het er weer ff moeilijk mee. Maar goed, Het gaat wel steeds beter. Dus het komt vast helemaal goed, maar inderdaad je bent nooit meer voor de eerste keer zwanger en dat vind ik wel jammer.
@nieuwe meiden: welkom! heel veel succes in deze ronde! @sportiviteit: ik ben zoooo niet sportief. Heb ook echt een hekel aan sporten. Ik tennis (tennisles) nu een keer per week en vriend en ik zijn ooit begonnen met zwemmen, maar dat moeten we opnieuw oppakken. Ik vind het ook echt knap dat mensen zo lang kunnen hardlopen, fietsen enz en zo consequent kunnen zijn. Mijn nicht zegt altijd dat ze ook heel consequent is: die gaat gewoon consequent niet naar de sportschool! haha, die hou ik erin denk ik...
Hi allemaal! Ik heb weer even bijgelezen. Hele weekend druk druk geweest. Ook wel fijn, gaat de tijd in iedergeval snel voorbij. Vind het altijd een heel gedoe om op iedereen persoonlijk te reageren maar leef met jullie allemaal mee dames! Gun jullie het allemaal vanharte. Ik wacht nog rustig op mijn ei. nog even heerlijk van mijn lieverd genieten morgen en dan 2 dagen niet omdat hij dan al slaapt als ik thuis kom. Vrijdag avond moet ik denk ik wel heeeeel erg mijn best gaan doen om hem te verleiden ( zwaar werk heeft hij) maar ga het toch proberen Slaap lekker allemaal! xx
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (6) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje 17. (3) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1 ronde na mk, 2e kindje 18. (10) SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (3) Fiore, 3e ronde, 3e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje 20. (3) Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje 21. (6) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje 22. (8) LBlue, ronde 9, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, ronde 3, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) 23. (4) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje 24. (7) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje 25. (3) Kinderwens2012, ronde 13 (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, ronde 13, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (3) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje 30. (2) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (1) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Totaal: 70 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Je staat erbij marly! Heel veel succes gewenst.
Nee, dat klopt inderdaad! Daarom is het ook een beetje nutteloos maar goed, ik zie het maar als tijdverdrijf.. zolang je er niet in doorslaat is het prima. Haha, had je veel last van kwaaltjes?
Ik snap je helemaal! Ik heb het lijstje er net nog eens bij gepakt Ook begrijp ik dat je het moeilijk hebt als je andere ziet die wel zwanger zijn. Ik voelde me ook in het begin zo 'mislukt'.. waarom is het fout gegaan? Maar goed, ik weet prima dat ik het mezelf niet kan verwijten maar het zijn toch gedachten die door je hoofd gaan soms. Ook merkte ik dat mensen in mijn omgeving het niet begrijpen, en dat vind ik ook meer dan logisch. Het valt misschien ook niet te snappen, hoeveel impact zoiets heeft. Ik hoop echt dat je snel een mooie test hebt, en een fijne zwangerschap tegemoet mag gaan!
@ Jufaman fijn dat de uitslag goed was! Hopelijk voor je vriend ook goed nieuws volgende week Wij kunnen donderdag bellen, dan moet mijn uitslag in ieder geval binnen zijn, hopelijk die van manlief ook.. Wel btje spannend maar ik heb altijd liever nog een slechte uitslag dan onzekerheid.. Maar we gaan natuurlijk van het positieve uit
Ik wens jou ook eek snel een hele roze test toe! Mijn lijstje is: pijnlijke borsten, erge honger en dan weer helemaal geen honger, pijnlijke buik en steekjes, heel erg moe... Echt veel, dus ik ben benieuwd hoe het een volgende keer gaat zijn (aangezien het niet elke zwangerschap hetzelfde hoeft te zijn). Hopelijk ga ik de aankomende weken weer veel kwaaltjes krijgen... en alle anderen natuurlijk ook!
Goedemorgen, Sorry voor het niet reageren, maar ik kan het ff niet bijhouden wat er allemaal gezegd is, en op welke manier ik nuttig kan reageren. Lees wel dat een paar dames hun ei al hebben gezien, en het lange wachten weer kan beginnen. En sommige hun signalen checken met die van de vorige zwangerschap. Maak jezelf niet helemaal gek he, want je hoort best vaak dat de zwangerschappen behoorlijk kunnen verschillen. Hier snap ik er niet zo veel meer van. Van't weekend was mijn temp even 2 dagen hoog. Daarna weer 36.3 en 36.0. Nu weer 36.3 en toch zet ff een kruis... Ik heb toch wel sterk het vermoeden dat dit niet klopt. Moet ik die hoge 'weghalen' want ik heb die nacht maar zo'n 2 uur geslapen (van het naar bed gaan tot tempen, daarna gelukkig nog een paar uur). Bedankt alvast!
JOehoeeeeee ik denk dat ik mijn ei gevonden heb! De temp is WEER een beetje gedaald... 0,2 dus genoeg voor een ei en een vet positieve ovutest WOEHOEEE GIsteren geklust.. vanvaond gaat het niet meer lukken .. ( we werken nogal onregelmatig , of naja alleen ik eigenlijk ) dus ik hoop dat we er op tijd bij zijn en anders morgen nog een poging !!
@ Lblue, kan je de link van je grafiek even doorgeven van FF, dan kijken we even mee... @ Sunflower, ben benieuwd hoor Klinkt goed! Ennuh voor ei klussen is prima! @ Hier nog geen ei , maar temp is wel heeeel erg aan het zakken! Zal die dan morgenochtend de lucht in schieten?! Hier zondag voor het laatst geknuffeld, dus vanaaf nog even!
heei meiden, Hoe is het hier. Heb niet alles kunnen bijlezen zoontje is nog steeds ziek. Hier verder alleen nog wat krampjes en niet meer zoveel slijm bijna niets meer. Wat kan dat zijn? temp ga ik als het nodig is de volgende rond proberen bij te houden. Hoop dat vele meiden hun ei snel spoten en er snel een knal roze lijst is. Liefs
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (7) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e ronde, 1e kindje 17. (3) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1 ronde na mk, 2e kindje 18. (10) SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (3) Fiore, 3e ronde, 3e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje 20. (3) Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje 21. (6) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje 22. (8) LBlue, ronde 9, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, ronde 3, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) 23. (4) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje 24. (7) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje 25. (3) Kinderwens2012, ronde 13 (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, ronde 13, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (3) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje 30. (2) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (1) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Totaal: 71 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven