hai allemaal, Ik lees nog steeds mee, hoewel het er voor ons niet in zit deze maand. Ik ben zelf 31 en wordt deze zomer 32. Mijn man is 33. Dus ook al wat ouder.... We zijn trouwens aanstaande vrijdag een half jaar getrouwd en vanavond zijn we naar een concert van het Nederlands Symphonie orkest geweest. Dat was echt mooi! Ik was nog niet eerder naar iets dergelijks geweest, wel zelf vroeger in een orkest gespeeld, maar das al zolang geleden. We hadden allebeide onze beste kleren aangetrokken, ik ik kwam er ook nog een oude bekende tegen, die zelf mee deed. Erg geslaagd in ieder geval. Dientjuh, ik wens je sterkte met je kindje. Ik hoop dat hij snel weer gezond mag worden.
Ik ben 22 wordt 20 December 23 en man lief is 30 wordt 12 Juni 31 Wonen nu 3 jaar samen, zijn 7 jaar bij elkaar en sinds 11-11-2011 getrouwd Ik werk bij de Kruidvat en hij bij de Luchtmacht We hebben 2 Chihuahua's We zijn nu 1 jaar bezig voor ons 1ste kindje xxxjes
Hi Jufaman81, Wat toevallig dat we tegelijk zijn gestopt! Duurt nu wel lang he?! De teleurstelling word elke maand groter bij mij. En bij jou? Ah spannend maandag dan! Weet je al wat de gyn gaat doen? Moest je een vragenlijst oid invullen? Ik ben 2 weken geleden bij mn ha geweest, maar omdat ik toch n keer zwanger ben geweest (in Aug n miskraam), wilt hij me niet doorsturen naar de gyn. Als het in aug dit jaar nog niet is gelukt, mag ik pas terugkomen.. Groetjes Wendy
Hallo dames! Goed idee een vraag van de dag! Ik ben 24 en mijn lieve vriend is 33 jaar oud. We zijn nu twee en half jaar samen en zijn na een half jaar samen een huisje betrokken. Daarnaast hebben we een heel lief poesje. Nu al alleen nog een hele lieve baby. We zijn niet getrouwd. Vind het prachtig allemaal die jurken en een groot feest maar stiekum vind ik het ook een beetje zonde van het geld. Misschien dat het er nog wel van gaat komen maar dan iets kleiner... Slaap lekker allemaal! x
Zo lang kunnen ze toch niet overleven?? Dan zouden ze een week hebben moeten uithouden daarbinnen haha. En heb die laatste keer niets speciaals gedaan qua benen omhoog of even blijven liggen. Ben gelijk gaan afspoelen onder de douche..
Ik ben 32, mijn man is 38 en dit wordt ons eerste kindje. We wonen samen meet vier vogels, vier paarden en een hond . Ik ben de eerste vandaag dus zal ik de vraag van de dag er maar ingooien? Ehm ja dit is wel reen leuke: hoe hebben jullie je partner ontmoet? Wij hebben elkaar op avondonderwijs ontmoet, hij was mijn Bob haha. Ik ging altijd heen met de trein (werkte toen in Amsterdam, school was ook daar) en terug reed ik met hem en zijn collega mee. Was beetje regel dat ik helemaal meereed met degene die naar school reed. Ze carpoolden namelijk van het werk af om de beurt. Halverwerge stond de auto van de ander dus jullie snappen dat ik het nog wel jammer vond als zijn collega reed haha. Zo is het uiteindelijk (na een tijdje) gekomen. We zijn nu al 10 jaar samen.
vvdd wij hebben elkaar via inet ontmoet. Gewoon op een datingsite. mm dat klinkt wel een beetje sneu.. Maar als je in je eigen buurt niemand kan vinden, dan is zo'n datingsite wel ideela hoor! Vl woonde op een uurtje rijden van mij en we hebben een paar keer afgesproken, dat klikte. Toen is hij wekelijks hierheen gekomen (ik had geen auto) en sinds maart vorig jaar woont hij bij mij en werkt in ons dorp. We zijn dus nog niet zo lang samen (deze maand twee jaar) maar we zijn allebei al wat ouder (bijna 30 en 34) en willen allebei niet zo laat ouders worden... en we zijn er helemaal klaar voor! Vandaar al zo 'snel' (in juli 2011) gestopt met de pil.
Goedemorgen, @Ik weet niet meer wie het zei, maar degene die naar mijn kaartje had gekeken. Niks hoor ei op dag 16, want het was weer 36.3. Maar als ik naar mijn vorige kaartje kijk twijfel ik ook of dat klopt en mijn ei niet eigenlijk op dag 23 is geweest (zou ook logischer zijn qua lutale fase). Dus ik ga er maar even van uit dat het eigenlijk dag 23 was en dan heb ik nog even... Alleen maar gezellig zo'n lange klusperiode. @jong vs minder jong. Ik beschouw mezelf niet als jong om een kind te krijgen, vandaar dat ik relatief jong gebruikte. Als je zowel op het forum kijkt, maar ook vooral in mijn omgeving zijn er best al een hoop van onze vriendenkring bezig met kinderen. Oke ik ben daar wel de jongste van... Het ligt ook wel aan je levensfase. Ik ben getrouwd, heb al ruim 7 jaar een stabiele relatie, dat is natuurlijk wat anders dan mijn vriendinnetjes die (net als ik) net klaar zijn met studeren en beginnende relaties hebben en nog op hun kamertje wonen. @vraag van de dag; Ik heb mijn man in de kroeg leren kennen. Een vriendin van mij wilde onwijs graag een kroeg in (waar ik eigenlijk nooit kwam), dus ging ik maar mee. Daar raakte ik aan de praat met een van zijn beste vrienden en uiteindelijk met mijn man. We hebben de eerste avond alleen gekletst en nummers uitgewisseld (en msn uiteraard) en heel veel gechat daarna. 2 weken later (in de nacht van 4-5 december, het was na 12 uur dus eigenlijk op 5 december) hebben we gezoend en die zelfde week (op donderdag 9 december) hebben we afgesproken en besloten dat we voor elkaar wilde gaan. Ik was toen 16 mijn man was toen 21... en de rest is geschiedenis (zoals ze dat altijd zeggen). Ben benieuwd naar de rest!
Ik heb mijn vriend via een andere goeie vriend leren kennen met uitgaan... We zijn samen samen van 19 september 2003... en hebben ons huis gekocht in november 2004... We zijn niet getrouwd... langs ene kant vind ik dat mooi en romantisch... maar het kost zoveel... en dan typisch voor de "schoonfamilie"... allé, mijn vriend zijn broer en zus is van dat ze op altijd iets commentaar hebben... En daar krijg ik het van... Mag ik jullie iets vragen... Normaal gingen we gisteren knuffelen... Maar omdat mijn zoontje nog steeds ziekskes is, en dat ik doodop was, is het er niet van gekomen. Normaal is zaterdag mijn ei. Wanneer zou ik beste dichter bij mijn ventje kruipen Normaal houden we de regel om de 2 dagen maar nu weet ik het niet... Groetjes
vraag van de dag: ik ben 27 en mijn vriend is 24. we hebben elkaar in de kroeg leren kennen. Ik heb normaal trouwens een cyclus van 25-28 dagen en heb sinds net bloedverlies (op dag 19). ik snap er niets meer van, dat is nog nooit zo vroeg geweest. vrees dus dat ik al op rood kan..
@Samantha wat leuk! Mijn man werkt ook bij de luchtmacht @apekop... je weet maar nooit he @Xnicolle... wie weet wel innestelingsbloed.. geen idee hoe het er uit ziet ... @de vraag.. mijn vriend en kennen elkaar eigenlijk al wel 10 jaar van zien. Maar 5,5 jaar geleden is tijdens het snowboaren de vonk overgeslagen. we werkte allebei bij een indoor skibaan en sindsdien zijn we hartstikke gelukkig Wij zijn november 2010 getrouwd.. 1 natuurlijk omdat we heel erg veel van elkaar houden maar 2 omdat ik anders niet meer naar Amerika mocht ...
ikzelf heb het nog niet voor gehad... Maar normaal zou je dat moeten merken aan de hoeveelheid... (denk ik)
Vraag vd dag: Wij hebben elkaar van een datingsite. Ik had me aangemeld en hij was de eerste match die hij aangaf. Zag er goed uit, dus ik berichtje gestuurd, begonnen te mailen en toen bleek hij 2 straten achter mij te wonen, dat kon haast geen toeval meer zijn. Dus relatief snel afgesproken en de klik was er vanaf het eerste moment. Dit is 4 jaar geleden, 3 jaar geleden huis gekocht, 2 jaar geleden getrouwd en ons 1e kindje geboren.