NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siesi, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi dames ik ben 32 bijna 33 en mijn vriend word in juli 34... Heb hem toen ik 16 was op de boulevard voor het eerst zien lopen toen paar maanden verkering gehad..op mijn 23 ste heb weer eens gebelt en zijn nu in augustus alweer 10 jaar samen en hebben 2 lieve kindjes..hopelijk mogen we nog een 3de ontvangen..fijne dag allemaal en laat dat ei maar komen:)

2. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Ik kom hier ook meekletsen. Ik dacht eerst mijn nod 14-03 te hebben, maar mijn ei is ws later geweest en zal daardoor mijn nod 17-03 ZIJN.
    het is ons 2e kindje. En wij zitten in de 2e ronde na een mk.

3. moppie1

moppie1 Niet meer actief

nog de vraag van gisteren ik ben 27 jaar en mijn man 32 jaar.

Ik heb mijn man leren kennen toen ik 16 was. We wonen in een dorp en iedereen ging eigenlijk altijd naar de zelfde kroeg en discotheek. eerst vond ik hem naar niks maar na een half jaar vriendschap is er toch iets mooi's opgebloeied. En zijn van de zomer alweer 11 jaar samen. We hebben in 2004 een huisgekocht en in 2008 is ons zoontje geboren en we hopen in 2012 zwanger te worden van de 2e

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Leuk die vraag van de dag, zo weet je wat beter tegen wie je zit te kletsen he :D

Lief en ik kennen elkaar van een datingsite.
    Hij mailde mij omdat we zoveel overeenkomsten hadden, een week gemaild en gechat en toen kwam hij al op de koffie.
    Om vervolgens 12 uur later pas te vertrekken met enorme tegenzin.
    Meteen hartstikke verliefd allebei, ik wist van zodra ik de deur opendeed; dit is hem.
    Gelukkig was mijn zoontje het er ook helemaal mee eens dus nu zijn we een gezinnetje en willen we een kindje van ons samen.
    We kennen elkaar nog maar pas een half jaar maar omdat we al wat 'ouder' zijn (33 en 40), en het gewoon hartstikke goed zit, willen we niet wachten, vooral omdat de wens zo groot is :)

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hee Carlo,
    Volgens mij hebben wij elkaar gesproken in het septembermama's forum (ik kwam uit Beuningen). Helaas heb ik ook in januari een mk gehad en zijn wij voor de 2e ronde na mk bezig.. Hoe gaat het nu?
    Welkom en heel veel succes deze ronde!

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @whoppie. Ja dat klopt. Oow wat erg dat t bij jullie ook is misgegaan. hoe ver was je?
    Het gaat hier met ups en downs. Veel meiden in mn omgeving zijn nu zwanger geraakt. En daar heb ik het soms heel erg moeilijk mee.
    Hoe gaat het bij jou?
    Ik zeg zelf steeds, het beste medicijn tegen t verdriet van een miskraam is een nieuwe zw-schap.

7. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ik weet nog op moment dat ik wist dat ik miskraam had... dat ik twijfelde voor een nieuwe zwangerschap...

Maar nu hunker ik nog meer... Heb wel geen voorkeur voor geslacht... Dat had ik wel bij mijn 2e zwangerschap...

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    vvdd:

Ik mijn lieve vriend leren kennen op het werk. Ik kreeg nieuw werk en werd daarvoor door hem ingewerkt. Was allemaal nog al spannend, want als het op niets uitliep was het nog wel steeds mijn collega. na een paar smsjes en afspraakjes is het gelukkig iets geworden ( vond hem vanaf het begin al leuk). Op het werk nog even een poosje stil gehouden. Uiteindelijk is hij opzoek gegaan na ander werk, vond er geen uitdaging meer in. Ik weet nog dat we voor de eerste keer hadden gevreeen en ik zei tegen hem " we zijn wel nog steeds collega's he" daar pest hij mij nog steeds mee!

Leuk! zon vraag van de dag!

Leuk die vraag van de dag!

9. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    @de vraag: Ik ben 26 en mijn man is 43. We zijn ruim 8 jaar samen waarvan bijna 4 jaar getrouwd. We leerden elkaar kennen via een wederzijdse vriendin. Wij schelen veel in leeftijd, maar onze omgeving en wijzelf merken hier niets van. Wij hopen in 2012 zwanger te worden van ons eerste kindje.

10. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @xnicolle: Ik heb bij mijn zoontje een innestelingsbloeding gehad en dacht gewoon dat het mijn menstruatie was (geen verschil dus, behalve dat ik op de eerste echo een maand verder bleek te zijn dan ik dacht). Als je een normale lengte van de luteale fase hebt (gedeelte na de eisprong) kun je het zien omdat een innestelingsbloeding een week na de eisprong zit en je menstruatie anderhalve tot 2 weken. Is je luteale fase ook ongeveer een week of heb je een onregelmatige cyclus en heb je redenen om aan te nemen dat het raak is (misselijkheid, gespannen borsten, verkleuring aan je tepels, ...), dan zou ik nog een 3-tal daagjes wachten en er dan een testje tegenaan gooien. Ik hoop in elk geval voor je dat het zo ver is. :)

11. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik ben geen kloon, ik ben geen kloon... :D Lol. :D

32 jaar, 2e kindje, vermoedelijk vroege miskraam in december 2011, ik werk als informaticus en woon ook in BE.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ken mijn man via een datingsite (Parship)... we zijn nu bijna 7 jaar bij elkaar en bijna 4 jaar getrouwd. Wisten jullie dat tussen de 10% en 15% van de langdurige relaties zijn ontstaan op het internet? Het is zo 21e eeuw ;)

Ik heb vanochtend enorme krampen gehad.. echt pijnlijk. Zou dat mijn ei geweest kunnen zijn (dan zou ik deze maand weer een cyclus hebben van 27 dagen wat op zich wel vaker gebeurd).. maar nog nooit heb ik echt pijn gehad.. vandaag dus wel. Gisterenavond geklust maar wel maar één keer.. vanavond nog maar eens gezellig doen.. Wat denken jullie?

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik ben 24 jaar en mijn man word deze maand 26. We zijn in juli 2011 getrouwd. We zijn nu ruim 2,5 jaar samen.
    We kennen elkaar via zijn zusje. Zijn zusje is ook een vriendin van me. Ik wist dat hij mij al lang leuk vond, maar ik had een vriend. Toen is dat uit gegaan. En na een tijdje begonnen we af en toe te chatten e.d. En ja er was best wel een klik.
    En al vrij snel waren we een stel. :D We zijn nog steeds dolgelukkig samen! En nu dus klaar voor ons 1e kindje!

14. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Dat wil je niet weten. :D
    *ligt hier plat van het lachen*

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oja, ik ben bestuursadviseur / projectdirecteur en woon in de buurt van Amsterdam

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

:D:D:D.. je hebt gelijk dat staat er nogal stom..

maar voor die gene die hun 'ei' denken te voelen.. voelt dat als kramp, pijn? Ik heb serieus nog nooit gedacht dat ik mijn ei voelde maar vanochtend was het echt heel pijnlijk!

17. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    :D En welke provincie. Ik in vlaams-brabant :)

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik was precies 8 wkn. Hier ook met ups en downs hoor.
    Iemand die ik ken is net bevallen en mijn collega ook, dus toen had ik er weer ff moeilijk mee. En dat blijft bij bepaalde dingen.
    Maar inderdaad het beste medicijn is een nieuwe zwangerschap, dus hoop zo dat het deze maand wel lukt!

19. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    goeie vraag zie ik :D. Leuk om te lezen. Ook grappig dat er best een aantal mensen via i-net hun partner hebben ontmoet. Tja eigenlijk kan dat ook niet anders in dit tijdperk. Ik merk bv wel dat het makkelijker gaat, had wel eens een mailvriend en op de een of andere manier ga je verder dan irl.

Ik heb mijn ei de vorige keer volgens mij ook gevoeld. Steekjes in mijn buik maar dat zou me normaal gesproken niet eens opvallen. Nu ik temperatuur en ook ovutesten gebruik dan let je toch meer op je lichaam dus ik kon ook de dag van eisprong daarmee bepalen.

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@vraag van de dag: Ik ben 26, man is 31.. Kennen elkaar ook via internet (maar niet via datingsite), maar dan wel al 8 jaar geleden :p

@hier.. Pff net uitslag gehad v huisarts.. Ben er btje ondersteboven van.. Zaad v manlief is niet goed.. Beweeglijkheid is niet goed, aantal ook niet zo.. In ieder geval slecht genoeg percentage om doorgestuurd te kunnen worden naar de gyn.. Blijkbaar zijn wij dan toch '1 vd 3 stellen' die problemen hebben met de vruchtbaarheid.. Ben in ieder geval wel blij dat we gelijk na een jaar richting de huisarts zijn gegaan.. Dat wordt gezellig vanavond.. Overleggen wat we nu willen... :(

Deel Deze Pagina