Noorus, geen probleem! Zo meiden.. ben nu al wakker.. het is 5:23 en voel me niet zo lekker. Beetje koortsachtig gevoel, last van darmen en hoofdpijn.
Ik denk dat de 17e niet haal, volgens mij ben ik ongesteld aan het worden. Nouja, weet ik meteen dat alles goed werkt. Of het is een innesteling (op veronderstelde 5dpo dan, is dat niet vroeg?) want tot nu toe is het erg weinig, al heb ik wel de andere ongesteldheidsklachten erbij dus veel hoop heb ik niet. Dus wie weet ben ik op korte termijn op een andere lijst te zien groetjes!
Goedemorgen allemaal! @ Liefde.. Lijkt me zwaar om mee te maken. Heel veel sterkte! @ leo: Wat lastig. Er zijn toch wat mogelijkheden om het zaad van de man in een betere conditie te brengen? Sterkte in iedergeval! Ik heb vandaag lekker een dagje extra vrij. Komt goed uit ivm mijn ei! Verder nog geen nieuwe vraag van de dag zo te zien. Wie gooit er 1 in de groep? Groetjes en een fijne dag allemaal! x
Hallo allemaal..ik had net met afvegen al wat bloed wat kan dit zijn? Gister wel geklust omdat ik dacht me ei er aan gaat komen dit in afgelopen 14 maanden nog niet gehad vreemd..nou meiden sucses met klussen doeg
Goedemorgen, Niemand een vraag van de dag? Wat denken jullie van: wat gaan jullie het weekend doen? Broertje is vandaag jarig, dus daar gaan we vanaaf ff heen. Verder morgen ff de stad in (denk ik) voor tenniskleding (tennis sinds kort en mijn schoenen zijn echt niet goed) en ff naar T-moble voor mijn bb torch. Doet niet wat ik wil. Morgenavond is zwager jarig, dus even naar hem en naar schoonmoeders (die kan niet naar de verjaardag komen en zijn we al tijdje niet geweest) en zondag een doop en ff de belastingaangifte invullen. Dan weer lekker naar huis, voor een rustige avond.... Mm als ik het zo lees is het best een druk weekend. @channie en mvSimone: geen idee, heb eigenlijk nooit tussendoor bloedverlies. Behalve toen ik zwanger was, maar dat was geen goed nieuws.
Ik ga dit weekend veelteveel eten Vanavond uit eten en morgen ook nog. En Simone gaat vanavond logeren, dus we kunnen morgen lekker uitslapen. Zondag doen we deze week niks, ook wel eens leuk! Ik blijf nog in de race trouwens, geen bloed meer gezien. Wie weet was het toch een innesteling
@liefde; wat een heftige ervaring, lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger bent @channie: misschien 'gewoon' een klein wondje van binnen, kan wel eens gebeuren na het 'klussen' he. Weet het ook niet hoor maar lijkt me erg snel om al een innestelingsbloeding te zijn. vvdd: Vanavond kadootjes inpakken en slingers ophangen want morgen is mijn kleine smurf jarig dus groot feest hier. Zondag met z'n drietjes weg om het nog eens te vieren en dan is het weekend al weer om.
Dat is ook fijn voor ze! Daar hopen wij dus ook op! Dacht dinsdag mij ei te hebben, geeft FF aan dat ie zaterdag ws is geweest...? Voelde het toch echt dinsdag! We zien het wel wanneer mijn ingi hipelijk uitblijft!
Goeiemorgen meiden! Ben vanmorgen gebeld dat client op mn werk overleden is Daarna weer in slaap gevallen en laat wakker. Wel even rondje gerend net. Temperatuur is nog steeds laag. Ben me ervan bewust dat ik misschien deze maand geen ei ga krijgen (dat kan na MK), dus mijn NOD klopt nu al niet echt meer @ Mamavansimone, het kan ook goed in innesteling zijn hoor! Even afwachten! @ Meis, geniet van je vrije dag! @ Channie, kan ook een teken van je eisprong zijn! @ Whoppie, gefeli met je broertje! @ MamavanF, gefeliciteerd vast! VVDD, hier vanmiddag en avond werken, daarvoor naar schoonmoeder (jarig). Het weekend hardlopen, met vriendinnen afspreken en verder nog weinig concreets (misschien toch nog wachten op ei?! )
Allé, gelukkige verjaardag alvast aan degenen die jarig zijn (ook in naaste omgeving)... In weekend... hmm... heb eigenlijk nog geen idee... misschien een vriendin bezoeken... maar zal afhangen of mijn klein venteke beter is... Ben blij dat hij deze nacht nog eens heeft door geslapen
Hey meiden, Wat voor afscheiding hebben jullie na je eisprong? Ik heb nu 2 dagen na mijn eisprong opeens veel creme/korrelige afscheiding. Ik lees op een paar sites als t korrelig is dat je eitje dan niet bevrucht is. Hebben jullie dit ook gehad en bleek niet zwanger te zijn? Ik weet nog toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik ook veel afscheiding de 2 weken erna.. de moed schuift een beetje in mijn schoenen.. het is geen schimmel infectie want het jeukt niet graag jjullie ervaringen xx
Ik heb hetzelfde, maar dan 9 dpo. Mijn nod is volgende week ergens halverwege de week. had net na mijn eisprong een paar dagen niets, afgelopen maandag/dinsdag was het wat meer. Weet dus niet wat dat dit zegt.
@noorus.. ik heb ook de hoop opgegeven dat ik na mijn mk een eisprong zal hebben.. temperatuur stijgt en daalt... snap er niks van.. hoop dat hij morgne nog hoog is maar snap er niks van. Sinds dinsdag positieve ovulatietesten maar ik kan er niet echt uithalen welke er nu uitspringt als eisprong.. ZUCHT @Liefde geen idee.. let daar niet zo op zijn pas 2 rondes bezig waarvan de 1e ronde gelijk raak helaas niet goed gegaan maar kan je er niet bij helpen.. EN ja hoor dames ik mag heel het weekend werken! Morgen heel de dag en zondagavond !
Wij hebben een beetje te weinig gedaan deze periode.. daar baal ik van.. niet zozeer vanwege de zwangerschap maar wel omdat ik vanaf 1 oktober zonder werk zit.. een beetje aansluitend zwanger worden zou prettig zijn...
Hier niet echt een boeiend weekend, vanavond een verjaardag en morgen en zondag lekker avonddienst! Ik heb vandaag al heel de dag rare steken van mijn lies naar mijn bovenbeen(binnenkant) en deze steken doen me toch pijn! Vooral als ik op sta! Klinkt dit misschien voor 1 van jullie bekend??
@vvdd; Wij zijn vandaag een half jaar getrouwd en gaan daarom lekker uit eten. Morgen een softbal wedstrijd en zondag grote voorjaarschoonmaak. @ei; ik dacht vandaag doe eens voor de gein een ovulatietestje... en jawel, positief! Dus die vorige stijging kwam echt door de korte nacht... Dus wij gaan sowieso na of voor het eten nog even lekker vrijen. Met ons halve jubileum was dat toch wel gebeurt, maar nu met de positieve ovu test komt het helemaal mooi uit
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (9) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje 17. (5) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje 18. (10) SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (4) Fiore, 3e ronde, 3e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje Laura26, 3e ronde, 2e kindje 20. (4) Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (9) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje 23. (5) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (3) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (3) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje 30. (2) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (1) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Totaal: 81 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb mezelf verplaatst ! want ik heb nu pas mijn ei!
Hey meiden, Weinig nieuws hier! Gewerkt vandaag en nu heerlijk weekend houden. @ Vraag van de dag: Vriend is sporten en ik lig lekker op de bank... Morgen boodschappen doen, rapporten schrijven en studeren. Morgenavond feest van mn lievelingstante want ze is 60 geworden! Zondag ook weer studeren, moet ook wel als ik in juni wil afstuderen!
Hè dames, Had vandaag een positieve ovulatietest en een heel klein beetje bloed... Zou dit een eisprongbloeding kunnen zijn? Fijn weekend iedereen!
@Denise.. ja dat zou heel goed kunnen ... Hopelijk is het raak voor jullie!! Ik heb dit de vorige ronde ook gehad.. nu ook een beetje bloedverlies gehad vandaag.. ik heb dat de rest van de tijd nooit bijgehouden maar is schijnbaar wel normaal. Ik hoop zelf mijn ei woensdag gehad te hebben... even afwachten naar mijn temperatuur morgenl ... Ik hoop dat mijn ei wel springt .... of gesprongen is