jaaaa de eerste roze. Gefeliciteerd!!! Ik denk dat mijn ei geweest is. Heb weer constant last van hevige hoofdpijn.
@Nicole Gefeliciteerd! Hoeveel dagen voor je NOD heb je eigenlijk getest? Ik zit weer op het wachtbankje... Pff 2 nog voor ik kan testen, hoop dat ik me minder druk maak dan vorige maand... Beetje rare ovu week gehad. Dinsdag getest met een licht streepje, donderdag een hele dikke streep, volgens mijn berekening was mijn ovu op vrijdag, maar vrijdag had ik weer maar een heel licht streepje, en zaterdag heb ik volgens mij de hele dag mijn ovu gevoeld, steken in mijn buik beet ongi gevoel... Nu maar hopen dat we op het juiste moment geklust hebben... dat zien we dus over 2 weken pas...
@xnicolle gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook een vermoedelijke innestelingsbloeding gehad maar testen heeft geen zin helaas want ik test toch positief en dat hoeft niks te betekenen. Beetje rare situatie maar ja Ik moet dus verplicht wachten tot vrijdag.... @Lynn1302 gecondoleerd met je verlies van je kindje. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en een prachtig gezond kindje mag krijgen. Hebben ze een oorzaak gevonden? @mamavanF gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Wat kunnen kindjes je laten smelten he Wat is het mooi weer he vandaag!! Simone heeft nu echt de smaak te pakken van het lopen en wandelt de hele tuin door, die nog helemaal niet simoneproof is, dus er is binnenkort werk aan de winkel! Helaas is ze nog steeds te klein om bij de trappers van haar driewieler te kunnen dus we moeten haar de hele dag duwen
De lijst begint nu al roze, van harte Nicolle! Alle nieuwe dames, welkom op de lijst. @ Lynn gecondoleerd met het verlies van je kindje. Hopelijk mag je snel op roze. Heb mijn ei ook gevonden en we hebben goed geknuffeld. Nu met goede hoop op het wachtbankje! Mijn ei is wel een paar dagen later dan verwacht dus ik denk dat ik mijn NOD ook een paar dagen moet opschuiven. Deze keer heb ik de ovu testen gebruikt van Clear Blue met smiley. Vanaf donderdag veel doorzichtige afscheiding. Vrijdagochtend getest maar negatief. Maar bij het eruit halen van de test wel een hele duidelijke tweede streep. De andere dagen was er bijna niets te zien. Vrijdagavond bedacht om nog een keer te testen. Deze keer wel de smiley . (en ook een duidelijke tweede streep). Zaterdagochtend ook weer getest en deze was negatief. Als ik vrijdagavond dus niet had besloten om een keer extra te testen zou ik mijn smiley gemist hebben.
Bedankt!! @nonma, zoals ik al eerder aangaf duurt mijn cyclus tussen de 24/25 en 28 dagen en ik had de NOD voor de zekerheid op 28 dagen gezet (16-3). Maar ik had rond 29 feb / 1 maart de eisprong, dus daarvan uitgaande, zal het een cyclus van 25 dagen zijn geweest en zou het testen 3-4 dagen voor de NOD zijn. ik had 2 dagen (do-vr) een beetje bloedverlies en toen was ik dus heel benieuwd of dat innestelingsbloed was of menstruatie. daarom heb ik de dag erna getest en dat was (licht) positief. Hoop dat je wijs komt uit mijn verhaal..
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (11) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (9) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (2) Fiore, 3e ronde, 3e kindje Laura26, 3e ronde, 2e kindje 20. (3) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (10) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) 23. (5) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (3) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (3) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje 30. (2) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje Totaal: 84 1 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Wannabemum, Lynn en Renske staan erop
@ Nicole, gefeliciteerd! @ Sunflower, denk dat dat wel je ei is ja! Jeej! Verder niet zoveel onthouden, sorry! Hele dag lekker van de zon genoten. Hardgelopen, motor gereden en in de tuin geluncht met vrienden! Hier vandaag ook bruinverlies wat nu weer gestopt is. Toch teken van ei?! Of voorbode op ongi!? Ben benieuwd...
@nicolle: gefeliciteerd! @nieuwe dames: welkom! en op naar roze... @hier op het wachtbankje... ik heb goede hoop (voel van alles in mijn buik, ontzettende honger en boops beginnen bjte pijn te doen), maar wil niet al te positief denken. Moet ook nog meer dan een week wachte, dus mss houdt mijn lichaam me wel gewoon voor de gek... Maar de lijst is goed begonnen...
@lynn, heftig hoor om je kindje met 22 weken te verliezen. Hopelijk kan je van een volgende zwangerschap wel genieten en zonder te veel angsten doorkomen! @nicole, gefeliciteerd! Op naar een prachtige baby! @rest, volgens mij voornamelijk felicitaties hier... en wat gespotten eieren.. Op naar de positieve testen!
Hey meiden, bedankt voor de lieve woorden! Het is heel heftig en nog steeds. Maar onze wens is alleen maar groter geworden .Sareya heeft ons trotse ouders gemaakt en we hopen dat zij straks over haar broertje of zusje zal waken. En was geen enkele aanleiding voor, zij was kerngezond, ik voelde me super. Maar toch heeft mijn lichaam besloten mijn bevalling in gang te zetten...tot nu toe nog niets uit gekomen. Aanstaande donderdag weer een afspraak in het ziekenhuis dus misschien dat er dan nog wat duidelijkheid zal geven. ik hoop voor ons allemaal dat we een mooie test in handen mogen hebben binnenkort!!
Heftig hoor Lynn, zonder dat er een aanleiding is... Hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn van een 2e wondertje!
Dat klinkt hoopgevend Ik word normaal nooit wakker, ben echt dol op slapen. Dromen ook. Heb echt heel veel, en realistisch gedroomd. Lief van je trouwens! Ik hoop voor jou ook ROZE deze maand!
Jeetje, wat enorm naar . Ontzettend veel sterkte toegewenst voor de komende tijd. Uiteraard ook voor je man/vriend. Hopelijk heb je snel een mooi testje, wens je al het beste!