NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siesi, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik meld me ook even weer een keer... druk druk met een kleine hahaha

afgelopen vrijdag geheel volgens verwachting na volle maan mijn ei gehad. Nu alweer een paar dagen verder en vrolijk op het wachtbankje. Alhoewel ik er nog niet veel van verwacht hoor, zo vlak na de geboorte van de eerste.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ xnicolle: GEFELICITEERD!

En dat er nog veel roze mag volgen dames!

3. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Wiiiiiii, proficiat Nicole... Dat er veel dames nu mogen volgen...

Afgelopen weekend dipje gehad... misschien omdat het een zware week was omdat Jarne ziek was...
    Ik dacht dat zaterdag mijn ei zou zijn, maar het was gisterenavond of deze morgen...
    Hebben iedere avond geknuffeld maar heb het gevoel dat het weer niks zal zijn....

We zullen wel zien...

Is er nog een vraag van de dag?

Groetjes

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @noushis: jep, zie hieronder

5. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ik heb geen ff kaartje noorus,is misschien toch een idee om te doen;)

ik ben 34 en mijn man is 38 we hebben 4 dochtertjes van 7,5,3 en 18mnd.

6. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Bedankt :)

Ideaal gezin... Vroeger wou ik geen kinderen... Toen kwam ik mijn vriend tegen... en alles veranderde... Hebben nu een zoontje dat 3 jaar wordt in juli... En we willen nog 1tje... Voor een 3e gaan we niet...

Vroeger wou ik nog een zoontje (ben zot van mijn klein venteke)... Nu is belangrijkste dat het maar gezond is...

Voor mij dacht ik aan een leeftijdsverschil van 3 jaar... Helaas zal er nu meer tussen zitten...

7. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Onze ideale gezins samenstelling zou uit 2 kindjes bestaan, misschien veranderd dit nog wel als die 2 er mogen komen maar dat zien we dan wel!

Ik ga ook niet voor NOD testen! Vrijdag niet ongesteld dan zaterdag testen!

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Zo dames mijn ovulatietest was vandaag nog positiever dan positief.. de teststreep was veel donkerder dan de controle streep. Ik vond hem gisteren al positief maar goed....
    zaterdag en gisteren lekker geknuffeld vandaag zien we elkaar niet helaas dus dat word moeilijk. Wel is vandaag mijn temp gedaald dus hopen dat mijn ei toch wel vandaag springt en dat de zaadjes overleven!

@de vraag ... mijn ideale gezin is eigenlijk toch wel 4 kindjes maar of dat haalbaar is zie ik nog wel! Meisjes of jongetjes maakt me eigenlijk niet meer uit, vroeger wilde ik graag een meisje :) maar dat maakt me nu niet meer uit! Als het maar een gezond kindje is ben ik al gelukkig!

9. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Leuk hoe anders iedereen er mee bezig is:)

Ik ben niet zo bezig met mijn ideale gezin... Mijn man en ik zijn nu 7 jaar bij elkaar, omdat ik 30 word dit jaar vind ik het lastig om nu al te zeggen of we meer dan 1 kindje zouden willen. Geen idee hoe het is met 1 kindje, hoe dat met je relatie gaat en of mijn lichaam het wel kan en hoe snel we dan weer klaar zijn voor een tweede... Eerst maar eens zien of de eerste zich snel aandient... :) Dit is ook pas de tweede ronde en gezien mijn leeftijd en wat ik om mij heen gezien en gehoord heb, denk ik dat het nog wel even kan duren...

Succes iedereen die op het wachtbankje zit! Ik wacht vrolijk mee:)

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb het lekker makkelijk.. ik word OF donderdag OF vrijdag ongesteld en als ik vrijdag om een uur of 10 niet ongesteld ben.. dan ben ik zwanger... hahaha... ben een Zwitsers horloge wat betreft mijn menstruatie met één dag speling!

testen doe ik dus alleen als de menstruatie uitblijft.. bevestiging van een vermoeden... lekker goedkoop ;) Vrijdagochtend de 23e weten we het!

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik test inderdaad ook alleen als ik niet ongesteld word. Ik kan er ook bijna de klok op gelijk zetten, bovendien begint het bij mij een paar dagen ervoor al met enorm gespannen en zere borsten.. maar als ik de avond ervoor of de dag zelf niet al een klein beetje bloedverlies heb dan kan ik er bijna vanuit gaan dat ik zwanger ben:) dus, als ik volgende week zaterdag nog niks gezien heb koop ik een test die ik zondag ga doen:) Als ik elke maand voor NOD ga testen wordt het wel een heel duur grapje en steeds zo'n teleurstelling...

12. Ior

Ior Niet meer actief

@cygnet2 oh dat is toch ideaal. Dan gaan we hopen dat je vrijdag om 11 uur nog niks gespot hebt.

Ik ben alweer heel erg op mijn lichaam aan het letten. Ben ontzettend moe en voel beetje kramp onderin mijn buik. Oh en ik blijf maar eten.

13. moppie1

moppie1 Niet meer actief

ons ideale gezin is 2 kids.
    mijn zoontje is nu 3 en half. Doordat ik aan een opleiding ben begonnen zit er minimaal 4 jaar tussen, als je me dat 4 jaar geleden had gevraagd was het max 2 jaar er tussen, maar vind het nu wel lekker dat de tweede pas komt als hij naar school is.
    Als de tweede geen tweeling wordt (zit erg veel in de familie) dan blijven het er twee.
    We hebben altijd gezegt dat ik maar 2 keer zwanger wil worden hahahaha

Ik denk dat ik deze maand op rood kan, het zet nog niet echt door maar heb het hele weekend al oud bloed verlies, ben dus aan het wachten dat het hier goed losbreekt

14. Ior

Ior Niet meer actief

@moppie1 Haha, mijn moeder zei eerder altijd dat ze 3 keer zwanger wou zijn, dat heeft 5 kinderen opgeleverd. Bij ons zit een meeting ook in de fam

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

meeting = tweeling neem ik aan?

Met het risico ondankbaar te klinken maar op een tweeling zit ik niet te wachten. Natuurlijk zou ik ongelofelijk blij zijn om weer zwanger te zijn en natuurlijk zijn twee uiteindelijk net zo welkom als één maar ik weet zeker dat ik ongelofelijk zou moeten wennen aan het idee.. en zelfs een beetje van slag zou zijn...

16. Ior

Ior Niet meer actief

haha meeting is meerling. Mijn tante heeft een 2ling mijn moeder een 3ling.

17. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, tja ken iemand die dacht met drie kinderen: mwah er kan er nog wel eentje bij, was het ook een tweeling hihi.

Gefeliciteerd trouwens voor de zwangere (kom even niet op de naam)

VVDD: geen idee, ik vind drie kinderen ook wel leuk maar laat ik er eerst maar eens met eentje beginnen hoor. Bovendien ben ik 32 dus zoveel tijd heb ik nou ook weer niet (tenzij het een tweeling wordt ahem, dan schiet het wel op haha)

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet de MMM in zou willen, kan dus ook zijn dat het ons niet gegund is. Niet gelovig ofzo (tenzij je geloof in de natuur mee wilt tellen) maar ik vind dat als het om lichamelijke redenen niet lukt dat hier ook een reden voor is. Ik wil hier absoluut niemand mee kwetsen, zo denk ik erover.

Ik ga ook niet meer voor NOD testen, ik heb een vrij korte LF fase (10 dgn, ei komt waarschijnlijk ook pas eind van de week) dus zo lang hoef ik niet te wachten.

18. moppie1

moppie1 Niet meer actief

@cygnet2: Ik vind het helemaal niet ondankbaar klinken zit er ook totaal niet op te wachtenhahaha. Dat was ook het eerste wat ik vroeg bij de echo van me zoontje "het is er toch echt maar 1 he".
    Het is daarin tegen wel iets waar ik rekening mee hou zodat het altijd meevalt.
    Denk dat als ik een tweeling zou krijgen ik echte even nodig heb om er aan te wennen

19. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    Heeii meiden,,,

Hoe is het hier?
    Al wat meiden voor de roze lijst.

Heb nog niet egt terug gelezen kan het niet meer bijhouden zoveel.
    Hier gaat het redelijk kleine moet 15 maart naar de kinderarts voor verder onderzoek dus weten nog helemaal niets helaas.

Verder lichamelijk gaat het wel goed.
    Soms beetjuh misselijk( vooral savonds) en borrelden darmen en obstipatie. En erg moe maar komt door het heen en weer gesleep met ons venjuh. En lekker naar buiten met onze kanjer.
    Verder voel ik me wel goed krampen zijn weg heel af en toe komen ze trg.

Ga niet meer zitten hopen zie wel wat er op ons pad komt deze maand.

Liefs

20. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Goede morgen dames!

ideaal gezin. Ik moet zeggen ik ben enig kind en ik zou dan ook graag minimaal twee kindjes krijgen. Stiekum misschien wel drie maar goed, eerste maar eens bij nummer 1 beginnen.

Als enig kind heb ik inprincipe niets gemist. Ben niet echt verwend ofzo heb juist het idee dat ik eerder volwassen was dan de kinderen om mij heen. De twee lastige dingen vond ik vakantie ( je hebt niet echt vriendjes om te spelen en ik vond het moeilijk toen ik klein was vriendjes te maken) Later mocht ik vriendinnen mee op vakantie. Verder lijkt het mij moeilijk als mijn ouders er niet meer zijn. Niemand weet hoe het in het gezin er echt aan toe ging. En zo zijn er natuurlijk nog wel meer dingetjes op te noemen.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina