@kwebbelsnoes: spannend morgen dus... Wel vervelend dat je mannetje zo ziekig is. Das niet leuk! hopelijk kunnen ze bij de kno iets voor hem doen. Sterkte!
Heiii meiden. Ik had het al eerder gevragd heb ook al gegoogeld maar kan nie veel vinden. Heeft iemand wel eens een indroog streep gehad op de kruidvat test 2 voor 5 euro. Liefs
@dientje... ja ik heb een indroogstreepje gehad.. die was grijs/paarsig... en slecht zichtbaar en niet op foto te krijgen... en natuurlijk kwam deze pas NA de afleestijd dus is dan al niet betrouwbaar...
@vvdd.. onze dochter heeft 3 namen..en als roepnaam destiny... destiny betekend de bestemming/het lot en vonden we erg mooi aangezien we er 2 jaar over hebben gedaan om zwanger te mogen raken.. de andere namen vonden we "gewoon" mooi en zijn ook géén vernoemingen.. jongens naam zijn we nooit echt uitgekomen dus was "blij" dat we een meisje kregen... voor een volgende spruit is de meisjes naam al bekend bij ons VL kwam er mee en sta er volledig achter.. maar nu nog een jongens naam haha maar dat is iets voor later nu eerst hopen op een plakbeebje ..
@siesi: gefeliciteerd! Wat super zeg!!! @loon: vervelend, op naar de volgende ronde! @jufaman: snap dat dit allemaal wel erg veel is , maar gelukkig ben je goed opgevangen! Heel veel succes ermee.
dientjuh: Ik heb nog nooit een indroger gehad op de kv 2v5, niet zwanger was geen streep, zelfs niet na een half uur.
Hey Siesi, gefeliciteerd met je overduidelijke roze test !! Ik voel bekende krampjes en wordt er zowaar blij van dat ik steekjes in mijn buik voel ! Wat idioot hé ! Ik had in mijn vorige zwangerschappen ook dat ik geen klachten had, op kleine steekjes in mijn onderbuik na. Maar ik moet wel zeggen dat ik ook wel bang ben dat ik mezelf te veel hoop geef. Maar dat kennen jullie vast wel
Bedankt voor je reactie meis. Ik had binnen se tijd een witte lijn ala je goed keek. Maar ben ooj te vroeg met testen. Probbeer morgen met ochtend urine. Heb het zelf ook nog nooit gehad vandaar me vraag aan jullie damea. Liefs
Jep ken het helemaal.... OOk ik voel steekjes, maar dat heb ik de laatste maand toch wel. Dus ben bang dat ik mezelf te veel hoop geef, maar heb er gewoon een heel goed gevoel over. Des te erger de teleurstelling als het toch niet zo blijkt te zijn volgende week. Maar we zullen zien... Het begint iig al reuze roze, dus das een goed teken!!
Hey Siesi! Gefeliciteerd!! Super leuk meid! Mooie test hoor! Ps had je ook in het nod lijstje staan @ clubje: Wij gaan voor onze eerste; daar heb ik je ook op zwanger gezet Hoeraaaa!!!
@Whoppie: Als jij nu zorgt dat ik me niet gek laat maken en ik nu zorg dat jij je niet gek laat maken dan wordt het nog eens wat met ons Idd een roze start, daar wordt je automatisch blij van toch ! Ik gun het iedereen zo om een kindje te krijgen, ondanks dat je ze af en toe best eens achter het behang wil plakken is het toch wel het mooiste cadeautje wat een mens kan krijgen. Dus hopperdiehop...op naar de roze testen !
@Siesi: gefeliciteerd! Weer een zwangere erbij, helemaal geweldig. Geniet ervan! Met al die testjes krijg ik ook testdrang, maar ja, moet nog wachten t/m volgende week zaterdag! Hebben besloten pas zaterdag te testen, want dan zijn we allebei vrij en vinden het wel zo leuk om het samen te kunnen delen! Maar vrijdag is mijn NOD! Vind het wel moeilijk om tot dan te wachten, maar bij de 2e ook te vroeg getest en zulke vage streepjes dat je toch nog twijfelt, dus vinden het ook prettiger als het dan positief dat het dan ook knal positief is! @Jufaman: wat naar dat je dit allemaal moet ondergaan! Heel veel sterkte de komende tijd! Je zal wel geleefd worden. @vvdd: wij hebben gekeken in de boekjes en kwamen uiteindelijk bij een scandinavische naam uit voor de 1e. Bij de 2e wilden we heel graag weer een scandinavische naam, want we vonden het toch wel erg mooi. En als de 3e komt zullen we toch weer uit komen bij een Scandinavische naam, want dat is wel zo leuk en dat vinden we ook leuk!
Hallo dames, Was vanochtend vroeg wakker. Maar ben rond 16:00 als een blok in slaap gevallen op bed tot 20:30 Veel last van m'n tepels en flink misselijk vandaag. Heb het gevoel dat ik een koudje te pakken heb ofzo. Begon gister al met beetje geirriteerde keel en verstopte neus en nergens zin in. Ik zag dat er weer iemand op roze mocht... Gefeliciteerd en geniet ervan Nog testers morgen ?? Groetjes BabyWish
Jufaman, kan me voorstellen dat dat een hele hoop is wat op je bordje komt op 1 dag.. Maar zoals je zegt of in iedergeval wat ik er uit opmaak is dat jullie beide "vruchtbaar"zijn. Dus waarschijnlijk nog veel kans op heerlijk babytje voor jullie! Ik gun jullie echt van harte! Hier morgen heerlijk een dagje vrij. Heerlijk relaxt en ondertussen een beetje huishouden, hoort er bij! Vanavond nog even lekker geknuffelt. Denk toch dat ik vanaf nu wel op het wachtbankje mag. Nergens last van geen kwaaltjes of wat ook dus gewoon lekker nog ff wat dagjes wachten. MOEILIJK!! Voor de meiden die gaan testen: Ik duim! Slaap lekker allemaal!
@jufanan: sterkte! Een collega van de vriendin van mijn vader (volg je nog? ) had ook een slechte samenlevingstest en heeft via IVF toch een tweeling gekregen, dus het kan nog zeker. Maar 't is wel een zwaar iets hoor ik overal. @siessi: proficiat met De Buik.
Hier een negatieve test vanmorgen, dus nu maar afwachten wanneer ik ongi word. Ik ben zeker dat ik mn ei 14 dagen geleden had, dus als ik zwanger was, had hij nu echt positief moeten zijn Snap alleen niet waarom ik dan al vanaf zaterdag misselijk ben.
Oke ik zal mijn best doen jou niet gek te laten maken Maak je niet gek! Maak je niet gek! mss is het wel helemaal niks en houdt je lichaam je voor de gek! @kwebbelsnoes: mss test je gewoon laat positief? dat hoor je ook wel eens. Geen bloed geeft moed meid.... Iedereen op roze deze maand!
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (12) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (9) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (1) Laura26, 3e ronde, 2e kindje 20. (3) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (10) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) 23. (5) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (6) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (4) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje 30. (2) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje Totaal: 88 4 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven ========================================== Mezelf op rood gezet en Meena op de 30e toegevoegd. Hopelijk zie ik velen van jullie NIET in de volgende NOD-lijst en wordt het hier mooi roze!
@mayd: vervelend! succes in de volgende ronde en ik hoop je inderdaad niet meer te zien daar... (no offense )