Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames En vervelend voor degene die ongesteld zijn geworden.. heel veel succes in de volgende ronde!
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (12) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (9) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (1) Laura26, 3e ronde, 2e kindje 20. (3) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (10) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) 23. (5) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (6) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (4) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje 30. (3) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje Totaal: 88 4 ♥ zwanger ♥, 4 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven ========================================== Lijst even goed aangepast, aantallen etc. Moppie1, heb je (helaas!) op rood gezet.
Lief dat je het vraagt! Nee, ik heb niet meer getest. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden helaas Hoe is het met jou!? Begin je het al een beetje te geloven?
hoi meiden! Vandaag of morgen is het mijn NOD 2de ronde na *MA* 12.1.12 ben hiervoor 4 maanden bezig geweest voor een 2de! Sinds een paar dagen vreselijk chagerijnig en heb het zo koud! Sinds vannochtend ontzettend misselijk en die de dagen ervoor in lichte mate.. En ik ben bevroren van de kou brrr.. Ik hoop dat we allemaal deze maand met zn alle gezellig op een mooie wolk zitten!
hey meiden gefeliciteerd voor de zwangeren Ik kan op rood denk dat ik toch afgelopen zondag ongi was geworden maar dat het gewoon bij een beetje bruinig is gebleven want de test is negatief en het duurt net zo lang als anders dus ga er vanuit dat dit mijn ongi was plus punt hiervan is dat ik een cyclus van 28 dagen heb gehad (bij me zoontje was dit 42 dagen en de afgelopen cyclus was 35 dagen) dus daar ben ik dan wel weer blij mee
In mijn eigen enthousiasme en shock ben ik helemaal vergeten de andere zwangere dames te feliciteren... Bij deze dus GEFEILICITEERD!!!! Sterkte voor de ongi en neg test dames...balen...
zou ik al kunnen testen eigenlijk? Moet vandaag of morgen mijn nod dag zijn.... en ik ben zo misselijk! Voor meiden die het al weten, GEFELICITEERD!!!
@jolie, waarom niet? ik kon me ook niet inhouden en heb 3 dagen voor nod posi getest Maar dit hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn...
siesi nu wordt ik toch echt zenuwachtig! Ik heb 1 test in huis en vriendlief is aan het werk... Hij wil het graag samen doen maar ik ben zo nieuwschierig! Maar wat als hij negatief is.. Moet ik het dan morgen weer doen? wat leuk zeg ik zie dat je zwanger ben gefeliciteerd! Was jij ook zo misselijk voor je nod? ik zou willen dat ik even kon spugen zodat ik er dan misschien even vanaf ben!
@ Whoppiel; bedankt voor de mentale ondersteuning @ Siesi: Ik moet wel heel erg lachen om je felicitatie berichtje naar de zwangere dames, volledig van het padje...hihi...het is wat ben je zomaar ineens zwanger ! Vandaag ging mijn temp weer omhoog. Gisteren 36,75 nu 36,80. Het wordt nu een mooi stijgend lijntje dus ik ben benieuwd wat er morgen weer gaat gebeuren. Nog 10 dagen te gaan...als ik het goed berekend heb tenminste...zit er nog wel eens naast.
@jolie: ik zeg testen en een nieuwe kopen. Dan kan je heel erg verrast zijn als het positief is als je samen met je mannetje test...
Ohhhh jij bent slecht zeg hahahahaha ! Ik zou dan eerst maar flink oefenen op een "kijk eens hoe verbaasd ik ben" gezicht
Hallo meiden ..ik weet het lekker laat ..maar kan ik me ook aanmelden ..mijn nog is denk ik 18 mrt..vanmorgen toch stiekum getest ..heb steken in mijn borsten . getest met kv 2 voor 5 ...na 5 min negatief ,...en nu keek ik net ..lijkt het wel zo'n indroogstreep grijs ernaast ..wie heeft dit ook wel gehad ? is trouwens eerste ronde ,4e kindje
Goedemorgen dames! Brrrr spannend hoor! Elke dag weer snel ZP kijken om te zien of er nog nieuwe zwangeren bij zijn gekomen! Ik ga even heerlijk genieten van mijn vrije dag. En het is nog heerlijk weer ook! Succes allemaal meiden!