@jolie, ik ben nog niet misselijk (thank god!!) alleen heel veel last van mijn borsten. Mijn nod zou eigenlijk morgen zijn hihi...dus gewoon testen meid!! @fiore, ja ik ben nog steeds van het padje. Maar gelukkig ondertussen wel al huisarts en verloskundige gebeld Mijn vriend is er ook aardig vanaf, maar hij heeft gelukkig wel goed geslapen
hahahaha Ik zou dat echt niet kunnen denk ik. Eerst zelf testen en dan zien dat je zwanger bent en daarna met een stalen gezicht en net doen of je in de zenuwen bent die test doen en daarna HIEPERDEPIEP als het raak blijkt te zijn. Weet zeker dat hij het aan mijn 'kop' kan zien. Hahaha
@ Siesi: Ik weet nog dat de dag dat ik positief testte van mijn oudste ik in de stad liep (waarschijnlijk glunderend van oor tot oor) denkend dat iedereen kon zien dat ik zwanger was. Geen hond die het kon zien natuurlijk maar dat kon de pret niet drukken. Het blijft onwerkelijk hoor, dat veranderd niet. Moet je eens afwachten hoe het is om ineens een kindje in je armen te hebben liggen. Da's pas gek !! @ Whoppie: Neh...ik zou het ook niet kunnen hoor, hij kent me al iets te lang en te goed om daar in te trappen. Ik dacht nu eigenlijk, mocht ik zwanger zijn de test tussen de chocolaatjes van een doosje Merci te stoppen en hem dat aan te bieden. Ben zo benieuwd naar zijn snuit als hij een chocolaatje wil snoepen. Maar goed...ben nog niet zwanger dus voorlopig enkel voorpret ! Nog steeds krampjes, echt zeurderig een cm of 10 onder mijn navel en heb het KOUD. Ben net al gaan checken of de CV wel aan stond.
Ja ik ben heel slecht!! Maar ik kan dan ook heel erg goed verbaasd kijken haha Nee hoor, zou het ook niet kunnen... Zou met een grote big smile op me kop zitten, dus nee, dat gat m niet worden. Maar ook een leuke thuiskomst voor vl als het positief is... Ga er nu ook niet meer een gedoe van maken. Vorige keer wel gedaan bij mijn moeder en vader, maar dat is misgegaan, dus ik doe nu wel gewoon normaal ('ik ben zwanger') en hoop dan dat het nu goed mag gaan... Als ik zwanger ben natuurlijk. Want laat me niet gek maken
Wat spannend allemaal voor jullie dames! Ik zou nou toch wel eens willen weten wanneer mijn ei komt hoor! Jeetje mina.. FF heeft m al ingetekend maar ik geloof het nog niet zo... vandaag was de ovutest weer positief.. dus of hij staat op springen of het duurt gewoon nog hartstikke lang.. Vervelend zeg dat wachten.. ik vond mijn cyclus van 37 al lang maar dit is wel echt te lang!! Maar ben wel blij voor alle dames hoor geniet er lekker van!
lieve meiden, eigenlijk moet ik van het weekend testen, maar heb vandaag een hele goeie test in handen gehad! ik ben zo blij, maar het is ook zo spannend...
@Niek, gefeliciteerd met de mooie test!! @All: Ik ga zaterdagochtend testen als ik dan nog niet ongi ben. Mijn temperatuur is nog steeds lekker hoog!!!
Niek van harte met je mooie uitslag! Weer een dame op roze! Helemaal geweldig! Kan me voorstellen dat het spannend is maar als ik jou was zou ik maar gewoon lekker gaan genieten!
@Niek, Gefeliciteerd Mijn NOD is ook pas morgen en ik heb dinsdag ochtend positief getest heb de foto naar manlief gestuurd via whatsapp en die was ook heel blij, maar ga zaterdag samen met hem nog een test doen
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (12) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (9) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje 19. (1) Laura26, 3e ronde, 2e kindje 20. (3) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (10) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) 23. (5) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (6) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (4) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje 30. (3) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje Totaal: 88 4 ♥ zwanger ♥, 4 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Hey meiden Als jullie het goed vinden kom ik hier ook af en toe mee kletsen... Ik heb mijn NOD op 23 maart. Vind het dood eng en ben heeeeel zenuwachtig! Morgen moet ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad. Hopelijk is het zo! Ik voel nog helemaal niks...weet niet of dit een goed of slecht teken is! Voor alle zwangere GEFELICITEERD! Hopelijk mogen vele jullie gaan volgen! Liefs Tamaar.
mmm hier weer lekker in 2 strijd... gisteravond ineens rood/roze afscheiding.. voor de zekerheid tampon ingedaan want was bang om veelste vroeg ongie te worden.. en vanmorgen zat er nog ene klein lichtbruin plekje op en verder niets meer! ... pfff wat een onzekerheid..maar weet niet waar ik precies in mijn cyclus sta.. verwacht hem tussen a.s. zondag en volgende week woensdag :O ...
Ik ben weer thuis ik dacht ik ga even op stap voor wat afleiding.. Maar ik ben nog niet binnen en ik ren meteen hierheen om te lezen.. Maar ik wacht heel braaf af tot dat mijn vriend thuis is! Met mijn 1ste zwangerschap was ik meteen zwanger ik zei toen tegen mijn zus dat kan nooit zo snel.. en zei heeft meteen een test gekocht! Ik weet het nog als gister... Mijn vriend ging uit eten en stappen.. En mijn zus en ik hebben meteen getest en ja hoor 2 streepjes we hebben de hele woonkamer door gedanst en meteen afscheid genomen van mijn laatste sigarertje ohhh! mijn vriend kwam thuis en ik kon zowaar heel goed mn mond dicht houden.. de volgende ochtend hebben we samen getest maar ik was inderdaad minder enthousiast dan die avond daarvoor.. Laatst hebben wij ook samen getest 4 dagen na nod... was het helemaal vergeten! En we waren samen aan het dansen en aan het springen.. Dat vond ik inderdaad toch wel ietsjes leuker! Helaas is deze zw niet goed afgelopen... Ik heb vandaag nog niet zoveel gedronken en ga meteen testen als hij thuis kom! ik ben toch heel de dag misselijk, maar het kan ook tussen mijn oren zitten hoor! Vertel wie hebben er nog meer getest zonder vriend / man?
@in december heb ik dat ook gedaan... Maar wel tegen hem gezegd dat het positief was toen hij thuis kwam, de vlgende dag weer getest voor de zekerheid en toen lag ie nog lekker in bed, dus teruggekropen en gezegd dat het echt zo was. Helaas misgegaan, maar denk dat het dit keer ook zoiets wordt mocht ik op nod niet ongi zijn. Zussie wist het al, had ik via sms verteld en vl pas toen ie thuis kwam, maar is ook leuker dan via sms denk ik...
Bij mij zou het wel eens raak kunnen zijn.. voel me anders... ben erg benieuwd... het is nog (veel) te vroeg om te testen dus ik wacht gewoon even rustig af. @Niek gefeliciteerd! Het gaat lekker met de roze dames!
hey dames, wat goed, nog een paar roze. Gefeliciteerd voor de rode dames, balen zeg, op naar de volgende ronde. @ hier: afgelopen nacht werd ik maar zo om half 4 wakker, was klaarwakker, nu al de hele dag hoofdpijn en een trekkerig gevoel in de baarmoeder :s Het wachten duurt wel ontzettend lang zegt. Pfff
Ik heb beide keren getest zonder man... hij vindt dat testen niet zo spannend.. al heeft hij wel aangegeven dit keer er wel bij te willen zijn.. nou prima.. doen we dat toch? Ik 'weet' het toch eerder dan de test.
hier ook wel eens getest zonder man... ene x vond die het leuk andere keer niet.. maar bij de zws van onze dochter deden we het samen om 5:45 :O ... omdat hij moest werken en er perse bij wou zijn.. hij "wist" dat het posi moest zijn ivm 8 dagen overtijd.. ik was er toen niet van overtuigd... maar tegendeel bleek... maar over het algemeen testen we altijd samen ...
Hallo allemaal, Ik heb mezelf er even bijgezet als jullie dat goed vinden. Ik zou graag af en toe, de ene keer wat meer dan de andere keer mee komen praten. Wij zijn inmiddels ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te raken. Het is 4 keer gelukt om zwanger te raken, maar helaas mocht het voor ons toch niet zo zijn en werden deze zwangerschappen voor de 7e week al afgebroken. De pret om zwanger te raken is er al behoorlijk af en ik hoop dat hier weer terug te vinden. Tot september moeten we het gewoon blijven proberen, maar dan kunnen we terug naar de gyn. Alle testen waren tot nu toe in orde. Het is dus onduidelijk waarom de zwangerschappen zo vroeg fout gaan. We hopen snel weer zwanger te worden, maar de angst dat het weer mis zal gaan, die blijft. Toch zijn we ook positief en hebben er alle vertrouwen in dat op een dag ook wij het mooiste geschenk in onze armen mogen houden. Niet het leukste verhaal om een groep mee in te stappen, maar zo is het leven nu eenmaal. Zoals jullie begrijpen heb ik niet altijd zin om veel te kletsen. Ik ben een tijdje van het forum weggeweest omdat de mk's zo'n impact op mijn leven hadden gekregen en ik was in een flinke dip terecht gekomen. Op dit moment zijn we weer een beetje de oude en heb ik ook weer zin om het forum te bezoeken. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen raken. Liefs, ZoGraag