@Zograag jeetje zegt. Wat naar voor je. Welkom en ik hoop dat je weer met veel plezier hier langskomt en dat je maar snel zwanger mag zijn
Lief Ior, Dank je wel! Ach ik ben niet de enige op deze wereld bol die dit overkomt en we hebben een paar voorbeelden uit onze omgeving, van mensen die er ook 10 jaar over gedaan hebben en uiteindelijk toch kinderen gekregen hebben. We geven de moed dus nog niet op en er zijn nog heel veel andere remedies, we zijn nog op de natuurlijke manier aan het proberen, dus wie weet lukt het anders uiteindelijk wel met een beetje hulp. Komt goed! Liefs, ZoGraag
Hi ZoGraag! Wat een indrukwekkend verhaal... Maar wat fijn om te lezen dat je er nog positief instaat ook al is natuurlijk erg moeilijk! Hoop dat je het gezellig vind hier en dat je maar snel zwanger mag worden van een blijvertje!
@zograag: Welkom en wat een verhaal. Ik vond een keer een mk in zeven maanden al erg, maar vier in adnerhalf jaar is wel echt veel. Snap dat je dan even afstand moet nemen. Hoop dat het snel raak is. We hebben al een redelijk roze lijst, dus mss is het voor heel veel wel raak deze maand!
Ja hoor dames, Steun vindt je hier gelukkig altijd! We gaan nu ROZE denken Het weer is prachtig, de Lente is begonnen en hopelijk doen de bijtjes hun werk
Gefeliciteerd voor de roze dames! Ik lees wel mee, maar nit zo actief hihi.. Zijn aan het afwachten tot de brief vd huisarts id bus ligt, dan kunnen we afspraak maken voor de gyn. @de lijst: ik wil nu ook wel op groen.. Kan iemand dat aanpassen? Liever op roze natuurlijk, maar ja... ZoGraag hopelijk snel raak voor je meis, en een plakbeeb deze x! Voor de ongi dames dikke knuffel!
Hey Leo85 Jij ook nog hier. Zie dat je ook aan de MMM bent begonnen. Wat voor testen hebben jullie moeten doen? Bij ons hebben ze alleen de chromosonen getest en een stollingsonderzoek gedaan. Nu moeten we blijven proberen tot September en dan mogen we terugkomen. Ik vindt dat eigenlijk wel lang, gezien het feit, dat we al 1,5 jaar aan het proberen zijn. Welke stappen ondernemen jullie? Liefs, ZoGraag
Ik kom net kijken hier We zijn net bezig voor ons eerste kindje. In november 2011 was ik onverwacht zwanger. Dat werd een miskraam. Daarna begon het toch wel heel erg te kriebelen! Mijn NOD is 19 maart. Dat is dan met de uiterste rek in m'n cyclus, omdat ik varieer van 29 naar 34. Nog even duimen dus Ik voel me al wel anders dan anders en m'n weerstand is compleet naar de knoppen. Maar goed... Dat kan ook een naderende menstruatie zijn. Laten we hopen van niet!
Ik ben in de 2e ronde voor mijn eerste kindje. In november curettage na 10 weken en partiële mola. Sinds 6 maart groen licht. Eerste NOD zou op 22 maart moeten zijn. Kan niet wachten! Goodluck everybody!
zograag: welkom en ik zal echt voor je duimen! Dan wordt je toch weer even met beide benen op de grond gezet dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is. voor iedereen die nog even moet wachten: succes! mag ik nog even op roze alvast bedankt!
Ik kon niet meer wachten en vriendlief zei test nu maar ipv morgenochtend! En we hebben getest..En de uitslag was: ZWANGER!!! Ik moest toch wel even een traantje laten hoor... Ik ben namelijk precies 9 weken geleden gecurreteerd, na 10 weken zwangerschap.. OH wat ben ik BLIJ maar ook zo BANG! Ik duim voor alle andere die nog moeten wachten en testen!!
Hallo Wij zijn nu bezig met de eerste ronde voor ons eerste kindje! Wie wil mij aan de lijst toevoegen? 30 maart is m'n NOD Weet niet goed hoe dat moet namelijk!
@Jolie: gefeliciteerd! zo wat wordt het een roze lijst.. dat geeft de burger weer moed... Superfijn voor je...