Ik heb mezelf er ook bijgezet! Heel erg gefeliciteerd alvast voor iedereen die zwanger is! Super! Dat die lijst maar zo door mag gaan!!!!
Wil iemand mij onder de 19e zetten? Ik heb nog even geen idee hoe het werkt. 1e ronde (bewust dan, haha) 1e kindje. Gefeliciteerd, iedereen die zwanger is
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (3) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (10) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) 23. (6) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (6) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (3) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (4) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje 30. (4) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje Totaal: 94 6 ♥ zwanger ♥, 5 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
@Jolie: Van harte gefeliciteerd meid!! Wat geweldig! Geniet ervan! @All: Wat een prachtige roze kleurtjes op de 16e zeg! Nu nog op de 17e een paar!! Ik ga morgen testen op mijn NOD. Op dit moment nog geen kwaaltje te bekennen. Geen zere borsten, geen krampjes. De afgelopen 3 avonden na tienen een heel vol gevoel terwijl ik toch gewoon voor zessen gegeten heb. Weet niet of dit een kwaaltje is? Check mijn temperatuur: Dit gaat nog steeds de goede kant op, vannacht had ik het ook super warm en moest mijn boxer ook uit! Hopelijk blijft het zo! Meiden die nog moeten gaan testen dit weekend: Succes en veel roze!!
Daar issie dan dames... De dag dat onze lijst is begonnen!!! Hoewel we al best wat roze hebben staan, gaan het voor de meeste mensen vanaf nu echt spannend worden! Ik hoop dat we het volhouden om meer roze te hebben dan rood!!! Op naar de roze testen! Hier zou het wel super symbolisch zijn, we waren 9 maart een half jaar getrouwd en laten we toen (uiteraard) heerlijk geknuffeld hebben... En laat ook nog eens toen mijn eisprong geweest zijn!
Vanochtend weer een testje gewaagd. Helaas, hartstikke nega. Ik kijk t even aan tot zondag. De ene keer denk ik 'ja ik ben zwanger' en tegelijkertijd 'nee, ik word ongi'.
@Jolie GEFELICITEERD!!!! @carlo, balen balen balen, maar wie weet heb je te vroeg getest... @lblue, alles komt wel mooi bij elkaar zo duimen draaien mee... Wat een mooi roze allemaal op de lijst, een goed begin is het halve werk Balen voor de rode dames @hier, nog steeds last van mijn borsten en nu komen er ook steekjes in mijn baarmoeder bij. Ik heb ook ineens heel veel pijn in mijn elleboog, maar iets zegt me dat dit niet met de zwangerschap te maken heeft haha...dadelijk om 10 uur naar de ha voor ander zalf voor mijn exceem en even naar mijn elleboog laten kijken. Gister de ouders verteld, flink wat traantjes gerold en iedereen weer super happy!
Wat fijn dat jullie huis zo snel verkocht is!Gefeliciteerd! Geeft toch een hoop rust. Hier ook ons huis snel verkocht. Wij verkochten ons huis ook binnen 6 dagen,we hebben het concept wezen tekenen van de week. Nu afwachten of de koper alles rond krijgt met de bank...erg spannend dus.In dezelfde week slaagde ik voor mijn theorie examen...ook voor ons een topweek!....nu nog een positieve test
Goeiemorgen dames, Het wordt weer heerlijk lenteweer vandaag. Dus vl en ik gaan lekker naar buiten om te genieten van het weer. Nog testers vandaag ? Ik duim voor veel roze
Dag dames!! Ik lees stiekem al een tijdje mee maar kan me nu niet meer inhouden om ook mee te schrijven. Al die roze namen in de lijsten maken me helemaal enthousiast Ik zou dinsdag mijn NOD hebben. Heb nu een aardig regelmatige cyclus van 35 dagen. ppff wel lang!!! Moet zeggen dat ik echt nog geen flauw idee heb wat ik moet denken van deze maand. Heb wel sinds +- 4 dagen na mijn ei ontzettende steken en vage krampen in mijn onder buik. Af en toe meer en dan weer minder. Verder ben ik een stuk rustiger, vermoeider en chagrijniger de laatste tijd. Hierdoor denk ik af en toe JA, misschien is het deze maand toch wel gelukt. Maar als ik dan weer verder kijk en helemaal geen last heb van mijn borsten of pukkels of ongewoon vocht dan denk ik weer dat ik mezelf gek maak met hoop. Ik heb geen haast om zwanger te worden maar het lijkt wel alsof mijn hele omgeving zwanger is en daardoor kriebelt het vreselijk bij mijn vriend en mij. Mijn vriend gaat overigens aankomende week weg voor zijn werk en zou het wel leuk vinden om het bij terugkomst te kunnen verrassen met groot nieuws Alle zwangere: GEFELICITEERD!! Alle afwachtende: Ik leef met jullie mee Alle rode namen: Hou de moed erin!!!
Ok, ik moet ook echt even wat kwijt... Geen idee of dit een teken kan zijn, maar de hele week slaap ik echt zeer beroerd en heb ik echt de meest bizarre dromen! Van de week droomde ik over een cruiseschip en mijn (dode) kat, gisteren dat ML het met de hele wereld deed waar ik bij was alsof het de normaalste zaak vd wereld is, en vanmorgen droomde ik over arme kindertjes zonder eten die ik moest redden en die schijnbaar de kinderen van Oprah Winfrey waren... Het stomme is dat het iedere keer zo levensecht is, ik werd vanmorgen echt huilend wakker, om vervolgens keihard te lachen om de absurditeit van de droom heeft iemand hier ervaring mee? ik heb normaal nooit zulke vreemde dromen, ben ook al zo moe de hele week (wat niet gek is als je slecht slaapt trouwens..)
hihi.. dat rare dromen komt bekend voor ... laatste 2 dagen hier ook al zulke rare dromen over zombie's hahahaha
meiden even een ego berichtje! moet namelijk naar mijn werk vanmorgen een test gedaan gister zag ik ook een licht streepje maar niet heel ergt duidelijk. vanacht wakker geworden van steken in mijn borsten en rond mijn schaam streek.. Ik dacht zal ik nog een test doen, ach waarom ook niet en binnen 10 sec zag ik al een vaag streepje hier de link het is de 2e foto van het album wel licht maar er zit een streep!!! ps in het echt is ie wel wat duidelijker Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Een streepje!!! Waaaaauw! Ik zie op de eerste foto trouwens ook al een heel licht streepje. Alvast gefeliciteerd! Hopelijk heb je snel een knaltest! Het is je zó gegund! Mocht je al op roze willen, let me know..
Zo net het eerste bloedverlies gespot. 2dagen voor mn NOD. Heb lichte menstruatiepijn. Ik ben er ontzettend verdrietig van. Ik wil t zo graag, waarom moest die miskraam toch gebeuren....zucht