Hey weer nieuwe zwangere kipjes !! Ontzettend gefeliciteerd ! @ meiden die ongesteld zijn geworden; balen...kan zo'n teleurstelling zijn. Ik kan nu wel roepen, op naar de volgende ronde maar dat is ook zo nutteloze kreet Hier nog steeds hetzelfde, temperatuur stijgt iedere dag een beetje. Nu 5 dagen DPO. Voel vandaag voor het eerst nog geen krampjes. Maar dat kan nog komen. Verder geen kwaaltjes.
Even iets heel anders tussendoor, ter afleiding; als jullie het leuk vinden heb ik nog een nieuwe vraag van de dag. Wat doen jullie voor werk en is dat waar je altijd van droomde? Zo niet, waar droom je van? Naast een kindje natuurlijk want dat is op dit moment van ons allemaal de grootste droom geloof ik
Dank je voor jullie steunende reacties. Heb ff flink gebruld en zit nu lekker in de tuin van de zon te genieten. Het zet niet echt door maar had wel wat afscheiding met bloed in mn ondergoed. Normaal heb ik altijd eerst wat veegjes bruin, maar nu heb ik gelijk helderrood. Vanmorgen nog een uur lopen turen naar mn test en ja dan denk je wat te zien. Maar ik ziy mezelf gewoon helemaal gek te maken. Ik heb twee weken terug op zaterdag of zondag mn ei gehad. Is de ongi nu dan niet te vroeg?of kan dit?
Nou meiden: ik heb zojuist positief getest! Heel bizar ook wel Sterkte voor alle meiden die wel ongesteld zijn geworden. Heel vervelend. Zeker als je zo graag wil... Jullie tijd komt vast!
Hoi Niek, jij ook nog gefeliciteerd! hoe voel jij je? Ik heb op 12.1.12 met 10 weken een currutage gehad.. Ook ik voelde me achteraf heel anders.. ik was wel heel erg moe en het moment dat ik de vk mocht voelde ik me topfit! en nu weet ik nog niets 1 dag dat ik gelukkig weer zw ben.. En ik heb me daar toch een knallende hoofdpijn dat gewoon doortrekt naar mijn ogen! En net liep ik hier in het dorp en mijn nichtje luisterde niet naar me toen ik iets vroeg en toen begon ik toch hard te huilen tussen al die mensen haha schaam me rot ! en mn moeder was erbij en die keek me zo raar aan... en zei meisje toch jij zeker erge hoofdpijn als je dit niet kan verdragen haha! Maar ik ben wel heel angstig nu! Bang dat het strakjes weer niet goed gaat... durf geen zucht te laten.. Heb jij dat ook?? ik ben benieuwd naar jou verhaal!
gefeliciteerd voor zwangeren en Sopann jij ook! Ik voel helemaal niets deze maand echt apart haha! Normaal ik voel altijd wel iets steken etc en vorige maand voor het eerst last van mijn borsten ! Deze maand niets ..alleen heb ik wel veel diarree en bij opstaan krijg ik opeens zo steek bij mijn linkerkant Ik denk ook omdat ik niet zo echt oplet deze keer en gewoon zie of ik ongesteld wordt of niet Ik moet ongesteld worden op 25 maart . So we zullen zien
Toen ik zwanger was.verloor ik ook rond NOD wat bruin-rood verlies.Ik had al maandverband ingedaan en baalde als een stekker dat ik weer ongesteld was geworden.Maar de dag vorderde en het bruin-rood verlies bleef weer weg.Paar dagen later had ik een positieve test! het was innestelingsbloed.Dus meid wie weet is dat het wel! Ik duim nog ff door voor je!
vvdd... Ik begeleid op dit moment een groot bouwproject (facilitair, inrichting, organisatie etc). Dat is leuk om te doen maar niet mijn 'droombaan'.. ik heb eigenlijk nooit een droombaan voor ogen gehad. In de nadagen van mijn werkende leven wil ik nog wel graag iets doen met kunst en geschiedenis.
@Sopann: gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik verwacht er niet teveel van, maar herkent iemand dit ? Hoofdpijn Droge huid Duizelig Hoort het bij pms of zou het toch met zwangerschap te maken kunnen hebben.
@ Sopann: Gefeliciteerd ! Het lijkt wel of ze ze hier gratis uitdelen in het topic...zwangerschappen Mag ik me aansluiten in de rij ?? @ Babywish: Ik herken enkel de hoofdpijn. Dat heb ik als er hormoonveranderingen zijn. Droge huid en duizeling herken ik niet.
Alle zwangeren; gefeliciteerd!!!! Iedereen die ongi is geworden; Balen meiden!! Hier is vandaag mijn NOD en wat was ik me toch beroerd vanmorgen, ik wist ZEKER dat ik ongi was geworden maar nee!! Alleen maar slijm, slijm en nog meer slijm!! Was super misselijk, moest gewoon blijven zitten, eten kreeg ik niet door mijn keel! Ik was al een paar dagen meer misselijk maar dan alleen in de avond! Ook super ongi krampen en nu nog steeds, eigenlijk al 3 dagen nu... Laten we hopen dat dit een goed teken is... Vraag van de dag: Ik werk in de zorg als verleegkundige/zorgcoördinator, maar dit was niet mijn droombaan, heb eerst altijd met paarden gewerkt en ooit hoop ik hier nog verder mee te gaan maar dan voor mezelf!
Ik werk momenteel als marktonderzoeker in de media. Droombaan weet ik niet, niet dat ik vroeger zei 'ik wil later marktonderzoeker worden' maar ik heb het erg naar mijn zin, leer elke dag nog dingen bij en de media is een leuke dynamische branche dat gezegd hebbende, ik zat net in een presentatie en werd helemaal gek van de pijn in mijn borsten... ze voelen erg beurs aan...
@nonma: ik herken dat, dat beurse gevoel in je borsten, ik heb er ook last van. Hopen dat het een goed teken is. (Heb ook last van jeukende tepels) Zucht, haat aan de wachtweken
hey hey ik ben nieuwe hier en wil er ook graag tussen ik werwacht mijn nob op 22 maart en als ik dan nog niet ongie ben wil ik de 23ste testen zou mooi zijn om dat we dan een weekend weg gaan met de fam en zou wel leuk zijn om het dan te vertelen
Weet niet zeker of ik nu al gereageerd had hier, maar in ieder geval, vanmorgen toch weer tempstijging terwijl ik er eigenlijk vanuit ging dat ik ongi ging worden, vanwege de krampjes, zeurderige gevoel in mijn onderbuik. Getest, maar die was negatief. Zit nu volgens FF op 14 DPO. Terwijl ik zelf denk pas op 12 DPO te zitten. Ga nu denk ik pas zondag weer testen als ik nog niet ongi ben geworden. Vind het erg spannend! GEFELICITEERD voor alle zwangeren!!!!
helaas ik mag op rood,ben vanmiddag ongie geworden. de zwangere gefeliciteerd en geniet ervan. de meiden die ongie zijn balen zeg! en alle wachtende suc6
babywish ik herken jou klachten ik ben nu ook duizelig en heb een droge huid en hoofdpijn in lichte maten. doordat ik duizelig was de afgelopen dagen wist ik het eigenlijk bijna al dat is zwanger ben. bij de zwangerschap van mijn zoontje de hele dag door duizelig en koppijn! Heb ontzettende opgezette melkklieren dat vond ik ook al zo raar! iemand daar nog meer last van? Mijn lichaam word alle kanten op gegooid eerst 21 weken zwanger 8 weken ontzwangeren en nu weer zwanger! allemaal voor een goed doel!
Wat ontzettend heftig liefde88! Bah, heeel erg! Maar ik vind het ontzettend knap dat je meteen weer een zwangerschap aandurft. Sterke mama wordt je! Alle zwangeren, van harte gefeliciteerd!!! Kan ik op t lijstje bij datumloos? 1e ronde, 1e kindje. Ik zit nu op dag 35 en gisteren negatief getest. Morgen maar weer testen gaan inslaan haha. Heb nog niet t gevoel dat ik ongesteld ga worden maar heb rare krampjes, die uitslaan naar mn linker lies en tot boven mn navel. Geen idee wat t is, nog nooit zo gehad. T voel alsof ik van mn navel tot onder mn schaambeen een grote blauwe plek heb! Herkent iemand dit?
@vvdd... ik wou altijd een eigen bloemenzaak.. heb ook in deze branche gewerkt maar door aanhoudende knieklachten en 2 knie operaties mee gestopt... ben net sinds 2 weken klaar met mijn nieuwe opleiding voor in de zorg... mijn toekomst zie ik graag op de spoed of neonatologie...