Oh, Charise, ik zit in het zelfde schuitje. Ik moet wachten tot mei, maar was vorige maand ook iets ......moeilijk hè.
vandaag zit ik 4 dagen voor mijn nod. ik heb sinds 2 dagen zo veel last van mijn buik rug en benen. dus ik heb 2 zw testen gedaan met middag urine niet echt spannend, de testen waren nega.2v5k zelf heb ik het nog nooit zo gevoelt wel raar hoor. is er iemand die dit ook heeft gehad? en wat deed je er aan om dit een beetje te verlichten? mvg jacky
alle zwangeren: gefeliciteerd! alle andere: hopelijk hoeven jullie ook niet lang meer te wachten! jolie: wat ik nu vooral raar vindt is om te beseffen dat ik weer zwanger ben van een nieuw kindje, terwijl mijn andere kindje nu op 24 weken zou zitten. ik voel me verder goed, moe en zere borsten, maar verder niets, dus ik kan het nog niet helemaal beseffen en zit alleen maar naar die test te kijken...
hihi typisch! Ik duim ook voor ons allebei maar uiteraard ook voor alle andere dames! Heb ook van die vage hoofdpijn al een paar dagen, is nu wat weggetrokken maar ik hoef maar overeind te komen en het is weer terug, en ben dan ook nogal duizelig. Mijn eigen vvdd nog niet eens beantwoord: Ik ben bezig met ontwerpen van dessins voor op kleding die een kennis van me ontwerpt en maakt binnen haar bedrijf. We zitten nog in de test-fase maar ik denk dat het serieus wat moois kan gaan worden. Het is een droom die gaat uitkomen, althans; één van de dromen. Ik hoop ooit nog eens boeken te schrijven maar daarmee heb ik absoluut geen haast Een vast beroep heb ik dus niet maar mensen vinden het nodig mij kunstenares te noemen, iets waar ik me zelf nog niet echt lekker bij voel maar dat komt misschien nog wel
@moontje: vervelend! hoop dat het de volgende ronde beter gaat Succes.. @vvdd: ik heb geen droombaan, ik werk als juridisch medewerker bij de gemeente. Geen droombaan, maar een leuke baan met hele leuke collega's... als het goed is gaat een collega van een andere afdeling over niet al te lange tijd weg, dan hoop ik haar baan te krijgen. Die heb ik al 9 mnd tijdelijke ingevuld, en was erg leuk en interressant.
Heii meiden. Gefeliciterrd meiden die posi getest hebbdn. Voor de rode dames sterkte. Vandaag uitslag van ons zoontje gehad. Was gelukkig allea goed hadden nog niet alles binnen dus word maandag weer gebeld. Mijn uitslagen ooj binnen was ook allemaal goes. Zwangerschap teat was nega bh ij de ha. Nog steeda geen klachten dat me ongie komt. Alleen af en toe steken in me zei. Misselijk moe en pijnlijke borsten tepels en gevoel dat ze zwaarder en groter zijn en ineens goes ziende aderen op me boetsten. Wnr kan ik het beate weer testen?? Liefs
Ja dat ga ik wel.doen.als ik het volhoud. Hwb nu af en toe wat krampjes in me lies maar heb ook al paar dagen ver gefiets Al meiden mrt klachten Liefs.
Jep hier zijn "klachten" duidelijk aanwezig... Pff -Misselijk, vanmorgen voor het eerst 'sochtends maar als een paar dagen in de avond -Ongi pijntjes maar dan niet zo erg als dat ik ongi moet worden al een paar dagen -Hoofdpijn -Gevoelige boobs, maar niet zo als voorheen -lage rugpijn -Slijmverlies, meer als dat ik gewend ben -En dan dat ik vandaag mijn NOD had Al bij al heb ken ik dit zo nog niet... Hoop voor je dat het raak is, trouwens voor iedereen natuurlijk!! Dat het hier maar goed roze mag kleuren...
O spanend meid. Wnr ga je tsten? Hier wel wat krampen meer in me liea en af en toe in me onderbuikk. Hoop nie op me duivels. We wachten het gwn af. Duim voor je meid. En voor de andere dames ook natuurlijk
Ik ga morgen vroeg maar eens een testje wagen als ik niet ongi ben, is de eerste dag dat ik niet om 7 uur hoef te beginnen deze week dus kan ik er gewoon de tijd voor nemen... Hoop zo dat ik niet voor de gek gehouden word, zou het zo vreemd vinden eerlijk gezegt maar ja je weet het maar nooit met ons vrouwen lichaam... zucht....
Spannend! laat je het weten? we gaan morgen het huis van vl leeg halen want per april verkocht, maar ik ga t op me tel bijhouden hoor... Zijn er nog meer die gaan testen morgen...? Ik ga woe testen als ik niet ongi ben...
Ja hoor ik wil jullie wel op de hoogte houden ! Zo lekker een douche scheppen en dan me mandje maar eens opzoeken, zit namelijk een mannetje met een hamertje in mijn hoofd te kloppen!! Truste alvast voor de late lezers hier!
Hoi, voor ik het vergeet..hier de 25e NOD, 4e ronde, 1e kindje Vandaag begonnen met Etos zwanger worden pillen, baadt het niet, dan schaadt het niet
Whaha nou had vanavond wel echt het raarste 'teken': ik had verschrikkelijke cravings aan sushi! Ik ga dus normaal al over mn nek als ik vis zie of ruik, maar moest het nu hebben. Dus heb er aan toegegeven en ik vond het goddelijk!
M'n tepels branden enorm, nog niet eerder gehad. En ik MOEST baklava hebben (Dus die heeft vriendlief maar gehaald omdat ik hem helemaal gek zeurde dat ik daar zo'n zin in had
@liefde88 en sopann: gefeliciteerd! Geniet ervan. @moontje en carlo1987: balen zeg! Hopelijk mag het voor jullie de volgende ronde raak zijn! @dientjuh: vervelend dat wachten maar. Hopelijk weet je gauw meer en gelukkig viel het met je zoontje mee. @hier: ook hele gevoelige borsten en ze lijken wel groter, ook last van maagzuur en dat had ik bij de 2e ook... Maar goed, vrijdag is nog steeds een eind weg... Vanochtend met jongste zoontje naar de kinderarts geweest. Hij is sinds december aldoor ziek, koorts, longontsteking, oorontsteking, dus verwijzing gehad. Sinds woensdag ook weer ziek. Maar kinderarts kon niet wat vinden, hoort waarschijnlijk bij de leeftijd en het seizoen en hij reageert er gewoon heel sterk op. Voor de zekerheid nog bloed geprikt (zo zielig!!!). Wel prettig dat er eens goed naar gekeken is. Zo naar om met je zoontje daar doorheen te gaan, gelukkig viel het allemaal mee. Respect voor de sterke moeders van zieke kindjes! @vvdd: werk als secretaresse in de GGZ, dit doe ik nu alweer bijna 10 jaar. Wilde vanaf mijn 15e al secretaresse worden, maar of dit nu mijn droombaan is... Het liefst zou ik een combifunctie willen van zorg en secretaresse. Wil ooit nog eens voor doktersassistente leren, maar dat komt wel als de kindjes allemaal op school zitten Dat duurt nog even dus, dan is a.s. vrijdag eigenlijk heel dichtbij! Ik ga gauw naar bed. Slaap lekker allemaal en voor de testers morgen: succes!!! Hopelijk nog veel roze erbij.
Zooooo koud, ik kan niet eens slapen. Maar moet toch gaan proberen haha. Slaap lekker, En testers voor de ochtend: hoop op 2 mooie roze strepen
♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (3) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje 21. (7) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje 22. (10) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) 23. (6) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (7) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (4) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje 30. (4) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje 31. Datumloos (3) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje Noorus, 4e ronde (1e na mk), 1e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 95 8 ♥ zwanger ♥, 6 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 3 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Lijst is weer helemaal up to date! Alle zwangere dames; GEFELICITEERD! En voor iedereen die ongesteld is geworden baal ik mee