NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siesi, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    Jackystory en wup79, jullie staan er beide op! Heel veel succes deze ronde :)[/QUOTE]

thanx .:D

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @taaamaaar: ik ga morgenochtend een testje wagen, ook 11 dagen na de pregnyl en 4 dagen voor NOD.
    Veel succes morgenochtend :D

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier is het onwaarschijnlijk dat het gelukt is (qua activiteit zeg maar..) maar mijn lijf.. tjonge, ik stik van de klachten en die heb ik echt nooit. Vooral de vermoeidheid is absurd. Het zou me gewoon tegen vallen als ik niet positief test deze week maar goed, we worden wel vaker voor dde gek gehouden nietw aar? Best bijzonder, eigenlijk ben ik er normaal helemaal niet mee bezig maar de afgelopen dagen.. ongelofelijk. Ben heel benieuwd!

4. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Sow zit hier ff vet emotioneel te wezen..
    Wij hebben een tijdje geleden een cadeau aan mijn oma gegeven (broers en ik) en mijn broer zou regelen dat mijn oma dat zou kunnen uitzoeken. Nu een maand later is dat nog niet geregeld. Ik vind het heel zielig voor mijn oma, maar aangezien ik altijd degene ben die alles regelt wilde ik dat nu niet doen.
    Dikke bonje via de WA, en ik trillen en huilen op de bank... Naar aanleiding van wat er gezegd en gebeurt is het niet echt de juiste emotie bij de gebeurtenis... maar kan niet echt stoppen met huilen...
    Stom he!

En dan komt weer de stiekeme hoop dat het dan veroorzaakt wordt door hormonen (en dan liever hormonen van een zwangerschap dan een aankomende menstruatie)...

Zucht.... even op adem komen...

5. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo dames,

Zie veel rood wat jammer allemaal suc6 de volgende ronde!!

Hier sinds gisteren het gevoel ongi te worden en verder misselijk en pijn aan de zijkant van mijn borsten alsof spierpijn is ?:( En rond om mijn tepel wat ook groter lijkt is het echt zo heel zacht zeg maar normaal ook niet
    Dit is de eerste maand tot ik deze dingen voel en ik ben er echt niet meer dan normaal mee bezig ik kan nog niet in de auto 2 minuten zitten of ben super misselijk.... Herkent iemand dit wanneer zou op zijn vroegst kunnen testen want ik had eerst echt zo iets nee deze maand word het niets maar nu ik dit allemaal voel ....

6. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he he zoetje88, spannend allenmaal hoor, ik herken de helft van jou klachten maar meestal word ik dan ongesteld.
    ik hoop dat het bij jou positief zal zijn deze maand.
    er zijn dames die 8 dagen voor nod al licht positief testen.
    dus je kan het proberen, en dan op je nod nog een keer.

mvg jacky story

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misselijkheid wordt voor zover ik heb begrepen veroorzaakt door HCG wat in je lijf komt en waar je lichaam aan moet wennen. Met andere woorden, als je misselijk bent, is er misschien al wel voldoende hormoon aanwezig om de test uit te laten slaan. Ik heb ook wel eens 4 dagen DPO getest en toen zag ik een heel licht streepje. De dagen erna werd het donkerder. Ik was overigens niet misselijk toen hoor, had alleen een: Ik weet zeker dat ik zwanger ben gevoel. Succes!

8. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ik gooi er misschien morgen een tekstje tegen aan als niet is wacht ik rustig af..
    Ik vind idd spannend vooral omdat ik dit nog nooit eerder zo gehad heb maar waarom die krampen dan begon gisteren is nu wat minder misselijk is er wel nog...

9. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @vvdd wij hebben een super lief jack russeltje van 2 jaar!! EN zijn naam is Bentley! Het is echt ons hondenkindje!

Ik heb eigenlijk sinds gisteren allemaal steekjes rechtsonderin ... geen idee. maar mijn ei is al gweest dus dat kan het niet zijn!
    Iemand dit gehad ?

x

10. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ik had 3 dagen geleden al getest ook een beetje vroeg natuurlijk, maar die waren emo wit.:(
    dus nu wacht ik tot dat mijn ongi komt. en als dat niet komt paar dagen na mijn nog.
    dan gooi ik er ook een testje overheen.
    ik heb steekjes in mijn buik en mijn borsten zijn gevoelig maar dat heb ik iedere maand, dus het is gewoon afwachten.

laat me weten hoe je test was, ik ga duimen voor je.
    o ja en wel genoeg eten he als je misselijk bent hahaha.

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @lblue: wat vervelend...! ik kan het me helemaal voorstellen. Heb ook zo'n broertje. Kan echt een schat zijn, maar ook erg onverantwoordelijk en onnadenkend.
    Enne als ik heel boos ben, moet ik ook huilen! hopelijk voor jou komt het door de hormonen. Ik duim voor je....

Nog testers morgen?

12. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Thx whoppie :) Moest het even kwijt...
    Mijn broers zijn ook schatten, maar laten wel altijd zulk soort dingen op mij af komen.
    Ik hoop ook op hormonen!

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ow spannend zal ook voor je duimen !
    Ja soms denk ik door misselijk zijn ik moet wat eten maar valt me dan toch niet zo goed

14. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    thanx we houden elkaar op de hoogte.

15. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo
    volgens mij is er over mij heen gelezen

mijn nod is 21 maart maar hoop het uit te kunnen zingen tot vrijdag ( als ik dat vol houd )

het is mijn 2de ronde 1ste kindje :)

ik heb sinds vrijdag/zaterdag een opgezette onderbuik
    verder ook steets steekjes en sort spierpijn in me onderbuik en me lies maar heb geen buik spier oefeningen gedaan dus dat kan het niet zijn
    zou het dan toch ????

ik heb vrijdags na eventuele bevruchting met hoofpijn sort migrene op bed gelegen en daar heb ik nog nooitlast van gehad

en verder heb ik wel iets last van me borsten maar op een hele andere manier dan vorige maand

verder heb ik ook een rust over me heen en zecht me gevoel dat ik zwanger ben maar ja

en dan nog dit ik ben echt verzot op haaring maar me vriend at van de week een haring en ik gruwelde in eene bij het idee
    echt heel raar

16. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    spannend ik hoop voor je dat er een kleine in je buik groeit, ik loop 1 dag voor op jou. s6 ;) de klachten lijken denk ik op een zwangerschap, maar heb dat ook maar gelezen. hahahaha

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Whoppie: ik test morgen. En als het goed is Zoetje88 ook ?

@Zoetje88: spannend, ik zag dat jij ook morgen gaat testen ?
    Dan testen wij dus samen morgen :p

18. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik had vanavond woorden met iemand van de band waar ik in speel, viel volledig verkeerd bij mij, ging ook helemaal trillen en ik heb de tranen weg moeten duwen... Aangezien ik pas 24ste mijn NOD heb hoop ik ook op ZW hormonen!! :) maar het kan natuurlijk net zo goed PMS zijn:(

19. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    babywish en zoetje succes dan morgen!! Ik ben benieuwd! ik kan uitslapen dus tegen de tijd dat ik wakker word hoop ik te lezen dat jullie op ROZE mogen!

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    alle meiden die morgen testen: succes!

Deel Deze Pagina