Als ik pijn aan de zijkant van mijn borsten krijg dan weet ik dat ik zwanger ben.Hopen dat het bij jou ook zo is.
Goedemorgen lady's! Wat spannend allemaal he? Minimaal 2 testers vandaag, ben benieuwd! Ik heb verder een druk druk weekend gehad, gewerkt en verjaardagen etc. Deze week gelukkig ook druk met werken het kan niet snel genoeg mijn NOD zijn! Dan weten we hopelijk weer hoe het zit, zwanger of niet zwanger! vrijdag ook een bruiloft. Maybe toch vrijdag voor het eerst maar ff een testje wagen weet ik ook of ik een wijntje kan drinken of niet. Als ik vrij ben kom ik direct ff kijken naar de test resultaten! Succes allemaal vandaag! Liefs Meis
♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (4) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (7) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (5) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje 30. (5) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje 31. Datumloos (2) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 101 9 ♥ zwanger ♥, 13 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, 4 niets doorgegeven Riantje, je staat erbij! Hoop het allerbeste Toetje77, Lizzy14, Renske87, Denise23 op grijs gezet.
Ben erg benieuwd voor de testers vandaag Ik duim voor veeeeel roze! Hier nog niet ongesteld. Ook nog geen puistje (wat ik normaal vrijwel altijd heb) dus misschien morgen, of toch nog vandaag..
@ lovelygewen Klopt inderdaad! Mijn cyclus varieert van 27 tot 32 dagen. Maar nooit langer of korter. Ben al langer dan 3 jaar van de pil af, en hou sindsien m'n cyclus bij. Ik hoop het ook heel erg voor jou! Nog 11 dagen wachten.. of wil je eerder gaan testen? Ik ga trouwens niet testen tot woensdag. Mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn op dag 34, dan test ik donderdag pas @ xnicolle Klopt! Alleen door de negatieve test erna ben ik een beetje geschrokken en durf ik eigenlijk niet zo goed meer.. Ben echt heel bang voor een teleurstelling, dus bereid me toch maar gewoon voor het feit dat ik ongesteld ga worden een dezer dagen. Hoe is het met jou!? Kwaaltjes?
Op naar de mooie roze testen!!! Gek genoeg ben ik nog steeds een beetje uit mijn doen door gisteren. Heb ik normaal nooit. Ook een beetje misselijk, maar of dat komt door de spanning van gisteren of door iets anders, ik weet het niet. In ieder geval wel duidelijk dat ik vandaag nog niet ongesteld ga worden. Mijn temp is nog mooi hoog. Hopelijk blijft dat de komende maanden zo Hoe is het met Toetje, lizzy, renske en denise? Jullie nod is nu wel echt voorbij. En met souries, pixy happylady, zograag, zen en grieby... Jullie NOD was gisteren... Hoop echt op mooie roze testen voor jullie!
Meiden die op rood zijn gegaan, balen, hopelijk volgende ronde! Testers, s6! Meiden die op roze zijn gegaan, gefeliciteerd! En ik zou graag iedereen vooral de zwangere dames willen wijzen op een project van moeders voor moeders. Van de urine van de zwangere vrouw van week 6 tm 16 kunnen ze medicijnen maken om andere vrouwen die zelf moeilijk zwanger worden te helpen wel zwanger te worden. In meeste gevallen komt er iemand 1x per week de flessen ophalen. Je kunt deze goed afsluiten dus geen nare luchtjes. Heel veel vrouwen zullen je dankbaar zijn! Ik heb me al aangemeld. Wie volgt?
@all: shit, bloed gespot.... en ook nog op het werk bah. Het is weer over deze maand. Ik mag op rood. Baal echt ff... Succes voor de rest...!
Ik zit waarschijnlijk op 9 DPO of 10 DPO. 11 dagen na pregnyl. Ben nog heel voorzichtig, maar over 2 dagen maar nog een keer. Foto's zijn na 4 min. Wachttijd gemaakt. Dus sws geen indroogstreepje.
@babywish91 heeeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd. Ik zit op mijn mobiel, en normaal zie ik dan niks, maar ik zie nu echt wat.
@Ior: dankjewel. Ben nog heel voorzichtig ermee, want ik weet niet of het misschien nog van de pregnyl is. Over 2 dagen opnieuw testen
@isabel knap dat je zo lang kunt wachten, zou ik niet kunnen.. valt mee met de kwaaltjes, soms wat moe, koud en misselijk, maar verder goed te doen. @babywish ik hoop het voor je!
Hoi dames, Ik mag ook op rood, helaas op naar ronde 3. Zij die al op roze staan: gefeliciteerd!! Zij die op rood staan: Balen! hopelijk hebben we volgende maand allemaal roze! Zij die nog moeten wachten: succes en ik duim voor jullie! groetjes, xxnienkexx
@Whoppie; Balen meid @ Babywish, ik kan helaas het streepje niet goed zien op de foto maar in het echt is het vast duidelijker. Spannend hoor ! Hoop op een dikke vette streep voor je ! Hier slaat de onzekerheid toe. Idioot, ik weet het. Gisteren had ik nog zoiets van: "Als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het niet meer", ik voelde van alles. Mijn temp. was vanmorgen weer terug op 36.90. Gisteren 37.00. Nog steeds hoog natuurlijk maar ik had hem liever om hoog zien gaan. Verder heb ik het idee omdat ik dit keer wat ouder ben (eerste kindje is van 2005) Dat het misschien allemaal niet meer wil lukken. En dan wordt ik ook gelijk weer heel boos op mezelf, want ik ben al zo gelukkig dat ik 2 kindjes heb, en ik ben nu pas in de 3e ronde. Als ik dan kijk naar alle dames hier die jaren bezig zijn, dan schaam ik me diep dat ik me druk maak...
@fiore: voor iedereen die een kindje wil is het een teleurstelling als je weer ongesteld wordt. Hoe kort je ook bezig bent, maar ik snap wel wat je bedoelt dat je t vervelend vindt voor mensen die al langer bezig zijn. Maar je mag je natuurlijk wel druk maken. Je moet je alleen niet gek laten maken Zo ik heb echt een kutdag... én ongesteld én net te horen gekrgen dat de verkoop van een van onze huizen niet doorgaat. Die achterlijke bedenktijd ook!