Hier vanochtend een negatieve test (vrijdag NOD)... Ik ga er dus maar vanuit dat ik ongesteld zal gaan worden. Niet vreemd gezien onze karige activiteit maar wel jammer gezien de vermoeidheid enzo (had liever gezien dat dat ergens vandaan kwam...) even op blauw dus.. ik wacht nu de menstruatie af.
wat veel rood. Echt balen meiden. @hier. Nog niets te bekennen. Eergisteren en dag daarvoor 's avonds misselijk geweest, maar nu niet meer. Wel waterig slijm. Best veel ook. Ben zo benieuwd. Spannend.
@Babywish kan het oook niet goed zien op de foto maar dat is toch moeilijker dan in het echt he even een paar dagen wachten!! Hopen dat je op roze mag Hier vandaag niks bijzonders.. gewoon lekker genieten van het zonnetje
♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (4) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (7) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (4) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (5) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje 30. (5) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje 31. Datumloos (2) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 101 9 ♥ zwanger ♥, 15 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, 4 niets doorgegeven Whoppie en xxxNienkexxx op rood Super balen meiden! Cygnet2 op blauw. Hopelijk toch snel een positieve test!
Pfff Ik houd het bijna niet meer! ik moet nog tot zaterdag wachten met testen, maar ben nu sterk aan het overwegen om de predictor vroege test te doen.... ik ben alleen ook zo bang voor de teleurstelling zolang ik nog niet omowit getest heb, kan ik nog hopen voor deze maand... heb vandaag wel weer een rommelende buik... en mijn borsten zijn beursig, maar anders dan anders, ik kan er geen chocola van maken
@cygnet2: Heb je je schildklierwaardes en B12 al laten nakijken bij je HA (of evt. ijzer en foliumzuur hoewel die in een zwangerschapsvitamine zitten en ik neem aan dat je die al wel zult slikken)? Die kunnen oorzaak zijn van vermoeidheid en een te lage schildklier heeft ook invloed op de vruchtbaarheid. Ik wens je geen van alle toe maar wil je gewoon meegeven dat het ook zoiets kan zijn.
@ Biancah Goed dat je dit noemt! Vind het persoonlijk een erg belangrijk punt en goed initiatief. @ Whoppie Wat super kut zeg Vind het echt rot voor je! @ Babywish91 Ik zie zeker een streepje! Ik weet alleen niet hoe het zit met pregnyl, heb hier geen verstand van. Ik hoop dat je over 2 dagen een super mooie knaltest in handen mag hebben. Ik duim voor je! @ xnicolle Dan is de teleurstelling hopelijk minder als het toch niet raak is haha. Heb het al eens gezegd, maar word liever gewoon ongesteld dan dat ik een negatieve test heb. Als het raak is en goed zit, dan zit dat het ook over een week, ver na mijn NOD Ah de misselijkheid is er dus al ingeslopen? En ik zie ook dat je al een afspraak hebt bij de verloskundige! Spannend Geniet van je zwangerschap meid! @ Fiore Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo denkt hoor. Snap dat dubbele gevoel wel, want ondanks dat je je er van bewust bent dat het helemaal niet direct zo hoeft te zijn (dat het niet meer lukt gezien leeftijd etc) is de wens er evengoed. Het is logisch dat je dan toch teleurgesteld bent als het niet raak is. @ Nonma Ik begrijp dat je testdrang hebt hoor! Ik lees op dit forum alleen erg slechte verhalen over Predictor zwangerschapstesten. Als je een testje wil wagen zou ik toch eerder voor Kruidvat 2 voor 5 euro gaan. Ook is het natuurlijk zo dat je voor je NOD (sommige testen pas positief als ze overtijd zijn) negatief kán testen. De hoop hoeft daarom bij een negatieve test voor je NOD niet helemaal weg te zijn. Ikzelf kies er wel voor pas te testen als ik overtijd ben, puur omdat ik geen negatieve testen wil zien
@ Isabel Olivia: Thnx! je hebt gelijk, ik zal nog even volhouden tot zaterdag! Als ik ongesteld wordt dan zal ik dat vrijdag al merken, dus dan hoef ik überhaupt niet te testen scheelt weer geld ook Wanneer ga jij zelf weer testen? morgen? Sterkte voor alle dames op het wachtbankje!
Klopt! Zo denk ik ook maar.. kost veel geld inderdaad. Ik ga zelf denk ik pas donderdag/vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk Woensdag pas écht overtijd.. dus we wachten het gewoon even af. Jij hebt ook last van wat kwaaltjes las ik? Hier ook veel boeren, en gevoelige borsten/steekjes in m'n tepels. Verder niks bijzonders.. soms een verdwaald steekje achter m'n schaambot maar probeer me er niet te veel op te focussen.
Goeiemorgen dames... Ik heb misschien een rare vraag... Hoe ziet jullie "slijmverlies" uit na een week na de eisprong... Dat van mij was wit en dik... vorige keer (maw vorige maand)was dat bij mij precies korrelig... Groetjes
@alle meiden die op rood zijn: echt balen! hopelijk volgende ronde een hele roze maand!!! ik duim hoor! @isabel: ja dat heb ik ook, tussen de 27 en 32 ongeveer. Ik weet niet of ik eerder ga testen. Denk dat ik niet dit weekend, maar die erop ga testen. Dat is toch fijner, dat als het zo mocht zijn, dat je dan het lekker kan vieren. Doordeweeks loop ik namelijk stage. Vind het wel reuze spannend. had rond m'n eisprong wel buikpijn, maar die lijkt nu wel heel lang aan te houden.. en af en toe misselijk. Maar vind het zo vreemd, want zo vroeg al klachten.....???
hier net ongesteld geworden, had al zo een voorgevoel door de overbekende buikpijn die ik vanochtend had. op naar ronde 3 nu maar hopen dat mn cyclus nog wat korter wordt, er zit een dalende lijn in gelukkig.
@Whoppie: balen dat je ongesteld geworden bent! Ook heel jammer dat de verkoop van jullie huis niet doorgegaan is.Voor ons vandaag ook een spannende dag..ons huis is ook,verkocht,....bedenktijd heeft ze tot vanavond.Hier dus ook in spanning. Wat zit iedereen in spanning! Hier niet zwanger denk ik,ben ik haast wel zeker van.Ik krijg altijd pijnlijke borsten als ik zwanger ben en dat heb ik niet..of het moet nog komen. Iedereen die op rood gegaan is: succes voor de volgende ronde! Alle positieve testers: gefeliciteerd!! En alle in spanning wachtenden: heel veel sterkte met deze onzekere dagen!
Kan iemand mijn naam half lichtroze maken (twijfeltest) En natuurlijk half op groen (MMM) laten staan. Thnxx Vandaag kv voor nieuwe testjes want ze zijn op. @Zoetje88: al getest ??
Hoi Niek, dat heb ik ook hoor ik zit ook maar te denken ik had nu 20 weken geweest ik had geweten wat het zou het worden en nu ben je nog maar 4.5 week... Heel raar en vreemd! Ik had het toen ook meteen aan mn ouders verteld maar ik heb nu om heel eerlijk te zijn nog niet echt de behoefte om het mn ouders en zussen te vertellen... Terwijl ik er heel blij mee ben blijft het toch heel raar!
@noushis: Normaalgezien bij mij eerder geelwit en sauserig, wat ik op FF zou ingeven als "creamy". Momenteel niks.
Heel veel succes vandaag dan.... Heb ff lekker uitgejankt en straks lekker op tijd naa rhuis, met me neefje naar de speeltuin en van het zonnetje genieten... mss nog ff een vreetbui en dan is de baaldag weer over. Maar zal toch wel ff balen blijven... Jullie succes!
heei meiden. Ik ben een tijdje afwezig en lees en schrijf ook even niet meer mee. Mijn zoontje word vandaag opgenomen om te kijken wrm hij zo snel groeit. Ze maken zich er erge zorgen om. Meiden heel veel succes. En rode dames op naar de volgende ronde. Liefs