hier een reactie van mij, bij mijn zus betekende dit dat zij zwanger was. ik kan er nog niet over mee praten maar heb ze zeker snel zien groeien bij mijn zus. hahahaha ik zal duimen voor je, p.s. wat een leuke hobbie heb jij. mooi gedaan. gr jacky story
Hoi dames, Ik zou heel graag op de lijst willen, er is eerder over me heen gelezen. Ik heb de 26e, denk ik, mijn nod. Heb na het stoppen met de pil een cyclus van 28 dagen gehad. Wij gaan voor ons tweede kindje, nu de eerste officiele ronde in. Denk deze maand alleen weinig kans te hebben, erg weinig geklust deze maans
Dank je wel voor je reactie...Toch wel fijn te weten dat het niet zo zeer iets ergs hoeft te zijn Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt Nog maar even een paar dagen afwachten dus... Dank je wel Ik ben nu mega mindy aan het maken, met op de rug mega kayleigh (zo heet het kindje waar ik het voor maak) Ook heb ik haarbandjes besteld voor baby's/kleine kinderen... Daar ga ik ook nog iets moois op maken
@zen: gefeliciteerd !! Ik duim voor een plakkerd. @hier: ik zit sws erg te twijfelen. Want ik weet namelijk ook niet wanneer m'n eisprong is geweest. Ik zit nu of op 9 dpo of toch op 10 dpo. Het voelt wel heel goed. Ik heb zoiets van: er komen 2 strepen, maar ik zie ze alleen nog niet. Zal ff opsomming maken - rond de innesteling beetje gevoel dat ik ziek zou worden (snotterig, last van m'n keel, hoofdpijn en koude rillingen) - last van darmen/maag (onderbuik wat borrelig en opgezet) - veel boeren en ook misselijk, maar door het boeren zakt de misselijkheid een klein beetje (daardoor ook geen zin in eten) - slaap al een paar nachten slecht - pijn aan borsten, vooral hele gevoelige tepels En gisteren een paar keer een vervelend trekkend/drukkend gevoel in m'n onderbuik richting lies. Voelde als een soort ongiekramp
Misschien voor ons beide goed nieuws... Want nu ik erover nadenk, rond de innesteling had ik ook het gevoel ziek te worden...koud/warm steeds weer schommelen, beginnende keelpijn maar was zo weer over, hoofdpijn 2 dagen. Ook last van me darmen en veel op de wc gezeten. In plaats van boeren veel scheten laten. Misselijk ben ik niet echt maar wel dat ik veel lekkere trek heb, alleen na een paar happen hoef ik niet meer. En zoals in me vorige bericht te lezen is ook veel last van me boobies.. s6 in ieder geval
leuk zet je er fotos van, p.s. ik ben wel geintreseerd kun je een prijsje noemen voor een truitje roze.
Ook ik ben op het internet aan het surfen over wat er allemaal kan/mag of zelfs moet. Wie gaat er mee doen aan moeders voor moeders, als je zwanger bent? Ik denk dat ik dit zelf wel ga doen.
Zo gaat goed hier zeg! Wat een zwangeren al (houden jullie nog wat over voor de rest??) DPO is idd days past ovulation. (ik zit op 4dpo vandaag) Ik denk dat ik wel mee zou willen doen met moeders voor moeders, vind het wel een goede zaak. Je schreef dat je dingen moest doen als je zwanger bent, zoals wat dan?
he wup ik denk dat ik wel mee ga doen als ik zwanger ben, alleen weet ik niet hoe het moet als je op je werk bent. groetjes
Ik zie al wat roze op de lijst.. Gefeliciteerd!! Alle rode dames.. suc6 voor de volgende ronde.. Ik mag ook op rood... het zet nog niet echt door, maar ik ga maar gewoon uit van een menstruatie.. Wil iemand mn kleurtje op de lijst wijzigen..? Bedankt!