♥ NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (4) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (7) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (5) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod andrea83, 1e ronde, 2e kindje 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (5) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje 30. (5) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje 31. (1) lara1, 1e ronde, 3e kindje Datumloos (2) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 103 10 ♥ zwanger ♥, 16 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 1 negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 4 niets doorgegeven MoguMogu op rood helaas balen! Andrea83, je staat erop. Welkom
Heh verdorie wat veel rood ineens, klote hoor dames! Voor de nieuwe; welkom, voor de zwangeren die ik nog niet had gefeliciteerd: van harte! Hier veel last van mijn borsten, beurs en pijnlijk aan de zijkanten, ze voelen gezwollen maar dat is niet te zien. Buik is wat ronder en harder, lichte pijn en trekkerig gevoel. Ik ben ook erg emotioneel en snel ontroerd terwijl ik normaal erg nuchter ben, ik jank alleen als er echt iets is. Bij vlagen ineens misselijk maar vreemd genoeg voelt het niet naar terwijl het toch een behoorlijk heftige misselijkheid is. Scheelt misschien dat ik eraan ben gewend, ben al jaren misselijk. Oja, en de kat van lief komt ineens bij me op schoot, heeft ie nog nooit gedaan. Zou het dan toch? Of houdt mijn lijf (en de kat) me gewoon voor de gek? pffft, hoezo ongeduldig Nog een paar dagen voor mijn NOD (22ste) maar zit pas op 8 DPO dus nu al testen vind ik te vroeg. Geduld, geduld, geduld. Dames die ook zitten te wachten; succes en volhouden he. Nog héél eventjes en dan zijn we uit de onzekerheid
Als ik niet zwanger ben, dan wordt ik echt een labiele doos. Fiets ik vanmiddag door de stad heen en ik had een afspraak. Maar ik kon de weg niet vinden, want ik ken de stad nog niet helemaal. Na een tijdje zoeken begon ik uit het niks te huilen omdat ik zo gefrustreerd was dat ik het niet kon vinden. En later toen ik boodschappen ging doen stond er op het boodschappenlijstje wat ik die ochtend had geschreven: 1 pak eieren i.p.v. 1 doos eieren (Hoezo last van teveel hormonen haha, als ik eraan terug denk dan schaam ik me zelfs een beetje)
morgen is mijn nod, spannend toch wel. al denk ik dat ik gewoon ong word. maar het blijft spannend als je goed geklust hebt. testen doe ik niet omdat ik 2 vroege testen heb gedaan die emo wit waren.dus ik wacht 3 dagen na mijn nod en als ik dan nog steeds niet ong ben een eerste test. ik hou jullie op de hoogte. groetjessss
jaaa,dankje wel.ik ben alleen een beetje bang omdat het is 4 dgn voor nod. vorige maand was ik ook zwanger maar die testen waren heeeeeel licht 4 dgn voor nod.en k had 10 gedaan geen van een was zo donker .
Hier weer even een berichtje van mij. Een paar dagen bij moeders geweest met de jongens. Nu een dagje gewerkt en morgen en woensdag met de jongens bij een vriendin en donderdag weer werken. Druk druk druk, maar zo hebben we genoeg afleiding en dan is het zo vrijdag/ zaterdag!!! @ de zwangeren: gefeliciteerd! @ de rode dames: balen balen en nog eens balen! Hopelijk op meer roze in de nieuwe ronde. @ nieuwe dames: welkom en succes met wachten! Hier nog steeds weinig klachten. Af en toe last van borsten, maar bijna niet misselijk. Dat had ik bij jongste zoontje wel, dus... heb er een hard hoofd in.
goedemorgen dames. Zijn er ook testers voor vandaag?? Ik denk dat ik gewoon ongie word. Heb weer last van mijn onderrug
Bij mij zijn de rode duiveltjes gearriveerd. Ik dacht het al wel na alle negatieve testen maar ja, als je rare dingen voelt, heb je ergens toch nog de hoop dat... Volgende maand beter.
He balen dames!!! Die rode duivels willen we juist niet tegen komen!!! Gefeliciteerd door duqi... Wat een mooie testen zeg, die wil ik ook! Hier zou volgens FF vandaag mijn NOD zijn, maar ik ga zelf uit van donderdag... Hoewel ik het steeds moeilijker ga vinden om 'er niet zo mee bezig te zijn' wat betekend dat ik er sinds een dag of 2, 3 onwijs veel mee bezig ben... Hopelijk houdt dat deze keer niet in dat ik weer naar een teleurstelling aan het werken ben. Temp is in ieder geval nog hoog, dus vandaag zal ik niet ongesteld worden...
Hoi dames, mag ik ook op de lijst erbij? NOD 30 maart ronde 16, 1e kindje. Alvast bedankt. Roze dames gefeli Rode dames ontzettend *** succes volgende ronde.