Dat had ik dus ook gisteren bruinroze slijm... niet veel, maar toch... kan dus wel de innesteling zijn.., Let's hope so!!
TEST STRESS! hahaha Gister toen ik ging slapen dacht ik, ik ga gek doen en morgen ochtend testen. Vanmorgen met mn duffe kop naar de wc geweest en ja ik wilde testen met ochtend urine dus dat gaat niet meer lukken vandaag. Nu denk ik dat ik toch maar weer gewoon wacht op mijn ongeteldheid en mocht dat uit blijven dan ga ik het weekend testen, of toch nog vrijdag. Toch is dit de eerste maand dat ik denk ik kan wel eens zwanger zijn en dat terwijl ik eigenlijk helemaal geen zwangerschap kwaaltjes heb. pffff afwachten maar.!
pffff had daarnet wat roze-bruinig slijm, op 9 DPO. Maar met 2 DPO had ik dat ook al. Hoop dat het een innesteling is en dat ik niet nu al ongesteld ga worden. Zou 2 dagen te vroeg zijn maar knijp hem wel ff stiekem hoor. brrrr zenuwen enzo, hihi
hi mama van F! hmmm lastig is dat he! Hoop ook voor je dat je zwanger bent! Zou erg leuk zijn! succes met wachten!
Ja nou, dat zou geweldig zijn! Maar hoop het even hard voor iedereen hier die met kwaaltjes en zenuwen zit af te wachten. Zenuwslopend dit, gelukkig is lief wat nuchterder zodat ik niet al te hard ga lopen stuiteren van de zenuwen Ik ga nu maar eens aan de strijk, word ik rustig van
@alle wachtenden...: hoop voor jullie dat jullie niet op de nodlijst van april hoeven... Ik baal nog steeds, had zo verwacht dat t goed zou zijn deze maand. Had er gewoon een goed gevoel over en dan ga je toch alweer nadenken over vanalles. Maar goed het is nu niet zo dus we gaan vrolijk verder naar de volgende maand! Succes!
Hai meiden. Wat slopend dat wachten wil zo graag testen maar ook zo bang die wit blijft zucht. Dacht eerst paar dagen Yesssss ben zwanger en nu lijk ik ongi te worden. Nou hoop er snel rosé meiden bij komen sucses
@Nonma: Of ik al kwaaltjes heb ? Ja soms denk ik van wel. Ik heb vooral vorige week voornamelijk last gehad van lichte steekjes in mijn onderbuik. Zondag was ik een beetje dizzy maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Vandaag voel ik me niet 100, hoofdpijn en een beetje misselijk. Maar ook niet echt om over naar huis te schrijven. Wat ik wel heel gek vind is dat ik sinds 2 dagen last heb van mijn rechterheup gewricht. Ik heb in mijn vorige zwangerschap echt flink last van mijn bekken gehad en die pijn had ik gisteren en vandaag ineens weer. In lichte mate maar wel dat ik dacht van, verrek...ik voel het weer. Maar ja dat lijkt me dus wel héél sterk dat er nog voor NOD bekkenklachten kunnen optreden. Die worden normaal veroorzaakt door het HCG hormoon. Verder 's avonds een wat opgezwollen buik maar verder niet, borsten iets gevoelig. Maar niet opvallend. Kan er dus niets van bakken.
Ik zag weer een zwangere gefeliciteerd !! hier nog steeds geen ongie ..wel sinds vandaag slijmdraden ..maar test nog steeds negatif ..afgelopen zondag nod ..snap er niks meer van .. Kan je ook slijmdraden hebben als je je nod hoort te krijgen en hcg bijv gewoon laat word aangemaakt ?
Hey, Ik wordt helemaal vrolijk van al die zwangeren. Het wordt weer lente! Jammer voor iedereen die ongesteld is geworden, hopelijk is het de volgende maand wel raak. Ik ga zeker ongesteld worden,maar voel het nu al, terwijl ik pas volgende week maandag NOD heb. Ik heb daarom de dokter gebeld, wil nu wel eens weten of alles in orde is. Heb de hele maand al steken in mijn buik........ Dus vrijdag heb ik voor het eerst een inwendige echo. Doet dat pijn? Ik vind het wel spannend. En on top of it all, kan ik mijn studieboeken niet vinden :-S Ik heb mijn huiswerk niet gemaakt, en moet strak naar les, zucht, dat wordt nog wat als management assistent, haha, ik weet nog niet of ik een goeie ga worden. Hihi.
@ Neirod Een inwendige echo doet totaal geen pijn. Hoef je je geen zorgen om te maken Inderdaad spannend hoor!
Ja, ik hoop dat mijn eierstokken goed zijn. Ik heb altijd maar pijn aan een kant bij ovulatie. En die rare steken, zal wel van groeiende baarmoeder zijn (pms), maar mijn cyclus is erg veranderd de afgelopen periode.......dus, even afwachten. Ik heb zo'n zin om zwanger te worden! *Nog even wachten *
Ik hoop met je mee! Zal ook extra positief blijven denken voor je, er moet gewoon niks aan de hand zijn. Wachten is niet leuk.. haha, al helemaal niet als je iets echt héél graag wil!
Hihi, nee, maar ondertussen mag ik wel lekker met jullie meeleven. Ik ga elke dag even lezen hoe het met jullie gaat, bij jou is het ook spannend hè Isabel Olivia.....ben je nu al over tijd?