Thanks Thea doet me even goed idd nog wat te vroeg maar vaak voel je al of het is gelukt ja of de nee maar lichaam kan je idd ook in de malling nemen. Doeg
@alle rode dames: helaas, ik zie jullie in de volgende ronde... @hier: gister potje zitten janken hoor! Ik heb echt een baalweek, eerst ongesteld en toen kregen we te horen dat de kopers van ons huis zich bedacht hadden (nadat ze getekend hadden) en gister kregen we een mail van vrieden dat ze in oktober een kindje verwachten... Dus had echt een jankmoment, osn kindje zou in september komen en daarbij is het deze maand weer niet gelukt, dus vind het niet eerlijk! Ik gun het iedereen hoor, maar nu ff niet Ik weet het, hartsikke slecht! Nou ja met goede moed naar de volgende maand.
Whoppie ff een dikke knuffel voor jou!! Jank maar, gooi t er maar uit. Hoop dat volgende maand jullue maand mag worden!!
NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (4) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (8) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje Buikje88, 3e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (5) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod andrea83, 1e ronde, 2e kindje 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje 29. (6) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje Daylinn, 19de ronde, 2de kindje 30. (6) Dreames, 3e ronde, 2e kindje xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje jeskejes, 16e ronde, 1e kindje 31. (1) lara1, 1e ronde, 3e kindje Datumloos (2) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 108 11 ♥ zwanger ♥, 24ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 5 negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 6 niets doorgegeven @ Whoppie, niks menselijkers als jaloezie en afgunst. (oke zo klinkt het erg negatief, zo is het niet bedoeld) je bent echt niet de enige. Wanneer iemand al in de eerste ronde zwanger wordt dan zeg ik ook altijd vrolijk: gefeliciteerd maar ondertussen denk ik ook (AHHHH:x) Jouw tijd komt echt nog wel. @Channie: geen bloed geeft moed, dus geef het nog niet op!
Ha dames, Een uurtje of anderhalf nadat ik had gepost dat mijn temp gedaald was, werd ik ongesteld... Zoals ik had gedacht... Dus ik mag ook op rood. @Whoppie; ik snap dat je daar heel hard om kan janken! Het is ook echt oneerlijk. Jou vraag van de huisarts.. Ik wil graag eerst 3 cyclussen tempen, gewoon omdat ik heb gelezen dat als je gaat dit van je verlangt wordt. Ik dacht, doe het maar alvast dan hoef ik niet nog eens 3 maanden te wachten. We hebben er nu 2 gehad. Daarnaast ben ik een beetje bang dat ik terug gestuurd wordt. Ik ben wat aan de zware kant (bmi=30.nogwat) en hoewel ik graag wil afvallen gaat het niet zo snel. Ik ben dus bang dat de arts me terugstuurt omdat ik te zwaar ben, of dat het daar aan ligt. Al met al, besloten dat ik mijn best blijf doen met afvallen (nu gaat het wel, in 2 weken 1.5 kilo) en dat als het volgende maand niet gelukt is we een bezoekje brengen en dan maar de mmm in gaan voor onderzoeken. @kunst; dank je wel, goede tip die borrel alleen pak ik wel een cola'tje want ik drink eigenlijk niet. Niet uit bedachtzame redenen, maar gewoon omdat mijn maag daarvan op hol slaat. @andere rode dames... Het zuigt, ik weet het! Even flink balen en hopen dat het de volgende keer beter gaat... Al duurt het balen bij mij met de cyclus langer.
Goeiemorgen dames, Ik zie helaas dat er weer wat rood is bijgekomen Dus dames op rood: ik hoop dat jullie volgende maand op roze mogen. (Hebben jullie eigenlijks niks aan want het voelt iedere maand weer klote als het niet gelukt is natuurlijk)
@Alles dames op rood balen zeg! Lekker even balen en dan op naar de volgende ronde! Al is dat niet altijd even makkelijk natuurlijk! @Hier ik heb nog geen idee... al heb ik af en toe met afvegen wat roze/bruin achtig iets aan he wc papier zitten dus denk dat ik dinsdag gewoon ongesteld ga worden blegh! Ik heb wel krampen en misselijk , maar dat zegt natuurlijk ook niks ...oooh wachten duurt zo lang , al is mijn temp wel gewooon hoog nog .....zucht
@Whoppie: Ik vind het echt zo rot voor je, en je kunt dan inderdaad niet van jezelf verlangen dat je oprecht blij bent als je vrienden melden dat ze een kindje verwachten. Natuurlijk gun je het ze, maar dat neemt niet weg dat het steekt. Digi knuf voor jou ! Hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Zit 3 dagen voor NOD. Temp is nu weer even stabiel op 36.83. Afwachten wat de komende dagen gaan doen.
Goedemorgen... Ik had dus gisterochtend rood bloedverlies bij een temp van 36,85, de rest van de dag: nada, niks... vanmorgen weer getempt: 36,79 niet echt heel veel lager... en het heeft dus toch nog steeds niet echt doorgezet... snap er helemaal niks meer van... laat het nu maar gewoon doorzetten, dan kunnen we weer door...
@NOnma wil je niet verkeerde hoop geven hoor , maar bloedingen tijdens het 1e trimester is eigenlijk gewoon normaal zei mijn verloskundige vorige keer! DUs heb je al een testje gedaan ?
Nee heb ik nog niet gedaan... mijn NOD was eigenlijk zaterdag pas... ik denk dat ik vandaag nog even aankijk, als het nou echt niet doorzet, doe ik morgenochtend een testje...
Phoe wat is het spannend bij sommige! Hopelijk kunnen we gewoon allemaal snel op roze!! Ik duim voor iedereen? Succes meiden!!!!!!
@all: thnx had ik ff nodig... Ik hoop dat de dames die nog niet op rood zijn, roze mogen deze maand. @Lblue: ik snap het. Mijn BMI is ook te hoog, maar ben wel zwanger geworden en als je eisprong hebt kan je in principe gewoon zwanger worden (je hoort wel dat bij zware mensen geen eisprong is, dat had mijn nicht, maar als je eisprong gewoon komt iedere maand is het zwaar zijn waarschijnlijk niet de reden). En dat van dat tempen zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik ga er ook maar eens mee beginnen.... @Jeskejes: thnx meid: jij heel veel succes deze maand. Ik wil je niet zien in april hoor!!!
Lastig lijkt me dat, dat er relatief gemakkelijk gezegd wordt dat met een (te) hoog BMI het minder makkelijk zou zijn zwanger te raken. Ik weet het niet hoor, net wat jij zegt whoppie, met een eisprong kan je in principe gewoon zwanger raken. Ik heb zelf een te laag BMI maar ben destijds vrij snel, binnen 5 maanden, zwanger geraakt van mijn zoontje. Terwijl ik hetzelfde te horen kreeg maar dan omgekeerd; dat het met een te laag BMI wel eens lastig zou kunnen worden. Gaat dus lang niet altijd op. Meiden die aan het wachten zijn, succes! En voor alle dames in het rood; het lukt ons de volgende keer vást wel
Mijn BMI is ook te hoog. De dokter heeft inderdaad gezegd dat ik er op moet letten, maar het wordt inderdaad pas een probleem als het je cyclus in de war schopt... dus als je zo zwaar bent dat je geen eisprong krijgt... dat is bij mij helemaal niet het geval... ik probeer overigens wel om in ieder geval niet zwaarder te worden en misschien een beetje af te vallen. Niet echt door lijnen, maar gezond eten en hardlopen... er was 2 kilo af vorige week dus wie weet, voor een betere BMI moet ik er nog 6 kwijt...
@LBlue wat whoppie zegt klopt wel. mijn BMI ligt boven die van jou, ben in september gestopt met de pil en we hebben in feb de 1e ronde geprobeerd en gelijk zwanger geraakt. wat ik bedoel te zeggen is dat dit lang niet altijd zo is, dat als je te zwaar bent het ook (om die reden) niet lukt. Ik hoop dat het snel goed komt bij jou!
@LBlue Eigenlijk maakt een hoge bmi niet veel uit want er bestaan nu hormoon behandelingen en 30 nog wat bmi heb ik ook en heb een zoon van 2,5 Al moet ik verdikkeme nu wel spuiten Zien jullie hier ook een streepje in negatief? Want ik kan het niet op de normale manier op de foto krijgen
Hoe is het met de dames die gister en vandaag mogen testen?? Het zijn er nogal wat! Daar moeten toch echt wel een paar van op roze hoor!! Het liefst natuurlijk iedereen!!! Morgen is mijn NOD maar ik denk dat ik pas zaterdag of zondag ga testen, als ik dan niet al ongesteld ben geworden. Dan weet ik tenminste zeker dat het 2 weken na mijn eisprong is. Moet zeggen dat ik de zenuwen nu weer aardig onder controle heb. Dus zolang het me lukt wacht ik gewoon! Al zou het morgen wel lastig worden want dan heb ik een vrije dag. Succes meiden en kom maar op met die dubbele streepjes, plusjes en smileys!!! Die willen we zien!!!
Bloedtest negatief helaas. Denk ook dat ik vandaag ongie gaat worden. Mag ik alvast op rood ? Morgen femara ophalen bij apotheek. Goede nieuws is dat mijn glucosewaarde weer goed is !! 5.3 dus ik mag van de metformine af, want heb geen insulineresistentie meer