veel suc6 voor de meiden andere die ongesteld werden ..hop naar de volgende ronde! gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn geraakt
NOD-LIJST 16 t/m 31 MAART 2012 ♥ 16. (13) Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje77, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje Biancah, 2e rondje, 1e kindje Loon28, 4e ronde, 1e kindje xnicolle, 1e ronde, 1e kindje Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Renske87, 1e ronde, 1e kindje Denise23, 6e ronde, 2e kindje Jolie29, 2de ronde na MA, 2e kindje 17. (6) Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje MamaVanSimone, 1e ronde na mk, 2e kindje Charise, 1e ronde, 1e kindje carlo1987, 2e ronde na mk, 2e kindje wannabemum, 3e ronde, 1e kindje 18. (11) moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje Souries, 3e ronde , 1e kindje Happylady, 9e ronde, 1e kindje Pixie, 2e ronde, 2e kindje dientjuh, 2e ronde, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37 wk zwangerschap) Zen, e ronde, 3e kindje ZoGraag, 19e ronde, 1e kindje (4 mk's) Grieby, 1e ronde, 4e kindje 19. (2) Laura26, 3e ronde, 2e kindje Sopann, 1e ronde, 1e kindje 20. (4) Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje Diana75, 16e ronde, 1e kindje jackystory, 5e ronde, 1e kindje 21. (8) xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje Mups, 3e ronde, 1e kindje TVL, 10e ronde, 1e kindje liefde88, 1e ronde, 2e kindje riantje1987, 2e ronde, 1e kindje 22. (11) LBlue, 9e ronde, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje Zoetje88, 3e ronde, 1e kindje MamavanF2009, 2e ronde, 2e kindje Missiej, ronde 8, 2e kindje ( 3mk's gehad) Meis1987, 4e ronde, 1e kindje Hoop42, 5e ronde,5e kindje (2 miskramen,laatste was een tweeling) Chanti1, 8e ronde, 1e kindje Lynn1302, 2e ronde (na overlijden 1e kindje 22+5weken) jossie81, 1e ronde, 1e kindje 23. (8) Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje BabyWish91, 4e ronde, 1e kindje Missmama2be, 3e ronde, 1e kindje Ginie, 2e ronde, 3e kindje Marloescha, 10e ronde, 1e kindje Taaamaaar, 5e ronde, 1e kindje veronika, 1e ronde, 1e kindje Buikje88, 3e ronde, 1e kindje 24. (8) baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje Channie32, 15e ronde, 3e kindje Noushis, 2e ronde (na controle miskraam en curretage), 2e kindje Danielle86, 2e ronde (1e ronde na MK), 1e kindje Lieverd86, 18e ronde, 1e kindje Nonma, 2e ronde, 1e kindje Silinde, 8e ronde, 2e kindje 25. (9) Kinderwens2012, 13e ronde (2e ronde na MK), 1e kindje Miepje01, 7e ronde, 1e kindje Wendy27, 13e ronde, 1e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje Yasminaa, e ronde, 2e kindje Fiore, 3e ronde, 3e kindje Nik, 4e ronde, 1e kindje nwin, 3e ronde, 1e kindje wup79, 1e ronde, 1e kindje 26. (5) Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje BeccaB, 2e ronde na miskraam, 3e kindje 1985K, 4e ronde, 1e kindje Neirod andrea83, 1e ronde, 2e kindje 27. (4) IngeM, 7e ronde, 1e kindje Yess, 2e ronde, 1e kindje marly87, 3e ronde, 1e kindje SunFlower85 , 2e ronde, 1e kindje 28. (4) Laura 1986, 4e ronde, 1e kindje Ivy, 7e ronde, 1e kindje Twinkle, 3e ronde, 2e kindje Jufaman, 15e ronde, 1e kindje Grotezus09, eronde, 2e kindje 29. (6) Kunst, 10e ronde, 1e kindje Fiona1983, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 15e ronde, 1e kindje Juutje89, ronde 8, 1ste kindje Chantallcindy, 1e ronde, 1e kindje Daylinn, 19de ronde, 2de kindje 30. (5) xSchaapjex, 5e ronde, 1e kindje Meena, 10e ronde, 1e kindje lovelygwen, 1e ronde, 1e kindje natascha1, 2e ronde, 2e kindje jeskejes, 16e ronde, 1e kindje 31. (1) lara1, 1e ronde, 3e kindje Datumloos (2) Wensje 2, 5e ronde na miskraam, 2e kindje rose85, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 108 12 ♥ zwanger ♥, 38 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 10negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, 3 niets doorgegeven Cygnet, meis1987 en mezelf op rood gezet! Vandaag volgens schema ongesteld geworden. De hoofdpijn van gisteren was dus toch niet toevallig. Op naar de volgende ronde! @Cygnet, we blijven gelijk lopen zo! Misschien is de NOD nu wel anders...? Ik zie je in het volgende NOD forum! Succes verder allemaal en op naar veel roze!
Hey meiden wat balen weer! Ik heb af en toe een beetje slijmerig bloed bij het afvegen en af toe tijdens het plassen.. dus echt ongi kan ik het nog niet noemen.. ik denk dat het er wel aan komt maar dinsdag is pas mijn nod ds dan moet het pas doorkomen.. of iets eerder natuurlijk kunnnen we op naar de volgende ronde!! Sinds een paar uur echt hartstikke misselijk en niet lekker , steken in mijn buik, hoofdpijn....blegh ik denk dat dit eerder een slecht teken is dan een goed teken maar goed zolang het nog niet doorbreekt........
Ik schrijf hier graag mee! Dit is onze eerste ronde, morgen heb ik mijn nod. Maar ik denk dat ik (helaas) ongesteld ga worden! Voor de zwangeren, van harte gefeliciteerd! En voor iedereen die deze maand helaas ongesteld is geworden of haar nod nog niet gehad heeft;veel succes!
Zo wat veel rode dames laatste dagen, dikke knuf voor allemaal! Gelukkig ook wat roze erbij, gefeliciteerd! Hier erg veel krampen vandaag (gister/eergister lichtjes).. Voelt net als ovu-kramp, maar die is allang geweest.. Wachten rustig af.. Wel erg veel honger laatste dagen en soms wat vaker plassen.. Maar ik reken nergens op tot ik overtijd ben en positief test.. 4 april hebben we de intake bij de fertiliteitsverpleegkundige Hopelijk is het niet meer nodig natuurlijk, maar zo ja, dan komt er in ieder geval schot in.. Scheelt toch voor het idee dat je er iets mee gaat doen.. Succes nog dames! Ik lees mee, maar schrijf niet zoveel
poehhh de 23e alweer geweest... druk geweest met klussen en de voorjaarsschoonmaak dus niet echt bij na gedacht... nog niet ongesteld, ook geen symptonen, kan maandag pas test doen, ben nu niet in de gelegenheid...
nergens last van, maar dat heb ik vaker niet, dus echt geen idee wat het gaat worden; roze of rood.....zondag mijn nod, dus maandag testen. Sterkte allemaal die nog niet roze zijn, gefeliciteerd als je het wel bent, maar voor iedereen; GENIET VAN HET WEER, het is zoooo lekker.
Jeetje wat een hoop rood idd bahhh.. Zijn er nog testers vandaag? Ik word een deze dagen ongi dus meld me bij april..dinsdag kan ik het zaad van me vriend laten onderzoeken hoop dat alles oké is..nou meiden sucses doeg
Ik zit nu op 14 DPO en mijn calender adviseerd nog een week te wachten met testen, vanwege mijn lange cyclus. Ik weet niet of ik zo lang kan wachten, maar ben al eerder teleurgesteld dus ga het toch proberen. Wil iemand mij verzetten naar 29 maart?
goedemorgen. Wat balen dat er weer wat rood is. Hier nog niks. Heb nog niet getest. Heb ook helemaal geen echte symptomen ofzo. Zo raar. Fijne dag allemaal
Vanochtend getest en er is een heel erg lichte streep te zien! Ik denk dat mijn ei ook 4 dagen.later is geweest dus dan zou ik nu 4 dagen voor NOD zitten... Ik ben benieuwd en voorzichtig positief!
moet ff wachten op vl. Die is auto wassen. Misschien dat ik dan ga testen, anders morgen. Tenzij ik ongi word.
Helaas was testen bij mij niet meer nodig vanochtend. Ben vannacht ongesteld geworden. Baal echt ontzettend, kan wel janken Had er best wel een goed gevoel over deze ronde... Heb mezelf aardig gek gemaakt geloof ik. Manlief wordt maandag 30 en we vieren het dit weekend. Dus vanavond en morgen visite. Kan ik in ieder geval een borreltje meedrinken. Daarna vol goede moed op naar de volgende ronde! @ Danielle voorzichtig gefeliciteerd! @ Ior wat knap dat jij zo lang kan wachten met testen! Ik ga me melden in het april NOD topic. Veel succes iedereen hier!
Ook ik mag op rood dames, helaas! Ik heb mijn hoop op april gevestigd dus ga er deze keer niet te erg van balen. Zo lekker de zon in met een heerlijk wijntje, nouja, de wijn vanmiddag pas....fijn weekend ladies!!