dames die zwanger zijn gefeliciteerd ! ik mag toch op rood ..dik een week te laat ..hoe het kan geen idee ..op naar volgende maand
Bij mij was de temp ook gezakt vanmorgen, maar als het nu 6 uur is, is het biologisch pas 5 uur... Na het douchen was de temp weer 0,6 hoger... Hoop op het beste
Hm ja, ik temp toch elke dag dus dan moet het morgen weer anders zijn denk ik. Als je elke dag na dezelfde hoeveelheid slaap (ongeveer) tempt dan is dat toch ook de temp die ik moet nemen . Het gaat ook precies hetzelfde als vorige maand dus vandaar mijn gedachte dat de race gelopen is deze maand. Ik was net wel aardig misselijk dus misschien ben ik iets voorbarig. Als ik morgen niet ongi ben dan toch maar een testje tegenaan gooien. (maar ik denk dat het er wel aankomt) Ik hoop voor jou ook op het beste Inge!
Testje is negatief, vreemd, misschien een tuurstreepje, Maar ga er maar niet op hopen Afwachten maar..gek, wist het zo zeker!!
Gelukkig zag ik weer wat zwangere dames voor bij komen! Yippieee! Nik, kan me voorstellen dat het gek is. helemaal als je drie dagen over tijd bent. dan ga je er stiekium toch al een beetje vanuit als je een regelmatige cyclus hebt! Ik wens je veel succes in de volgende ronde!
Heb geen idee van mijn ei, doe geen ovu testen, dus we klussen opde gok ben zo regelmatig als een klok, dus houd een beetje hoop!
Ohh vreemd,maar nik je had het over een tuurstreepje ? Kun je die op een foto krijgen? En welke test heb je gedaan?
Morgen dames ik zag weel hoop roze waaauuww wat goed. helaas ook dames die ongie zijn geworde. balen zeg. Nik jij overtijd maar geen positieve test welke heb je gedaan dan??
Foto is ff lastig, maar had zo'n kv test met een plus of min.. Misschien vanmiddag of morgen nog ff een ander doen?
jammer nik. Hier nog steeds niets. Denk dat ik gewoon voor de gek gehouden word, want voel ook niets ofzo.
@ zoetje88: spannend had jij al getest? @ laura26: mooie test zeg, gefeliciteerd @ Ivy: jammer, veel succes in de volgende ronde. ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik even moest slikken toen ik over de uitgerekende datum ging denken haha @ marloesha: jammer. veel succes in de volgende ronde @ Nik: wat jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. ik hoop dat je snel een knaller hebt @ andrea83: balen, succes in de volgende ronde @ grieby: balen, veel succes in de volgende ronde @ ior: had jij vandaag al getest?
Wij zitten in het zelfs schuitje dus.. Ik nu 3 dagen over tijd, En voel ook helemaal niets! Ik ga straks nog maar ff extra testen halen. Ben jij normaal ook heel regelmatig? Sterkte!
@ior wat vreemd zeg... Je bent al 5 dagen overtijd... Ik mag trouwens vrijdag hcg laten prikken Vroeg of het ook eerder mocht,maar dat kon dan weer niet...
Nik ,wat balen meid, maar die plustesten vind ik zelf minder prettig, de 2v5 euro zijn wel goed. Heb je die niet in huis? Andere dames op roze, gefeliciteerd! Ongi. balen meiden, op naar een hopelijk vruchtbare nieuwe ronde