Dacht het al daylinn, maar dacht check het ff , misschien stond je banner wel verkeerd.... Maar dan heb je al snel een mooie test. Heb je ook symptomen?
*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* Ik strooi HCG vangen jullie ook?
@ Nik en Blinky, dank voor jullie lieve reactie. Nik ik duim voor je (en voor iedereen op het wachtbankje!) Alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd! Ik ga me aanmelden bij de april NOD. Dag!
Bedankt! Moe Steken in bm Ongi krampen op innesteldag Aanwezige baarmoeder weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Ik voel tijdens mijn menstruatie als ik op mijn onderbuik druk altijd heel duidelijk mijn baarmoeder. Die voelt dat hard aan. Dit weekend was dat ook zo, en nu voel ik dat niet meer, weird!? Herkent iemand dit?
@ nik, je gaat je lichaam nu nog meer in de gaten houden he? Vanmiddag kreeg ik weer last van lage rugpijn, dus dacht, misschien wel ongi. Toen we aan het eten waren voelde ik ook echt wat lopen, dus naar wc, was het slijm. Ik heb ook nog nooit kramp in mijn baarmoeder gevoeld, dat had ik vanavond wel heel even. Heel raar allemaal.
Ja klopt, en ik weet dat ik tijdens m'n menstruatie mijn baarmoeder Altijd heel goed kan voelen, en dat was dit weekend ook zo maar nu is het weg? Ik heb ook geen krampjes en geen afscheiding. Raar hè dat je dan gewoon f niets meer van je eigen lichaam snapt! Maar hoor wel vaak dat krampjes ook kunnen duiden op zwangerschap? We geven gewoon niet op tot er bloed vloeit hoor!
inderdaad, geen bloed geeft moed ik ga deze week in ieder geval niet testen, jij wel? Wacht het weekend af.
@nik ik heb ook opvliegers. Misschien is t een teken. En af en toe kramp. Dus wie weet. Meiden die op rose zijn gegaan gefeliciteerd! De rest S6 met testen of met volgende maand.