Ik heb dat eigenlijk nooit en t is alweer over en verder Geen klachten dus geen idee wat het betekend Hoop voor je dat het gewoon zwangere klachten zijn!!
hier net in de sportschool echt een vervelend gevoel in mijn buik bij een aantal oefeningen, Echt ik zit me eigen gek te maken .... Heb best wel wat dingen waarvan ik denk zou het zo zijn?? Maar waarschijnlijk zijn het nog gewoon ontzwangerklachten .....
Roze dames van harte gefeliciteerd!! Zo kleurt de lijst weer mooier ROZE. Ongi dames heel veel succes en dat volgende maand jullue maand mag worden. Wachters...... spannend! Duim voor meer roze!!!!
@ lara1, ik voel mijn eisprong altijd erg goed, ben er dus vrij zeker van. Hoop voor jou dat het geen ontzwangerklachten zijn maar dat het wel zo is! Ik blijf je volgen, ben benieuwd!
Voel me helemaal niet lekker en ben doodmoe, echt Blegh en nogsteeds verhoging. 2 wkn terug al ziek geweest hoor!! Ga lekker vroeg m'n bedje in! Succes alle rode meiden en ik duim voor de rest van het wachtbankje!
Hoi kon het testen niet weerstaan maar helaas nega snap dr niks van..voel ook niet ik ongi moet worden als het dan toch moet laat die rode duivels maar snel komen zucht
Hoi mijn kids zijn alweer 6 en 8 dus heb geen idee meer..weet alleen dat ik met dag 20 me eisprong had weet niet of dit nog mee telt..lastig hoor elke maand doeg
Ja dat is lastig. Misschien duurt het gewoon paar dagen langer voor t hcg meetbaar is. Gebruik je wel kruitvat 2v5?
hallo dames, hier nog steeds geen ongi. Nog wel beetje last van onderrug en steekjes on de buik. @lana gefeliciteerd
ja inderdaad. Heb liever duidelijkheid, zodat we weten waar we aan toe zijn. Wanneer ga jij weer testen?
Ik denk morgen nog eens en anders het weekend weer mocht het er nog niet zijn snap hier ook niets van hoor. En jullie ?
Hoi ja die heb ik gebruikt denk gewoon langere cyclus.. denk er teveel mee bezig ben en het daarom niet lukt..Hopelijk volgende maand dan maar
Haha nee maar niet zomaar moe, maar echt "ogen niet meer kunnen openhouden" - moe! Dat heb ik normaal nooit? Ik ga het weekend toch maar weer testen, had vanmiddag klein beetje Bruinverlies, heel weinig en daarna niets meer