Gefeliciteerd roze dames! Werd wel weer eens tijd wat meer roze op de lijst. Ik zie dat ik op blauw sta maar ik mag helaas echt op rood...:x
Ik ben nog steeds wachtende zaterdag mijn NOD... gisteren getest (beetje te vroeg) en negatief... Nu nog afwachten hoe het gaat de komende dagen! Gefeliciteerd aan alle posi-testers!
@alle zwageren: gefeliciteerd! de lijst begon goed, daarna veel rood en lijkt wel of er nu weer veel roze komt. Apart! amar leuk hoor. @ongi dames: succes in de volgende ronde.... Eerst ff balen en dan met goed moed ertegenaan!. @Wachtenden: er is de laatste week weer heel wat roze bijgekomen. Dat geeft hoop! succes met wachten en duim voor jullie. @hier: ben al een tijd in het aprilforum, maar lees hier nog wel mee. Ben altijd benieuwd hoe de lijst afloopt. @Jeskejes: heel veel succes deze ronde, mss is de iui helemaal niet nodig! Ik duim voor je..
Hi dames, ik heb weinig van me laten horen, we hadden het druk met leuke dingen doen, en ik wilde me niet gek maken tijdens het wachten. Vandaag NOD, maar vanmorgen negatief getest, dus ik zal wel ongi gaan worden Laatste dagen begin ik ook te denken dat er misschien helemaal geen tweede meer in zit voor ons, we hebben niet heel veel tijd meer, nog 3 rondes en dan stoppen we met proberen om misschien een jaar later weer verder te gaan, maar dat is heel onzeker allemaal... Gelukkig heb ik een prachtig kereltje, maar ik hoop toch wel dat er een tweede kindje voor ons in zit.
Sorry erg ego berichtje van mij: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Voor alle zwangere dames!! En sterkte meiden die ongesteld zijn geworden, balen balen balen!! Wel fijn dat er toch steeds weer een aantal zijn die de lijst mooi roze maken
Goedemorgen! Ik zag roze, gefeliciteerd meiden!!! Hier nog altijd op het wachtbankje, word er gek van!!
NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2012 16. Siesi, 3e ronde, 1e kindje Toetje, 2e ronde, 2e kindje Biancs, 2e ronde, 1e kindje RHR1985, 6e ronde, 1e kindje Lizzy14, 16e ronde, 1e kindje Samantha89, 12e ronde, 1e kindje 17. Kwebbelsnoes, 1e ronde, 2e kindje Mukje, 12e ronde, 2e kindje 18. SunFlower85 , 2e ronde , 1e kindje moppie1, 1e ronde, 2e kindje niek, 2e ronde, 3e kindje moontje77, 5e ronde, 5e kindje MayD, 2e ronde, 2e kindje 19. Fiore, 3e ronde, 3e kindje SDenise, 3e ronde, 1e kindje 20. Isabel Olivia, 1e ronde, 1e kindje Whoppie, 8e ronde (2e na mk), 1e kindje MoguMogu, 5e rondje, 2e kindje 21. xxNienkexx, 2e ronde, 1e kindje Apekop, 3e ronde, 2e kindje piepoe, 9e ronde, 1e kindje Cygnet2, 2e ronde, 3e kindje Mirtjuh, 23e ronde, 3e kindje 22. LBlue, ronde 9, 1e kindje Ior, 3e ronde, 1e kindje Voortje86, 1e ronde, 1e kindje 23. 24. baby1985, 2e ronde, 2e kindje Naliey, 6e ronde (na MK), 1e kindje 25. 26. Hipperdepip, 2e ronde (na miskraam), 2e kindje 27. 28. 29. Diabolique21 -1ste kindje 30. 31. Datumloos Totaal: 30 Ooh ik hoop maar dat ik de duivels niet doorkrijg...
Hier ook nog niks te bekennen.. Doffe zeurende pijn in onderbuik blijft, maar er komt geen rood bij tot nu toe.. Was ook wat misselijk vanochtend, maar goed.. Lijf neemt wel vaker een loopje met me dus wil niet teveel hopen.. Toch voel ik me raar en heb dus ergens het gevoel dat het deze keer wel eens raak kon zijn.. Pff nog even geduld dus.. Moeilijk hoor Balen he Nik, die onzekerheid, helemaal voor jou, al 5 dgn overtijd..
Ik dacht zondag ongesteld te zijn geworden, helder rood bloed. Echter stopte het gisteren... Vanochtend had ik een hele duidelijke test. Waar zaterdag de streep nauwlijks zichtbaar was zie je de streep nu op meter afstand. Morgen bloed prikken en maandag weer. Ben benieuwd! Spannend!
@jeskejes: dat is echt kl*te... Dan hoop ik dat het met IUI allemaal heel snel gaat. Sterkte en baal maar lekker. Mss wat hoop. Vrienden van ons zijn ook heel lang bezig geweest. Na de eerste keer IUI meteen zwanger en ze is in mei uitgerekend. Alles gaat goed! hopelijk mag het bij jullie ook zo snel gaan!