Gefeliciteerd Danielle! En Lovelygwen wat leuk dat je meteen zwanger bent zeg! Ik vind het wel apart dat sommige dames echt al een paar dagen voor NOD een hele duidelijke test hebben, heel fijn, maar ben benieuwd of de cylcus dan klopt of dat je niet toevallig toch al langer zwanger bent... Maar misschien maken sommige al meteen heel veel HCG aan en andere minder. Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje testte ik echt pas op NOD positief en daarvoor niets. Lijkt me erg fijn om al meteen duidelijkheid te hebben! Jeskejes wat naar zeg, maar zoals Whoppie zegt hoor ik ook vaker, dat het bij de eerste IUI al raak is, ik hoop echt dat dat bij jullie ook het geval zal zijn! Sterkte! Zou iemand mij op donkerblauw willen zetten? Ik heb sterk het gevoel dat het rood gaat worden vandaag...
Nik, weet niet of je het al eens hebt vermeld, maar heb je getempt of ovulatietestjes gebruikt deze ronde? Danielle gefeliciteerd, wat een verrassing dan ineens
Nee, heb ik niet! Wilde ik komende ronde mee beginnen.. Maar nog nooit van mijn leven een langere cyclus gehad dan 29 dagen! Ik kan de klok er altijd op gelijk zetten.
HEt kan altijd natuurlijk dat er eens een uitschieter tussen zit, al hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent, maar zelf ook wel eens een cyclus van een aantal dagen langer gehad omdat mijn eisprong ineens een week later was. Daar kwam ik toen achter dmv ovutesten.
Hallo dames. Ik heb hier nog niet zoveel gereageerd, maar helaas mag ik ook op rood. Was de 4e ronde na mn miskraam. Op naar de volgende ronde. @Nik succes met wachten
Dank je wel dames, we gaan eerst de kijkoperatie maar eens afwachten. Zo zenuwachtig brrrr. Ongi zal morgen wel komen ben ik bang. Maar als mn temp morgen weer omhoog is, eet ik mn schoen op!
@ twinkle: hopelijk test je over een paar dagen alsnog positief. ben je zeker van je eisprong? @ danielle6: wauw gefeliciteerd zeg, veel succes met bloedprikken. @ grotezus09: balen, veel succes in de volgende ronde
Ik heb geen idee eigenlijk, ik kijk naar vruchtbaar slijm, maar net als vorige ronde had ik dat op ong. dag 12,13 en na een paar dagen weer, maar dan heel veel (sorry). Dus misschien is de eisprong dan later geweest deze ronde (alleen is de kans dat ik dan zwanger ben heel erg klein, we hebben maar een keer geknuffeld namelijk op dag 11, dus dan zou ik nu wel positief moeten testen lijtk me als ik zwanger ben. Het rommelt vreselijk vandaag en ik begin al rugpijn te krijgen, dus dat wordt door naar de volgende ronde denk ik.... Maar dank voor je positieve berichtje
Balen Nik... Twinkle, ik hoop dat het gerommel iets anders betekend... HIer echt de dagen aan het aftellen, zal wel gewoon ongesteld worden denk ik, zal wel een heel groot wonder zijn als het gelijk raak zou zijn. Voor de eerste ,6 rondes een dochter Toen we voor de 2e gingen na 7 maanden een vmk. En toen de ronde erna weer raak van onze zoon*.. Maar ik probeer de moed te houden en te hopen dat het ons gegund is om snel weer een wondertje te mogen krijgen.
Dankjewel Lara. Spannend hoor voor jou, ik hoop dat het meteen raak is. Wat heftig zeg van je zoontje, wat is er gebeurd? Als je dat wil vertellen tenminste... Lijkt me zo vreselijk om zo laat in de zwangerschap je kindje te verliezen Wanneer dan ook is het erg, maar als je al helemaal voorbereid bent op de komst van je kleintje moet dat heel erg zwaar zijn. Ik hoop dat je snel zwanger bent een een gezond kindje zal mogen krijgen!
Dank je Twinkle, Even heel kort ons verhaal: Ons zoontje is na een voldragen zwangerschap geboren na inleiding ivm met preeclampsie. We kwamen direct na zijn geboorte erachter dat hij een syndroom had, en daarbij voelde ze iets in zijn buik. We zijn direct overgeplaatst naar een ander ziekenhuis voor verder onderzoek en daar is hij diezelfde nacht nog overleden aan de gevolgen van kanker......
Dat zou ik maar niet doen. Beetje taai lijkt me... Snap wel dat je zenwuachtig wordt van een kijkoperatie... Zou ook niet mijn ding zijn...