So jullie pakken ook alles letterlijk op Joma en ik waren hierover aan het geinen. Snap heus wel dat 3 rondes niet lang is. Aangezien wij ongeduldig zijn schreef ik dit zo, was meer als grapje bedoelt Het kan ook andere redenen hebben hoor heeft niks met rondes te maken helaas Krijg het gevoel dat ik me moet verantwoorden en dat vind ik niet prettig. Ik weet wel dat jullie het aardig bedoelen maar om zomaar alles op het forum te gooien vind ik ook ver gaan .....
Hi allemaal! Ik ben een meelezer en niet heel actief maar wil me toch graag hier melden. Ik ben 31, 2e kindje en ronde 3. Mijn nod verwacht ik 25/26 mrt.
Dan ben je mooi optijd! Smiley zegt dat je en lh piek hebt. Waarna ong 24u later (12-48) je ei springt. Op die dag klussen is dus prima!
CB digital zegt: Niet zwanger. Dus daar ga ik maar gewoon vanuit. Straks nog maar ff een ovutestje doen, kijken wat die zegt.
Je onderschrift wind er geen doekjes om en je hoeft heus niets te verantwoorden maar ik vraag me af waarom je nu al de ferti gaat? Ik vind het persoonlijk nogal overdreven om nu al te zeggen dat je het wachten zat bent.
Dat was een grapje tussen joma en mij als je dat niet begrijpt kan ik er ook niks aan doen helaas. Het is maar net hoe je het leest hoor.
Zo heb de onder tekst weg gehaald wil er geen gezeur over Wil best iets mededelen en dat is dat ik baarmoederhals kanker heb gehad en mijn baarmoedermond is voor een deel verwijderd. Nu kan het zijn dat er littekenweefsel zit en daardoor kunnen de zaadjes niet omhoog. De gyn wilde mij niet onnodig lang laten door modderen en wilde me helpen vandaar dat ik alles mag controleren. __________________
Wat is hier een grapje aan? Dat is gewoon ongeduldige onzin, heeft niks met gein te maken. Dat je de vorige keer in ronde 2 zwanger was betekent niet dat dat nu weer gebeurd. Nu ben ik er over uit gepraat, empathisch vermogen heb je niet dus veel zin heeft het toch niet.
Ik ga nog een keer mn vraag stellen Iemand ervaring met een soort beurs gevoel in de onderbuik ook als je erop drukt??
Hoeveel in je nod zit je nu? O ik zie dag 28 zou je al kunnen testen misschien ben je zwanger? Misschien spierpijn of een spiertje verrekt?
Hg dames ik zei vanochtend nog dat het het liefste forum is, laten we het zo houden! Wat erg kellyk dat je dat hebt gehad en superfijn dat ze het vantevoren allemaal even checken zodat je niet eventueel tijd gaat verspillen. Hoop dat alles gewoon werkt zoals het hoort! @mlady je huisarts heeft wel gelijk hoor maar volgens mij geldt dat niet echt voor hele vroege miskramen. Dan is je hcg namelijk zo laag dat het volgens mij wel vrij snel kan verdwijnen. Echter, normaal verdubbelt hcg elke 48 uur dus met bv 5 weken zwanger (3weken na bevruchting) heeft het zich al meer dan tien keer verdubbeld. In dat geval lijkt het me wel ietsje langer duren voordat al het hcg weg is. Overigens weet ik dit niet helemaal zeker hoor maar door logisch denken kom ik hierop uit
@momo81 ik herken dit niet vanuit m'n eerste zwangerschap. Wel ongheidsgevoel. Is dat wat je bedoeld? @aurin dat geeft hoop
Ja precies echt heel fijn, ik vind dat super lief van de gyn. Dadelijk zijn we een jaar verder en wordt dat ontdekt dan is dat toch sonde van de tijd. Dat vond zij ook dus stuurt ze me door. Als het niet goed blijkt te zijn kunnen ze helpen. En hopelijk kan ik nog een keer een zwangerschap volbrengen, want ik heb wel kans op een vroeg geboorte waardoor er een bandje om mijn baarmoeder mond gedaan wordt waarschijnlijk.