dames.... ik ben nog steeds niet ongi.............. zo raar, gisteravond zo'n misselijke buikpijn, vanochtend ook nog en nu gaat het weer prima.......
Nee niet altijd tis een soort voorspelling ...bij mijn dochter kwam er geen 1 uit maar is wel leuk om te doen
Nee ik had er al 12 gehad als het klopte haha. Maar het is wel leuk om te doen. Sommige doen ook kaartlezen, dat klopte bij mij wel!
Ik mag op rood. Wss ook een eitje gehad dat toch niet goed is blijven plakken ofzo.. Positieve testen gehad die ineens weer lichter werden en pijn in tietjens en buik verdween ook geleidelijk. Beetje zelfde verhaal als Key Voor iedereen op de wachtbank succes en iedereen op roze of die nog roze word: hopen op een plakbaby!! :-D En iedereen op rood: kutkutkut, hopelijk voor ons roze in de volgende ronde!
gisterochtend stiekem, omowit hihi, maarre, ik hoor ook pas morgen/zaterdag ongi te worden, maar vond het zo raar gisteravond we wachten af!
balen..............jeetje, wat is het toch lastig om te wachten ook tot nod met testen he maar blijkbaar toch niet voor niets het beste.... knuff!
Ja zeker lastig!! Ben normaal niet zo een extreme vroegtesters maar deze maand wel ivm vaccinaties halen.. Nooit moeten doen!! Hoop voor jou dat je een mooie test in handen krijgt, je hebt wel wat signalen toch! Iedereen succes met wachten wachten wachten!
Voel me raar, krijg geen hap door me keel en me tempratuur is 37.8! Ben ik gewoon niet lekker of zal er iets anders aan de hand zijn.... Nog een week wachten. *zucht*
Ja met ochtend urine .. Ik denk 9 dpo, maar had 3 dagen daarvoor ook een positieve ovu.. Afwachten nu dus maar
Ik ben net bij de action zwangerschaptesten gaan halen. Die lagen er nog wel, ovulatietesten niet meer... Test was wit!