NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dat is zo hihi
    Moeten positief blijven he !

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo nog testers vandaag???

Hier nu op 5 dpo...vandaag keelpijn ..had vannacht wat verhoging...hopenlijk wordt ik niet ziek..
    Ik ben benieuwd over 6 dagen..vorige maand LF van 10 dus gaat al aardig opschieten...weet ook niet of dat altijd zo is vorige maand voor het eerst getempt..maar we zullen het zien hoe deze maand al hoop ik gewoon van niet natuurlijk !!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Altijd! :)

4. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Vandaag weer hoge temp dus denk dat eisprong inderdaad is gewest! Wel jammer dat ik 3 en 2 dagen ervoor heb geklust en niet nog wat dichter naar eisprong toe. Maarja. Zere teeeeepels niet normaal.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    geen rozen vanochtend? :( jammerz!!

6. jolien91

jolien91 Actief lid

10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Dag meiden!

Heb bewust wat afstand genomen van dit forum deze maand.
    Maar nu mijn nod steeds dichterbij komt begin ik toch wel terug ongeduldig te worden! :p

Ik hoop dat het deze keer raak is. In de voorbije 2 weken zijn er 4 vrouwen in mijn omgeving komen zeggen dat ze zwanger zijn. 2 vrouwen van die 4 hebben het totaal niet gepland en wilden nog jaar of 2-3 wachten. ik ben heel blij voor alle 4. En heb ze hartelijk gefeliciteerd. Maar eens ik dan een momentje alleen ben denk ik "waarom zij wel en ik niet?" :(

Ik weet het, zit nog maar in ronde 3... maar toch...

wie weet 3de keer goede keer hé, we wachten af....

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Snap je wel hoor Jolien als je het echt wilt is elke maand te lang.
    Hier staat de teller nu op 9(!!!!) zwangeren

8. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff rugpijn, beetje pijn in mijn benen, steekjes in mijn buik, steeds een nat gevoel daar beneden en vaak ook (witte of doorzichtige) afscheiding en moeeee!

9. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Nou over moe gesproken, ik heb gisteren bij mijn ouders gewoon 2 keer geslapen, 1 keer toen ik lekker in het zonnetje lag en 1 keer op de bank, echt erg haha.

10. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok wacht ik mijn temp gewoon af..

Hier ook witte dunne afscheiding en spierpijn in mijn buik maar heb toch echt niet gesport hahaha nog steeds zwak maar ook nog niet fit helaas..

11. scrat

scrat Niet meer actief

Volgens mij ben ik schijnzwanger. ;)
    ik ben de hele dag door misselijk, behalve als ik eet en heb allemaal pukkels ineens...

12. kellyk

kellyk Niet meer actief

Goedemorgen dames...

Ik zie en lees dat jij allemaal wel klachtjes hebben. Ik niks alleen slijm maar dat heb ik iedere maand.
    Ik ga lekker met om de dag door! Misschien kloppen de testjes wel niet en stop ik telkens te vroeg ff een weekje doorklussen.

Ik had vannacht gedroomd dat de gyn zei dat er 2 eitjes bevrucht waren en mooi onderweg waren naar de baarmoeder!
    Nou als die droom nou is mooi uitkomt! Ben ik heel blij:D

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hoezo schijn ? Kan zomaar zo wezen toch hihi
    Klinkt wel belovend

14. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ff wat anders...wat een bagger weer vergeleken met gisteren.

Ga vandaag lekker relaxen, zie jullie morgen weer

15. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal!

Heb nog niet getest vanmorgen, want ik was laat op (MOE!!) en moest snel naar mn werk... Nog steeds geen ongi, dus morgen ga ik er echt een testje aan wagen, spannend!!!

Ik heb het nog niet meegemaakt dat mijn ongi later komt als ik geen pil gebruik (vorige keer was ik dus ook zwanger toen dit zo was), dus ik begin hoop te krijgen!

@mammaZ: ik temp zelf niet, maar heb wel eens gelezen dat onder je tong tempen niet heel betrouwbaar is omdat de temperaturen kunnen varieren dan... misschien heeft dat ermee te maken?

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Kelly! Haha 2 eitjes zou helemaaal leuk zijn :)
    Spannend he zulke dromen!

Scrat; haha schijn zwanger. Ik ken het probleem. Ik had zelfs een positieve zwangerschapstest. Nou lichaam helemaal kn de war hoor!

Lente kind; spannend!!! Ik was ook echt onwijs moe vanochtend, bah! Maar t scheelt voor mij ook. Dan moet ik me haasten en heb ik geen geduld voor een test! Morgen ook weer een vroege dienst dus het is zo zondag voor mij :)

17. scrat

scrat Niet meer actief

je weet het nooit inderdaad, maar zou denk ik wel vroeg zijn, om nu al deze "klachten" te hebben.

wat een weer idd... pfff.. :(

lentekind, duim voor je!

18. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lijken ongi klachten duidelijk op zwangerschaps klachten
    Sinds gister ook pijnlijke borsten en hele opgezette buik....
    Echt bizar eigenlijk
    Test van gister was duidelijk negatief (early predictor) dus zwanger ben ik niet... Maar als ik nog niet getest had zou ik toch echt denken......

Pff en indd wat een klote weer
    Gisteren lag ik in de tuin... En nu mag ik m'n regenlaarzen wel aan doen

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja lastig he
    @scrat ik heb ook wel wat kwaaltjes die me opvallen we lopen bijna gelijk.

Ik had gisteren enorme kramp een paar sec. Kon ik even niks en daarna was het weer over

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    whahah nog verder aan de klus!! maar ja als je voor save wil spelen waarom niet...eh zo,n droom werkelijkheid is niet verkeerd!! dan wil ik ook zo,n droom!:)

Deel Deze Pagina