NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej gefeliciteerd! Had jij niet ongikrampen??

2. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

heeft iemand antwoord op een vraag van mij:D

ik heb een LF van 12 dagen, maar ik heb nu gevoelige testen voor 4 dagen voor NOD liggen. kan ik dan op 9 dpo testen want dat is 4 dagen voor de (hopelijk niet) ongesteldheids dag? of gaan die testen uit van een LF van 14 dagen en dus 11 dpo ongeveer (15dpo word je ongesteld dan).
    ik probeer me zowiezo in te houden met testen maar VL probeert me over te halen morgen te testen omdat hij er zo "zeker" van is dat het raak is:D dus dat maakt het niet voor nod testen nog moeilijker!!

mijn nod is 26 maart.

wanneer testen jullie dames?

ps. alle zwangere dames gefeliciteerd:) hopelijk nog veel meer roze deze maand.

en de rode dames, sterkte en veel klusplezier in de volgende ronde, mijn duimen draaien voor iedereen!

3. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    duidelijk!
    super gefeliciteerd:D

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, woensdagavond megakrampen en beroerd en koorts, die ochtend omowitte test... nu dit :) verder geen gekkigheden, geen reuk, misselijk zere tieten... alleen wel idee dat ik blaasontseking krijg zovaak moet ik plassen

5. Asun

Asun Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    als ik mijn LF van 10 aanhoudt mag ik al over 6 dagen testen...maar heb hem op LF van 12 gezet gewoon voor de zekerheid..nou niet bij iedereen is een temp dip zichtbaar van innesteling ..wel of niet zwanger het hoeft dus niet die dip het is wel mogenlijk! haha dus ik wacht minimaal 11 dpo af voor evt een test;) en vanmorgen had ik verhoging..hoe wat waarom weet ik niet ..ik had 37,6 (niet ingvuld)maar ja ik lees meer verhogingen en griep verschijnselen en zwanger dus zou wat wezen he hahaha

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jaaa gefeliciteerd Super...:D

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dat is al de 2e zwangere die een verhoging heb gehad!

Ik vanmorgen dus 37,6 heb hem niet ingevuld op FF... denk zal wel griepverschijnselen zijn..zou wat zijn als dat voor mij ook een goed teken zou zijn hahahah

9. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja dat zou goed kunnen, meestal als ik het koud krijg wordt ikook dagen later ongi.

Kom maar op met die koorts geef er niks om hahaha

10. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik ga zowiezo niet vroeg testen!
    Ik test pas als ik minimaal 4 dagen overtijd ben.

Vroeg testen geeft teleurstellingen dames gewoon niet doen ff wachten tot nod.

11. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL

Yeaaahh wat leuk gefeliciteerd ....! :D Ik ben zo druk geweest dat ik gewoon nog netjes niet getest heb morgen is m'n nod dus dan ga ik ook gewoon testen tenzij ik ongesteld word

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    spannend kel!!

en inderdaad verhoging gehad... enne over vroeg testen, woensdagochten OMOwit en vrijdagmiddag duidelijk positief, dus 2,5 zo'n groot verschil!!

13. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Van harte, babe! Mooie streep :-D

14. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Helaas dames, na twee positieve testen moet ik dan ook op ROOD .... Gister positieve test, maar vanmorgen was het streepje lichter. Klachten namen ook wat af, pijnlijke borsten en niet lekker zijn dus ik was er al bang voor ... Helaas op naar de volgende ronde! :(

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik red t nooit tot met testen tot me nod haha

@kelly
    Aah nee wat balen zeg :( :(
    Dikke knuffel

16. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    wauw!!! gefeliciteerd!!!!

17. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook een hoge temp voor mijn ei ivm griep heb hem wel ungevuld maar vakje fever aangevinkt. Toen heeft ff het recht getrokken

18. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Tsja, ik vind dat echt iets lastigs... ik ga morgen testen, dus 3 dagen na NOD, maar dat is omdat ik bij onze eerste op NOD een negatieve test had en 5 dagen later positief... En de vorige ronde testte ik 's morgen op NOD, negatief en 's middags ongi... dat vond ik ook zonde van de test eigenlijk... Dus vandaar...

Maar ik begrijp vroeg testen wel heel goed, want bij mij kriebelt het ook al wel een week hoor! Ik heb geen ervaring met die extra gevoelige testen... maar ik geloof wel dat er best veel dames zijn die daar al vroeg positief mee testen.. (maar niet met de garantie dat het goed blijft gaan volgens mij...)

Ben benieuwd wat je gaat doen!

19. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw babebabe! Van harte gefeliciteerd!!! Lekker van genieten joh!

20. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly...nee! Balen meid! Meer dan balen zelfs!

Deel Deze Pagina