Al voorzichtig wat zwangeren erbij! Gefeliciteerd Hier (met een LF van 10) nod bereikt... geen ongi te bekennen. Gister testje gedaan. Zag hier zelf een tuur streepje op, vl niet. Kan goed dat ik te graag wil en dinge ga zien 9 dpo is natuurlijk veelste vroeg. Nu geen testen meer in huis en gewoon afwachten. Zet mij maar op negative test Succes aan alle dames!
oke je geeft me wat hoop...we wachten het af..ben nog een leek in dat tempen maar viel me op dat ik dat vorige maand niet had
spannend hoor wanneer wil je weer testen?? heb je altijd een LF van 10 ....?? ff vraagje omdat ik vorige maand de eerste keer getempt had en blijkbaar dus een lf van 10 had of heb
Ja gemiddelt wel. van de 5 rondes na mk waren er 2 van 10, 1 van 9 en 1 van 11. 10 dus mooi gemiddelt. Kwam hier vorige ronde pas achter toen ik mijn schriftje doorkeer en zag dat ik steeds eerder ongi werd dan 14 dagen na eisprong
Vraag het ook hier maar even want op mn nieuwe nod forum is het nog zo stil.. ik voelde mn linker eierstok een beetje vanochtend.. Dus met de tweede plas een ovulatietestje gedaan.. Op dag 3!! En ik vind m toch wel heel donker voor dag 3.. Hoe kan dat
dat kan hoor niks vreemd aan ik heb ook altijd streepjes ook vanaf ..nou ja ik blijf een licht streepje houden de ene heeft meer lh hormoon dan de ander in het lichaam
oke nou ben benieuwd naar de mijne ..nu de 2e maand tempen ..mijn banner heb ik daarom ook op een lf van 12 gezet ipv 10
Het is allemaal weer zo spannend wilde deze maand niet echt teveel op t forum zijn maar hoe dichterbij m'n nod komt check ik toch steeds jullie verhalen Heb sinds gisteren echt last van mijn onderbuik.. Geen buikpijn maar steeds steekjes, vooral links.. Lijken wel spelden..Hoop zo dat t geen komende ongi is! Succes iedereen met wachten!
Spannend ! Om de twee dagen verdubbelt je hcg Zal gewoon als je genoeg hebt elke dag ff testen haha Maar het ziet er super uit voor 11 dpo !
Hi key! Jij weer hier, gezellig! Ik heb ook altijd een streepje.. Gisteren zelfs nog .. Heb jij dat ook niet? Anders is t wel erg snel!?
ja het is dan gewoon moeilijk om hier weg te blijven...je leest toch weer vergelijkenissen en je kan je ei kwijt..(hhih niet dat ei) en ja je kan je kwaaltjes kwaad of het achteraf nou positief is of negatief