als ik trouwens nu weer een lf van 10 zou hebben dan zou mijn cyclus 2 dagen korter zijn dan vorige maand want me eissprong was 2 dagen eerder...uhmm verwarrend zo allemaal of niet?
Alleen een opgeblazen gevoel. Alle andere zwangerschappen ook precies hetzelfde. Ik had verder 0.0 aan klachten. Spannend!!
ik heb dan vanaf vanmorgen wat pijnlijke borsten.(niet herkenbaar bij mij vorige maand geen last gehad eigelijk nooit)..en vanmiddag kreeg ik er opboeren bij en licht ongi gevoel...maar ja je lichaam kan je voor de gek houden..dusssss en had dus weet niet of het wat met innesteling of iets te maken zou kunnen hebben gisteravond na ja begin nacht toen ik in bed lag had ik hartkloppingen ging gewoon ff snel en nu net had ik het weer ff.. maar ja wie weet voel ik morgen niks meer he..maar heb het ff van me afgeschreven hahah mag wel toch!
Nee haha maar ik wel dus voor mij meestal teken van ongi Spannend pijn in me boobs had ik bij mijn dochter en was een teken dat t lampje ging branden bij me
ja ik ook bij mijn dochter en echt stevige boobs voor nod..pff wachten wachten.. oke uhm das minder hoop dat die pukkels je ook in de maling nemen nu
vorige maand cyclus van 26 dagen met lf van 10 als ik nu een lf van 10 weer heb dan is mijn cyclus 24 dagen omdat mijn ei 2 dagen eerder was...snap je het hahah
En hij werd steeds donkerder! Morgen maar met ochtendplasje ik sta bijna te shaken, want ik heb niks niet geen kwaaltjes!