Weet iemand hoe dit zit? Voor zover ik begrepen heb, meet kv vanaf 8 en ZenK vanaf 10, terwijl ZenK 6 dagen voor nod kan testen en kv 4 dagen voor nod. lijkt me vreemd toch? (Ik weet dat je beter kunt wachten tot nod, maar vroeg t me af)
Ik vertrouw de kv niet zo.. Had met zk op 9 en 10 dpo echt een mooi lichtroze streepje en met kv helemaal niks..
wat een verschil met de testen dan ik moet zeggen dat ze allebei de kv en de action gewoon spierwit aangaven de afgelopen maanden en was niet zwanger.. ik denk dat ik woensdag een testje waag 10 dpo 1 dag voor nod moet kunnen toch?? hier net 2 uur liggen pitten op de bank ...
Ja hoor kan vast wel. Lekker ff tukkie doen ! Hier ook nooit vals getest met kruidvat of die van de action. Ben benieuwd hoop op een streepje morgen
je hoort en leest dat er met zk meer vals positief getest wordt .....ik heb er geen ervaring mee maar ik hoef ze niet
oh jij gaat morgen al een testje wagen???? spannend maar ben je niet bank dat je te vroeg bent?? hoeveel dpo zit je dan morgen??
Ik geloof niet zo in vals positief.. Wel in vals negatief en ook zeker in indrogers.. Maar een roze streepje binnen afleestijd kan echt alleen maar door hcg komen lijkt me!
ik heb geen idee meid ,maar als ik zo iets lees meerdere malen zullen diegene dat wel zo hebben ervaren...maar vals negatief geloof ik ook niet echt..het is gewoon lastig met meerder merk testen en een heeeel licht licht streepje.. denk ik.. het is beter dat ze gelijk bam zeggen streep
Ik ook. Bij mij blijven testen altijd wit, behalve bij de miskraam. De test vind dan gewoon wat hcg...