Ik denk dat ik volgend weekend een testje doe mocht ik het gevoel hebben dat t wel eens raak zou kunnen zijn anders wacht ik tot ongi.. Zeg ik nu braaf haha Maar ik durf niet goed meer vroeg te testen ivm als die verhalen en vals positief en toch ongi.. Ik wil mezelf daarvoor beschermen.. Nog steeds last van eierstok links en met vlagen ongi pijn.. Ook zit ik weet snel vol en moe.. Maa dat had ik vorige maand ook.. Het vele ongi pijn is nieuw
Ik ga morgen maar een testje doen, al ben ik bang dat die Omo wit word, spannend dus.. En jij joma? Morgen nog testers?
als ik me zo blijf voelen test ik woensdag( of misschien dinsdag?) donderdag is mijn nod dan..heb ik nergens meer last van dan wacht ik op ongi.. maarikdurfniettetesten
@joma hihi rot is dat he ...vind t ook wel spannend Mijn nod is ook donderdag @mandy Spannend hoop dat we beide positief testen
ik zit net te googlen Je kunt twee weken na je eisprong een zwangerschaptest doen, ongeacht de lengte van je luteale fase. Bij een korte fase kun je niet eerder testen en bij een lange niet later. Een bevruchte eicel (mits die aanwezig is) heeft meestal rond de 14 dagen de tijd nodig om in te nestelen en te gaan delen. Dit gaat niet sneller bij een korte fase, dat staat er totaal los van.
denk dat ik wel even wat langer gaat wachten met testen...nou ja wordt ik niet ongi 11 dpo dan kan ik altijd testen. Maar ik snap niet dat FF en mamaaps dan aangeeft dat ik wel kan testen vanaf 11 dpo...schiet mij maar lek
ja hoor als je een vroege innesteling heb gehad wel want je maak daarna hcg aan maar als je een innesteling pas 9/8/10 dpo heb niet natuurlijk
bij mijn dochter testte ik rond 12 dpo knal positief ben benieuwd morgen...en anders wachten we tot nod daarna