Meiden wat leuk die testen van jullie vorige zwangerschappen zeg!! Leuk om te bewaren! Slaap lekker allemaal! En beterschap joma!
Oh leuk die oude testen Ik heb hem in mijn scrapboek van mijn zoontje! Zo leuk! Hoop snel nog een in hande te hebben hihi
Ja daarom dacht ik vraag het even aan jullie. Heb niet echt kwaaltjes. Het enigste gisteren en eergisteren soort van spierpijn in mn buik wat trok naar de zijkant en borsten wat voller. Had bij de eerste zw een striae op mn borst wat daarna was wegtrokken en nu zit die er weer.
Hier nog steeds niet ongesteld.. wel hele dag wat krampen gehad.. wel vaag normaal gesproken heb ik dat even van te voren en pas als ik echt ongesteld ben... Nu dus nog helemaal niks... Hoe zit het met temperaturen? Doen jullie dit 1 keer per dag alleen Sochtends of ook nog wel eens voordat jullie naar bed gaan? Vanochtend was het 37,0 nu net weer 37,5??! Joma beterschap! Ik heb ook het gevoel dat het bij jou raak is deze maand! Ben heel benieuwd naar jou testjes vd week
Hey meiden Ik lees elke dag alle berichten dus ben helemaal bij. Gister was m'n nod en heb een regelmatige cyclus van 28 maar gisterochtend had ik ongi krampen dus zei al tegen vl helaas denk dat ik ongesteld word maar gister dus niet ongesteld geworden en vandaag nog steeds ongi krampen en nog steeds niks te zien. Heb gisterochtend getest met een kruidvattest en die was negatief toen heb ik gister me slag geslagen met actiontesten en vanmorgen weer getest nou daar wist ik niet wat ik daar van moest vinden zo tuur dat ik er scheel van keek en nu net nog een test gedaan en zag een heeeel licht streepje en m'n vriend ook. Pfff vind het zo spannend want heb nog niet echt kwaaltjes behalve moe zijn en ongikrampjes al 2 dagen. Morgenochtend ga ik weer meteen testen
Same here Snne spannend ik moest gister dus ook ongesteld worden heb wel de krampjes maar nog niks te zien bij mij had het ook wel moeten doorzetten heb je wel al getest ?
Idd spannend kel23! Maar jij hebt dus al wel een tuurstreepje gehad? Ik dacht vd week een tuurstreepje te hebben gehad maar vandaag issie echt wel wit... Ja als ik wat WIL zien zie ik wel een streepje maar volgens mij hou ik mezelf dan voor de gek hahahawanneer ga jij weer testen? Ik weet het nog niet.. mijn testjes van z&k zijn op had er 4 en heb nog 1 kv2v5 liggen maar daar wil ik nog wel even mee wachten.
Ja net had ik er eentje heel licht liet me vriend er ook even naar kijken niet dat ik het me verbeelde en hij zag het ook maar ik ga morgen weer testen had gister een stapel testen gehaald bij de action haha ik hou je op de hoogte mss dat ongi ook nog wel om de hoek kan komen kijken hoor je weet het maar nooit
Jaa heel spannend hoop het echt Hoe gaat het met jou beetje kunnen laten bezinken dat je zwanger bent ? Ben heel blij voor je.....!!!
spannend !!! ochtendurine is dan wel het beste dus heb goede hoop dat het streepje dan donkerder is ! ik ga morgen ook testen.. duim voor ons beide hihi ik ben er helemaal zenuwachtig van
Jaa haha heb er ook helemaal de kriebels van ga ook voor jou duimen ik heb net even een foto gemaakt zet die er zo op hoop dat je die goed kan zien want is natuurlijk savonds en met de ipad gemaakt vind altijd beetje onduidelijk worden