he, dan zijn we inderdaad exact gelijk aurin! 28 november haha, (maarre, moet nu maar uit dit topic gaan zeker? anders beetje lullig voor iedereen? blijf jullie wel in de gaten houden en zal hcg/roze gaan strooien hier!!!)
Ik ben pas 7 kilo afgevallen dus kan nog wel wat broeken aan Maar merk wel dat t nu sneller gaat dan bij 1e. Ben wel sinds ik griep kreeg 2 kilo kwijt. Ben enorm misselijk en totaal geen eetlust. Was bij zoontje wel anders, daar ben ik toen 30 kilo aangekomen. En at me helemaal rond al vanaf begin.
ik was bij mijn dochter ..had voor het laatst gewogen met 35 weken 38 kilo zwaarder mede door ook van oedeem van zwangerschapsvergiftiging bleekt
toevallig met die test foto zoeken kwam ik buikfoto,s weer tegen nou had echt een buik met 9 weken al niet normaal meer
Tjonge wat een mooie testen! Hop jullie naar het zwanger topic en wij volgen snel hahaha Hier geen klachten! Heb zo het gevoel dat het wéér niet is gelukt voel namelijk helemaal niks! Joma jij kunt zeker dinsdag of woensdag testen! Jou temp is zo hoog dat komt zeker goed. Nou deze week is wel spannend hoor! Van het weekeind weet ik meer!!!
geen klachten zegt ook niks hoor zijn er zoveel hoor!! dus hou moed!! uhm vorige maand was mijn temp ook hoog hoor rond deze tijd dus zegt niks
k*t... had ik bijna de hele lijst bijgewerkt (21 pagina's...), is mijn pagina weg... weer opnieuw beginnen. Lijst komt...
KellyK maar er staat toch echt testen 14 dagen na ei dus denk wel dat het vroeg is dinsdag of woensdag??
ik lag net voor de 35 weken al in het ziekenhuis...en ben met 37 weken ingeleid en daarna nog ruim 1,5 week ziekenhuis..dus ruim 3,5 week ingeleden
Ja dan moet je wachten....ik test sowieso niet voor nod. Zeker 4 dagen erna pas, want ik durf gewoon niet eerder. Vaak wordt je gewoon ongi, dat scheelt in de testen en een hoop verdriet toch? Ik zou als ik jou was vrijdag op zijn vroegst pas testen misschien is je lf wel langer deze ronde? Tuurstreepjes die wil ik niet. Ik zou heb een knal streep willen dus test is zeker pas 4 dagen na nod!
ja het is lastig hoor..wanneer testen pfff nou ik zie het wel wanneer en misschien onverwachts toch eerder
Het is wel hier heel toevallig...ik moet donderdag om 16 uur voor een echo met 1 van mij bordercollieteefjes voor een echo om te kijken of ze drachtig is
Leuk dat jij ook zo van honden houd, ik heb altijd boxers in huis! 1 is er vorig jaar overleden die had de ziekte van crohn een darmziekte. Nu heb ik nog 1 reu van 2 die heet Hugo en is ooit bloed irritant op z'n boxers als je het snapt wat ik bedoel.... Ik hoop echt voor je dat je posi test....Kut is dat he die laatste week! Je haalt van alles in je hoofd. Ik zei gisteren tegen ml dat ik zin heb ik een baco dus als ik ongi wordt ga ik lekker bruine rum halen