Oh bizar, je droom Je moet maar eens googlen wat die droom inhoudt. Ik heb die droom heel vaak gehad, vlak voor ik op mezelf ging wonen, toen ik zwanger bleek... En toen ik ging verhuizen 3x raden wat het betekend.... "Tijd voor nieuwe fase in je leven" Hopelijk geldt dat voor jou ook zo.....
Hoi Ik heb een vraagje, ik heb meestal een cyclus van 28 dagen. Nu heb ik deze keer op dag 19 mijn eisprong gehad als ik de ovulatie testen geloven mag, wanneer kan ik dan het beste testen?
Elsie...Ik weet niet wat je lf is, maar hou maar 14 dagen aan anders. Dus 19+14=33 op cd 33 dan testen.... ( dit is wat ik zou doen)
Gefeliciteerd roze dames!! Wensje ik zie een licht streepje hoor! Die had ik ook op 9&10dpo. Hoop voor je dat ze mooi oplopen!
Steeds meer rose hier hopelijk straalt het uit naar alle wachtende Zou normaal zaterdag ongi zijn geworden (lf 10) maar hier nog niks van ongi te bekennen. Testje met tuur. Maar vraag me nu af of kv 2v5 dat vaker doet (vals positief?) Ik wacht af en lees mee met jullie..
Ja heb precies het zelfde heb alleen actiontesten gebruikt ga vanmiddag andere halen zit alleen nog even te twijfelen welk merk ?
Och arme meid! Ik heb echt met je te doen hoor! Met van die lange cyclussen is het inderdaad haast met de moed der wanhoop voor je gevoel waarschijnlijk... Ik blijf duimen dat het goed gaat komen!!! Hou vol!!!
joehoe ik zie nog meer streepjes @Lien duidelijk gefeliciteerd! @Jmay ik zie op mijn laptop ook niet veel wat op een tuurstreepje zou lijken maar hoop voor je wel!
Ik begin er voorzichtig in te geloven dat de test toch echt positief is. Ben misschien gewoon bang dat het toch niet zo is, omdat de streep niet direct verscheen. Maar hij is wel echt duidelijk (en ik check het elke 5 minuten ). Kan me niet voorstellen dat een indroger er zo duidelijk uitziet. Heb net ook heel optimistisch mijn inlegkruisje weggegooid! Ga toch mijn handtekening maar vast aanpassen, ziet er zo leuk uit.
zo ik ben even hier naar de action geweest of zie hier die testen nog hadden ...(woon in duitsland) maar hier waren ook de schappen bijna leeg van de ovulatietesten en zwangerschapstesten...laten er nou net nog 8 laatste pakjes liggen en ik heb ze gewoon alle 8 meegenomen!! hihi denk inslaan die hap!! misschien dan toch eerder testen...?? ik heb er genoeg
CLEARBLUE IS POSITIEF!!!!! zwanger 1-2!!! het staat gewoon vast! ondanks twee posi testen staar ik naar me clearblue test alsof het de eerste posi test is!
@luckystar hoeveel dpo gister was je met je test?? echt al duidelijk bij jou en nu helemaal uitraard!!haha