NOD lijst 16 t/m 31 Maart 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Zover ik begrepen heb moet temp. boven je basale temp blijven en die is bij iedereen anders. Als je lang genoeg tempt kom je daar wel achter wat die voor jou is.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier oook al dagen gloeierrig hoofd en koude handen..ja als temp gaat zakken wordt je ongi hij kan op de dag zelf zakken van ongi of dag ervoor dat wisseld

3. testje04

testje04 Nieuw lid

24 mrt 2014
    3
    0
    0
    ik werk fulltime
    utrecht
    Hallo ik ben nieuw en weet nog niet hoe alles werk hier.maar er is vast wel iemand die mij kan helpen

Volgens ovulatie die ik vandaag gedaan hebt ben ik dus positief,maar ik heb de afgelopen weekend sex gehad met mijn.vriend onveilig want we willen.graag een kindje maar kan ik dus op.deze.manier zwanger worden want sperma blijftoch zoveel dgn thnxs alvast

4. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    uuuhh als jullie sex hebben gehad en hij in je is klaargekomen wel dan kan je op die manier zwanger worden of bedoel je dat niet ?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Doodmoe, borsten zijn gevoelig alleen niet zo hard, en af toe een vlaag misselijkheid en maagzuur. Maar daar pin ik me niet op vast ik heb dat wel vaker.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

De dag erna kan zelfs ook.. Temperatuur geeft alleen je eisprong aan, voor een zwangerschap is hij niet waterdicht.

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

O oke dat dacht ik....

Maar je zou er wel mee kunnen of je ongi wordt toch?

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee:) Over het algemeen daalt je temperatuur voor je ongesteld wordt, maar dat hoeft niet. Je temperatuur is wel altijd hoog bij zwangerschap, maar het geeft dus geen garantie omdat het nog kan dalen.

9. kellyk

kellyk Niet meer actief

Maar over het algemeen is dat als je temp de dagen voor nod z'n 37,5 bv zijn is de kans groot op zwangerschap? En als die onder de 37 graden zit de kans klein is?;)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat is per persoon verschillend. De een heeft van zichzelf een hoge lichaamstemperatuur en de andere laag, daar hangt het van af. Je kunt pas wat zinnigs zeggen over temperatuur als je minstens 1 cyclus secuur getemperatuurd hebt.

11. kellyk

kellyk Niet meer actief

Oke dan ga ik er ff me stoppen want dat heeft toch geen zin.
    Wel heb ik het bloedheet al dagen op mijn gezicht dus misschien wordt ik ziek:(

Succes jij morgen met testen!

12. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Wat toevallig om te lezen dat sommigen van jullie ook zo'n gloeiend gezicht hebben. Het is niet de hele dag, maar meestal na 16.00 uur. Ik wordt dan supermoe en begin te gloeien en branderige ogen. Manlief vroeg dit weekend zelfs of ik koorts had of ziek was. Maar getempt maar geen koorts...

Afwachten maar.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Thanks Kelly!

14. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh geweldig snel wat gelezen en word blij van alle mooie testen!

Hier eerder afgewerkt en kwam goed uit! Ben zo rillerig weer en ontzettend duizelig!! Net de huisarts gebeld en ga er om half 5 even heen aangezien ik echt te duizelig aan het worden ben.. Miss even bloedprikken of ik niks te kort kom..

Pff ongi klachten zijn af en toe ook nog aanwezig maar wel wat minder gelukkig maar voel me zo niet fit!

15. Kel23

Kel23 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temperatuur je zelf ook ? Heb er toevallig eentje gehaald voor de volgende ronde maja dat is nu nog even afwachten.

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Niet meer. Ik ben er mee gestopt toen ik zwanger was en er daarna nooit meer aan begonnen eigenlijk.

17. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Voor iedereen op roze, Gefeliciteerd en geniet ervan.

Door een flinke antibiotica kuur zijn we er deze ronde niet echt mee bezig geweest en zoals al verwacht ongi geworden, wel 5 dagen te vroeg door die kuur.

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Pff meiden ik had de hoop echt wel een beetje opgegeven..
    Krijg ik net via een pendel te horen; maart een positieve test Pff. Verwarrend hihi

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha verwarrend en spannend !!

20. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja als je erin geloofd is het verwarrend;)

Ik geloof er niet in maar ieder zijn ding natuurlijk.

Heb je al ongi krampen?

Deel Deze Pagina