Bedankt voor je reactie. Geeft me weer wat moed Had bij mijn vorige zwangerschap meteen een erg duidelijke streep (geen idee hoeveel dpo dat was) Maar dat bleek achteraf een 3-ling. dus misschien daarom toen meer hcg. Ik wacht maar af. idd donderdag weer testen.
Pff echt zo kut deed net een cb digitale test maar die gaf aan niet zwanger mss moet ik dan toch nog ongesteld worden en heb ik gewoon een lange cyclus voor het eerst
waarom heb je die ook net gedaan met middagurine... meis, niet kut! je had vanochtend toch op 2 een lichte streep, CDdigital heeft MEER HCG nodig, en je teste niet met ochtendurine dus gewoon morgen nog ff kv testen doen en overmorgen CBdigital dan komt het vast goed!
Jaa ik heb altijd zoooo weinig geduld haha laat staan hiermee heb nog een digitale liggen die doe ik overmorgen dan wel wist niet dat die meer hcg nodig hadden maar je heb me weer beetje gerustgesteld ik ga morgen gewoon nog die met streepjes doen haha
Dames, ik vraag het hier ook nog even. Vrijdag is mijn nod. Ik heb alweer 1.5 week zere borsten, opgezette melkklieren en dikke aders. Echter is de pijn sinds vanmorgen pijn en kreeg ik steekjes, heel anders dan ongi.. Alleen, toen kreeg ik iets bloed, dus hup tampon in. Net eruit gehaald, 3 druppels en echt heeeel erg slijmerig. 2 drup oud en 1 helderrood. Heb m d'r maar weer uitgehaald, merk nu ook niks en het is al 2 uur terug dat ik m eruit haalde.. Nog wel steeds lichte krampjes, met alsof je moet poepen zeg maar haha.. Iemand een idee? Ik begin moedeloos te worden zo als ik weer ongi word moet ik naar de dokter omdat ik vorige maand en die maand ervoor waarschijnlijk een vroege miskraam heb gehad.. En daar heb ik zo geen zin in..
Ik stond in de winkel om nog een CB test te halen (voor de zekerheid), maar mijn zuinigheid won het van die wens. Wel nog twee KV-testen meegenomen. Dit is het resultaat met middagurine. Ik ben eindelijk echt overtuigd! *en zweer vanaf nu ook echt bij de KV-test*
vraag aan alle zwangeren!. Hadden jullie een paar dagen voor nod ongi kramp? Ik heb dat echt aan de linkerkant lies doortrekkend naar been een beetje. Ik zit nu 7 dpo nog 5 dagen en dan is pas mijn nod.
Mooie test Lien ! Ik hoop dat mijn kruidvat testen niet liegen haha anders zweer ik er niet bij. Vriendin is hier en die zag ook het lichte streepje. Hebben nog gekeken op een nieuwe test maar daar staan geen voorgedrukte streepjes ofzo op Dus duimen draaien
Zaterdag was mijn nod had ook last van ongi krampen zei nog tegen mn vriend ik word denk ongesteld nou nu nog steeds niks
Meid wat gaaf!!! Zo blij voor je.... Eindelijk dan weer gelukt. Hopelijk is dit een plakker, en een prachtig decembercadeautje
Ik kreeg vrijdag pijn in mijn lies, alsof er iets klem zat. Zondag wat pijn in mijn linkeronderbuik. Niet de gebruikelijke krampen, het voelde wel anders.
Ja dat heb ik nu, het voelt niet echt als ongi maar als een weeïg gevoel links, mouja we wachten af nog 5 dagen
Gister nog negatief getest.. Dus vrees dat ik ongesteld ga worden.. Maar voel m'n ongi helemaal nog niet komen