Roze dames, gefeliciteerd!! Voor sommige is het lange wachten beloond en ik hoop dat het goed mag blijven gaan!! Voor de andere dames, succes in de volgende ronde! Ik doe dan ook weer gezellig mee (zal wel wer wat actiever worden als mn ei ergens is geweest )
voor de rode dames een dikke knuffel!!!!!!!!!!!!! balen meiden!!! en @BBtje meid ik hoop dat je volgende cyclus korter is!! knuffel!!!
Ik ga morgen weer testen als hij dan nog steeds zo mooi roze is of donkerder verhuis ik naar dat topic! Ik had hem al gezien maar durf nog niet helemaal over Ik zie dat ik ook al op roze sta in de lijst spannend zo word het wel heel eggie Hier nog steeds wel met regelmaat krampjes.. kan me dat niet herinneren van de eerste... Herkent iemand dit? Wanneer houd dat op? Word daar zo onzeker van
Ik heb echt een testverslaving ben niet te stoppen haha heb er nu nog 8 in de la liggen de meeste meiden hadden het ook over die van de kruidvat 2v5 dus die heb ik ook maar even gehaald
Dik balen Hier zet het ook niet door.. Na mn vorige berichtje weer bloed. Weer tampon in, net eruit en weer amper wat. alleen heel klonterig.. Grrr...
Sorry lees en schrijf even wat minder aangezien in zo duizelig ben Morgen bloed uitslag hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid Ik ga nu mijn ogen dicht doen dan is het wat rustiger
Bloeddruk al nagekeken? Ik heb zo af en toe een lage bloeddruk en dan klap ik ook haast naar de grond. Vervelend!
Nou meiden ik denk dat ik echt ziek ben hoor. Net gewoom een half koude douche genomen, zo warm heb ik het. En dat is raar want ik douche altijd heel warm..
en ging je ook nog een keer testen??? hoop dat hij mooi oploopt en dat je een plakkerd krijg gun het je hoor!
oh gets Mandy ook al aan de verhoging...volgens mij als je naar dit topic kijkt is het aanstekelijk!! hopenlijk voel je je snel beterder het duurde 2 dagen bij mij de hoge koorts
Had je ook het gevoel dat het wel eens raak kon zijn? Of had je dat elke maand Hoe voel je je verder? Al iets aan symptomen? Ben echt enorm blij voor je... Had laatst ook nog gereageerd op je mmm berichtje hier. Had je die nog gespot?! Hoop ook dat het deze keer goed mag gaan voor jullie!!!