Nou dat andere streepje was dus een fake streep..wat een klote testen ..zou niet mogen op zw testen. En zo te zien ben ik niet de enige . Helaas pindakaas
weet ik niet of dat altijd zo is hoor vorige keer eerste keer tempen was dat zo dat ik dat zegmaar ontdekt heb van mijn lf dus ja kan wel zeggen of ik dat altijd heb geen idee..ik had vorige keer sochtend temp gedaald.. ongi krampen 11 dpo en nog geen uur later werd ik ongi dus bam kort ervoor niet ruim van te voren..maar toen had ik geen pijnlijke borsten of zo en nu wel..maar ja we zien wel en denk dat ik morgen afwacht ook met tempen is tie laag hoef ik niet te testen ook en dan wacht ik tot vrijdag met evt testen..als het nog nodig is
Meen je niet ik vondt jou streepje goed duidelijk welke test was het?? ik vondt het nog wel duidelijker dan sommige andere testen zo bizar
Ja precies ik wacht ook echt af, ik kan er niet tegen als de testen wit blijven is z'n domper dan Weet je wat raar is.....mijn witvloed ruikt zoet niet normaal. Ik ging net naar de wc en onderbroek zat vol wit en het rook heel zoet Heb jij dat ook?
Iedereen bedankt voor het meeleven. Dat doet goed. En ik geef de moed nog niet op hoor! Inderdaad geen bloed geeft moed! We hebben er bewust voor gekozen om niet naar het ziekenhuis te gaan voor onderzoeken. Van onze twee kinderen zijn we ook spontaan zwanger geworden (1x binnen 4 maanden en 1x na bijna 3 jaar). Een 3e kindje zou een kadootje zijn. We zijn blij en gelukkig met twee gezonde kids. Om dan de medische molen in te gaan, daar hebben we geen trek in. Het komt zoals het komt. We wilden eigenlijk nu al stoppen met proberen, maar we hebben besloten om nog één jaar door te gaan. Dat op zich is al mooi. En in een jaar kan veel gebeuren! Dus daar houden we ons aan vast. Er hoeft maar één zwemmertje sterk genoeg te zijn, dus kansen te over!
ik zie toch zonder turen gelijk de streepjes hoor, ik denk dat het gewoon nog te weinig is voor de digitale had je met wekenindicator of zonder? want die zonder is minder gevoelig geloof ik. hopelijk lopen de lijntjes goed op meis! ik gun het je zo!
Die van kruidvat 2 voor 5. Staat wel een streepje maar weer net zo licht als maandag miss klein beetje meer zichtbaar Maar kwam ook pas na 7minuten ofzo Geloof niet meer in die streepjes en in die testen. Zal een foto proberen Te maken
heb zoiezo al een hele sterke geur vindt ik zelf de laatste week in mijn ondergoed..voor de rest ruik ik nergens aan hoor denk dat ik mezelf dan helemaal gek maak wahahha nee en witte testen is niks nee ...maar ja dat de kans erin zat dacht ik wel dus was wel wat voorbereid...
inderdaad, inmiddels wel bekend lijkt me dat CB digital beter bewaart kan blijven tot je een knaller op kv hebt ivm. hcg hoeveelheid. Ik heb ook geen CDdigital gekocht deze x, vond de kv wel genoeg,alhowel ik het nu wel spannend vind tot maandag MVM haha
hoi meiden heb een vraag maar geen zin om er een topic over te openen. dus misschien hebben jullie advies? : is alleen foliumzuur slikken en Multi alles in 1+ genoeg? of zou ik toch die mama pillen gaan halen bijvoorbeel bij de kruidvat, de zwangerschaps vitamines? wat denken jullie. en in die Multi alles in 1+ zit ook al foliumzuur moet ik dan eigenlijk nog wel los foliumzuur erbij slikken?
hier de fotos de bovenste is van maandag en de onderste van vandaag op beide staat z'n streepje.. vind t echt mega slecht als t van die fake streepjes zijn Ze waren altijd zo goed ! De bovenste is van Maandag en de onderste van vandaag: http://nl.tinypic.com/r/11qqtjn/8 http://i61.tinypic.com/2dadngm.jpg
Ik slik sinds mijn vorige zwangerschap al de mama plus vitamines van davitamon. Lijkt mij dat vitamines voor zwangerschap genoeg zijn daar zit alles in. Multi alles in 1 zit minder foliumzuur in dan in de zwangerschap vitamines dus als ik jou was zou ik overstappen op de zwangerschap vitamines ipv de losse foliumzuur en multi vitamines weet je zeker dat je niet teveel of te weinig binnen krijgt.
Ik dacht ik heb z'n pijn laat ik eens een ovulatietest doen, pak ik per ongeluk een zwangerschaps test. Nu zie ik toch een tuur streep heeeel ver weg...??? Ik moet echt veel draaien en goed kijken dus twijfel echt enorm!
Tja het is nog vroeg dus ik vind dat altijd gevaarlijk ivm fals testen.. Ik zou over 2/3 dagen nog een test doen dan zit je 1 dag voor NOD toch?
Ja precies ben ook erg nuchter hierin hoor Je moet zo turen dat ik het bijna niet zie, lijkt ook een beetje op een schaduw streep. Kwam wel binnen 2 minuten al. Maar ik keek op de verpakking dus schrok me rot dat het een zwangertest was......en toen ging ik turen hahaha. Nouja zaterdagochtend of zondagochtend maar is een testje wagen weer. Ik ben dus nooit van het vroege testen dus ik vind het ook niet leuk dat ik de verkeerde heb gepakt! Wat nu worden de komende dagen helemaal klote!